czwartek, 13 czerwca 2013

DLACZEGO ZACZĄŁEM BLOGOWAĆ ?

Od kiedy moje siostry zaczęły Vlogowac na You Tube nasz dom dosłownie stanął na głowie. Jakaś część naszego życia została wciągnięta we vlogosferę a ja sam już kilkakrotnie miałem okazje wystąpić gościnie w video u moich sióstr. Muszę  jednak przyznać, że na początku byłem bardzo sceptycznie nastawiony do całego pomysłu i broniłem się jak mogłem, aby nie stać przed kamerą. Wstydziłem się, bałem reakcji ludzi, ale po wielu namowach w końcu padła zgoda z mojej strony. Szczególnie, że statystyki moich sióstr rosły na tyle, że sami przestaliśmy już w to wierzyć. Każdy kolejny film coraz bardziej napawał mnie optymizmem i chęcią do działania. Coraz częściej nachodziła mnie myśl, że może warto spróbować zrobić coś własnego? Jednak wbrew pozorom nie jest tak łatwo zacząć. Długo zastanawiałem się o czym nagrywać, co zrobić ciekawego, oryginalnego jednak wszystkie pomysły jakoś mnie nie satysfakcjonowały w 100%, zatem temat własnego vloga ciągle odchodzi na dalszy plan. 
Miniony weekend zmienił troszkę moje podejście w kontekście blogów i vlogów. W piątek miałem delegacje służbową w temacie windykacji świadczeń udzielonych osobom nieubezpieczonym (myślę, że warto o tym również napisać drobnego posta, bo nieświadomość Polaków z zakresu ubezpieczenia jest ogromna, a szykują się w tej kwestii znaczące zmiany). Korzystając z okazji, że już byłem w stolicy stwierdziłem, że warto odwiedzić moja Siostrę Laurę – dla was znaną jako „RockGlamPrincess”. Jeszcze tego samego dnia miałem okazje poznać Karolinę Baszak blogerke i vlogerke. Przecudowna dziewczyna i bardzo pomocna. To ona jest autorką moich ostatnich zdjęć. Ma rękę do zdjęć bo byłem ogromnie onieśmielony a mimo to udało jej się zrobić w miarę dobre foty w ciągu zaledwie 5 minut. 

W sobotę byłem na konferencji MediaFunLab gdzie mogłem posłuchać tak naprawdę ekspertów w dziedzinie blogów i vlogów. Do tego poza moją siostrą i Karoliną do naszej paczki dołączyła Magda – „Radzka” która jest jedyna w swoim rodzaju. Wulkan energii i optymizmu. Cały dzień mogłem podsłuchiwać jak się toczy życie w wśród vlogerów i blogerów. Chętnych zapraszam na Vloga z tego dnia na kanale „RockGlamPrincess”



Całe to społeczeństwo jest naprawdę przyjazne i pomocne. Wszyscy są dla siebie życzliwi. No oczywiście Nulla Regula Sine Exceptione, bo na konferencji byłem świadkiem jak Panie ze sfery blogów parentingowych dość ostro się wypowiadały w stosunku do siebie, ale chyba to kwestia hormonów i faktu, że każda matka dba o swoje dziecko. 

W związku z tym, że ciągle jeszcze nie znajduje w sobie ogromnego pokładu siły aby regularnie vlogować jak moje siostry, zdecydowałem się, póki co skupić się na blogu. Mam mnóstwo przemyśleń, które już kiedyś chciałem gdzieś przelać. Postaram się pisać regularnie treści które będą dość interesujące więc zapraszam wszystkich do odwiedzania mojego bloga i jeśli macie ochotę na  dyskusje to zapraszam do komentowania.

pozdrawiam

Jack 

26 komentarzy:

  1. Jestem jak najbardziej na TAK dla blogujących mężczyzn. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy mieliście dzień. "Laura gdzie Twoje czipsy" haha dobre ;) Uśmiałam się oglądając filmik. Wariaci!

    www.mojezycie-przedslubem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Może założysz jakis profil na FB gdzie będziesz informowal nas o nowych postach?? Chętnie będziemy go lajkowac :)) np BratGlam xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam www.facebook.com/HiImJackOffiicial

      Usuń
  4. Ooo! Tego się nie spodziewałam! Zainteresował mnie głównie poruszony przez Ciebie temat ubezpieczeń. Mógłbyś napisać coś więcej o tej konferencji? Udzielam się na uczelni w kole naukowym ubezpieczeń, więc to zdecydowanie MOJE TEMATY... ;)

    Pozdrawiam i zapraszam ponownie: http://justbreathexxx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne taki mam plan, tylko pierw skończę pisać posta na temat związków.

      Usuń
    2. No to czekam z niecierpliwością. ;)

      Usuń
  5. Zapowiada się ciekawie. Wiem, że masz dużo do powiedzenia, głębokie przemyślenia i ciekawie interpretujesz otaczającą Cię rzeczywistość, dlatego tym bardziej jestem ciekawa czym nas tu zaskoczysz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Odetta :) kolejny post jest o mostach IYKWIM :)

      Usuń
    2. hehe Ofc i know... ;)

      Nigdy bym nie pomyślała, że mosty mogą dać tyle do myślenia. Dawaj już tego posta :)

      Usuń
  6. Dla Ciebie Jacku i dla takich postów jestem barrrrrrrrrrrdzo na tak !!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Powodzenia w blogowaniu, mam nadzieję, że się w kręcisz w to :) Ja jestem bardzo chętna jeśli chodzi o informacje dot. ubezpieczeń i jak najbardziej zgadzam się, że świadomość jest znikoma.. chyba napiszę Ci wiadomość, bo w końcu znalazłam kto siedzi w tym od strony prawnej. Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  8. Trzymam kciuki! Tematyka ubezpieczeń dotyczy każdego a nikt się nie zna, więc pisz :) Dodałam do "ulubionych"

    OdpowiedzUsuń
  9. Wciągniesz się w ten świat. Myślę, że będzie to dla Ciebie niezwykła przygoda. Ja dzięki blogowi poznałam mnóstwo fantastycznych osób, dowiedziałam się ciekawych rzeczy i ogólnie same plusy. Jeśli chodzi o te ostre wymiany zdań miedzy blogerkami, to sądzę, ze takie sytuacje zdarzają się nie tylko na tej w gronie blogosfery, ale nie ma co się tym przejmować. W końcu podobne incydenty mogą się wszędzie wydarzyć. Choć muszę przyznać, ze faktem jest, że w trefie blogerów zaczynają tworzyć się "haremy", które od pewnego czasu zaczynam dostrzegać, co dla mnie jest kiepskim pomysłem, ale nie moja sprawa. Szczerze pisząc, to nawet nie zwracam uwagi na to, że jakieś tam osoby za sobą nie przepadają, a obie np. znam. W ogóle na to nie zwracam uwagi, bo to przecież nie moja sprawa i nie mój konflikt. :) Vlog mimo wszystko wyszedł świetnie. Nie myślałeś o tym, żeby założyć swój własny kanał, na którym na początku możesz właśnie wrzucać vlogi?:) Przy okazji polecam Ci poznać blogera/vlogera Andrzeja Tucholskiego z http://jestkultura.pl Chłopak ma gadane i kapitalnie pisze. Często dodaje wpisy z poradnikami, przemyśleniami, etc. Tymczasem gratuluję takiej pięknej liczby wyświetleń w tak krótkim czasie oraz życzę Ci powodzenia i trzymam kciuki. Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zatem życzę Ci powodzenia;).
    Ja sama jestem w blogosferze już jakiś czas i jest to jedno z moich uzależnień, w którym też moi najbliżsi uczestniczą;)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie
    http://mojportret.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Będzie super ! :)
    I witamy serdecznie :)
    tylko zdejmij weryfikację komentarzy :D (ustawienia)

    OdpowiedzUsuń
  12. Chyba każdy na początku ma wątpliwości czy blogowanie to jego 'bajka'. Mimo, że mam jednego bloga to ciągle zastanawiam się nad drugim o innej tematyce...ale jestem jak zwykle zdecydowana- bycie kobietą wcale nie jest takie łatwe, a żeby móc się na coś zdecydować to już zupełnie inna para kaloszy :) świetny blog!

    OdpowiedzUsuń
  13. Wszystko fajnie, zachęcam do prowadzenia bloga, ale uważam, że jako student prawa powinieneś trochę bardziej zwracać uwagę na błędy i sprawdzać tekst zanim go opublikujesz. Poza tym, zawsze śmieszy mnie gdy studenci, którzy dopiero co liznęli trochę wiedzy prawniczej, usiłują dawać porady innym i zgrywać ekspertów. Wiadomo, że po studiach zna się jedynie teoretyczne podstawy. Nawet po aplikacji nadal się uczysz. Nie ośmieliłabym się pisać postów na blogu na takie tematy, mimo, że jestem na znacznie "dalszym" szczeblu kariery prawniczej (oczywiście bez wywyższania się, po prostu stwierdzam fakt), no chyba, że chcesz pisać takie podstawowe rzeczy, by nie narazić się na krytyczne komentarze osób o większej od Ciebie wiedzy. Moim zdaniem powinieneś trzymać się jednej tematyki bloga, albo moda i uroda, albo prawo i inne takie poważniejsze tematy, a nie robić wszystko na raz. No, ale może laicy będą się zachwycać.Powodzenia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście zgadzam się z Tobą jeśli chodzi o wiedzę po studiach i nie zamierzam tu dawać porad prawnych. Od 5 lat zawodowo zajmuję się weryfikacją prawa do świadczeń zdrowotnych więc zakres wiedzy mam chyba kompletny w tej dziedzinie i mogę podsunąć kilka rad z tego zakresu. Planowany post nie będzie stricte prawny. Chciałem napisać krótki poradnik na co zwrócić uwagę, aby nie narazić się na niepotrzebne koszty. To będzie jednorazowy wpis bo zdaje sobie sprawę, że gryzie się z tematyką mojego bloga. pozdrawiam

      Usuń
  14. OlaOleczka chyba jest zazdrosna, że sama jest tylko 'szarakiem-prawnikiem' :- )

    OdpowiedzUsuń
  15. Stosunkowo niedawno pisałam z Tobą na facebooku o tym, abyś zaczął działać więcej w pojedynkę :) Cieszę się, że znalazłeś czas i oto jesteś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No własnie chyba ta rozmowa też w jakiś sposób mnie zmotywowała do pracy, dzięki :)

      Usuń
    2. z chęcią będę śledziła twoje poczynania :) powodzenia!

      Usuń