sobota, 15 czerwca 2013

I'M WAITING HERE...

Muszę przyznać, że jestem trochę zaskoczony ilością odwiedzin na moim "nowo-powstałym" blogu, a jednocześnie ogromnie mnie to cieszy, że dzięki Wam mam ułatwiony w pewien sposób start w świecie blogosfery. Mówi się, że na świecie co 3 minuty ktoś zakłada bloga - zastanawiam się ile z tych osób ma satysfakcję z jego prowadzenia i ile osób regularnie dodaje posty. Dla mnie to przede wszystkim ogromna frajda, swego rodzaju pasja i miejsce zaprezentowania się... 

Dziś post ze stylizacją, jak jeszcze bylem w Warszawie wraz z Laurą i Karoliną poszliśmy na zakupy, nie ma to jak presja dwóch kobiet, udało mi się wszystko kupić w 10 min, spodenki, longsleeve i nawet okulary, nad którymi myślałem od kilku miesięcy, a tu proszę raz, dwa i wybrane - jednak co trzy głowy to nie jedna. Buty już znacie z poprzedniego postu, bardzo mi zależało, aby pokazać wam, że są na tyle uniwersalne, że można je nosić zarówno go garnituru, jak i do takiego casualowego stroju jaki prezentuję dziś... Miłego oglądania, bo zdjęć jest sporo...
 
 
szorty, longsleeve - H&M, buty GUESS via schaffashoes.pl
zegarek FOSSIL via demus-zegarki.pl, okulary - Ray Ban

58 komentarzy:

  1. o :P a dzisiaj Cię widziałam na molo kortowskim ;) p.s. wyłącz te wpisywanie tekstu z obrazka przy komentowaniu ;).

    OdpowiedzUsuń
  2. wyglądasz jak Gossling =D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokladnie tak samo mi sie kojarzy :)

      Usuń
    2. świetne oczy bez dwóch zdań :)

      Usuń
  3. omg Jaaaaack, wyjdziesz za mnie?

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie wyglądasz :) jedyne co bym zmieniła, to fryzura.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jack wszystko ok ale jedna rada : ZAINWESTUJ W ZELAZKO ! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czasami to nie kwestia żelazka tylko materiału. Często tak mam że zanim wyjdę to 3 razy wyprasuję jakąs spodniczkę a i tak jest pognieciona wystarczy raz usiąść i już jest ślad

      Usuń
    2. Ubranie było prosto z wieszaka z H&M i nie miałem gdzie wyprasować, na przyszłość sue poprawie

      Usuń
  6. noo fryz nie za bardzo, pewnie śmiesznie jak wiatr zawieje :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Jacek jest podobny do Andrzeja Polana - mistrza kuchni DDTVN! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Oj blogi to fajna rzecz... mozna tu spotkac tyle wspanialych osob... a i samo blogowanie sprawia wielka frajde :)
    Oczywiscie wygladasz bosko... :) Lubie jak facet nie boi sie nosic rozowego... :) Bo to niby taki kobiecy kolor... ale tak nie jest... bo spodenki w takim rozowym/lososiowym kolorze z ciemna gora wygladaja po prostu dobrze!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jestem ciekawa czy sam czujesz to jak odpowiednio dobrać odpowiedni zestaw ( kolory, materiał) czy przeważanie pomagają Ci siostry?:)
    Niestety rzadko kiedy w Polsce facet sam potrafi się ubrać. A gdy jest zadbany, wszystko do siebie pasuje to podejrzewają go że jest metroseksualny... Paranoja.
    Prezentujesz się niesamowicie w tych okularach i reszcie stroju. Na pewno będę śledzić blog i trzymaj się:)!

    p.s. Mógłbyś napisać coś o sobie, jakieś ciekawostki, bo nawet nie wiem ile masz lat a to jestinteresujące:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki ;-) 24 lata mam. Głównie sam dobieram ubrania. Na pewno nie jestem jakimś stylista wielkim ale staram się żeby wszystko ze sobą dobrze pasowało.

      Usuń
  10. Okulary Ray Ban są świetne- sama noszę ten model od blisko roku i jestem z nich bardzo zadowolona:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jeśli chodzi o strój, jako kobieta muszę przyznać, że jest jak najbardziej okej. Schludnie, nonszlancko, prosto ale z nutką fantazji... i przede wszystkim męsko. Wbrew pozorom u facetów, którzy lubią bawić się modą, o ostatni podpunkt często ciężko. Duży plus na mokasyny.
    Mimo iż lubię popatrzeć sobie na Twoje outfity i urocze minki na zdjęciach, znacznie bardziej ciekawa jestem tego co masz do "powiedzenia". Czekam na posty związane również z inną tematyką i zaprezentowaniem swoich kompozycji myśli i poglądów ;)
    PS Zdecydowałeś się czy podejść do egzaminu na aplikacje? Jak nauka?
    Pozdrawia tajemnicza, facebookowa koleżanka ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Weź zmień fryzurę, bo jakaś masakra... Jak jakiś pedzio... Nie piszę tego, żeby zrobić Ci przykrość, ale sorry...

    OdpowiedzUsuń
  13. please, niech chociaż połowa polskich facetów ubiera się tak Ty.. A niestety nadal widuję znoszone dżinsy co "białych" adidasków w odcieniu szarości, wymiętą polówkę.. Ech :)
    Co dziwne - pierwszy raz podoba mi się u facetów tego typu obuwie - ciekawie je zestawiłeś z resztą i po prostu dobrze w nich wyglądasz ;)
    Pozdrawiam serdecznie ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Hej Jack :)
    Fajnie się prezentujesz...ogólnie,ale to chyba nie moja bajka z taką męską stylizacją. Nie mam nic przeciwko różu u mężczyzn, ale spodenki do kolan w tym kolorze to już niee :/ Widziałam Ciebie już w różnych stylizacjach i wyglądałeś genialnie,ale moim zdaniem ta jest najgorsza. Może dlatego, że ja swojego męża nie ubrałabym w mokasyny i różowe spodenki do kolan.Ale to kwestia gustu oczywiście. 2 zdjęcia mi się podobają najbardziej, to te portretowe. Byłam przekonana, że masz ciemne oczy :)
    Życzę powodzenia w blogowaniu i ciekawa jestem jak wyjdzie Ci vlogovanie. Trzymam mocno kciuki !!

    Pozdrawiam,
    Magda

    OdpowiedzUsuń
  15. Buty są rewelacyjne to fakt :)

    Pozdrawiam :)
    http://mw-maleworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. fryzura to jest akurat najlepsza, wiec nie czepiajcie się ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Przystojny z Ciebie chłopak, ale... prosze zmień fryzurę. Pamiętam Cię z inną i wyglądałeś świetnie. Nie wiem co to za moda na ten fryz. Paru moich znajomych się na niego zdecydowało i szczerze, żaden nie wygląda korzystnie.

    ps. Na paru zdjęciach wyglądasz jak PEZET :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Jacuś niczym Pezet ! :) Super, nie słuchaj głupot, fryzura korzystna, oryginalna, bardzo do siebie pasuje ; >

    OdpowiedzUsuń
  19. bez okularów wyglądasz korzystniej :D

    OdpowiedzUsuń
  20. fantastycznie wyglądasz! bardzo podoba mi się Twój blog! będę zaglądać częściej :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Wspaniale, że Laura poleciła Twój blog! (:



    folklorystka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. dajcie chłopakowi spokój z tymi okularami, fryzurą i różowymi spodenkami... Taki ma styl, w tym dobrze się czuje i to najważniejsze... "jeszcze się taki nie urodził, co by wszystkim dogodził", poza tym miło popatrzeć jak nie tylko kobiety eksperymentują z modą... ubiór i fryzura są pewnego rodzaju cechami charakterystycznymi - gdyby nie to każdy facet wyglądałby tak samo! Jack - a może by tak filmiki na youtubie? miło się Ciebie zarówno ogląda jak i słucha :) powodzenia w odkrywaniu nowego świata :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. super napisane, właśnie chciałam się wypowiedzieć, nie tylko jako siostra ale jako blogerka. Blogi są od tego aby pokazywać swój styl, to co nam się podoba, reszta może sobie popatrzeć, bo jest to darmowe, ale nie ma żadnego sensu aby komentujący chcieli zmienić daną osobę i dawali swoje cenne rady, bo wtedy to już nie będzie blog personalny. Nie na tym polega świat aby każdy był taki sam pod linijkę jak z plakatu, właśnie po to te spodenki wisiały w H&M aby ktoś je kupił, nie każdy... bo nie są dla każdego, ale nie zabraniajcie nikomu i nie nakazujcie, bo nie jesteście tu stylistami (btw. stylista sam by doradził takie połączenie light pink+navy) chowacie się w większości za wymyślonymi nickami i ukradzionymi avatarami z internetu ale do krytyki innych jesteście pierwsi. Blog to miejsce w którym ludzie mają prawo prezentować swój styl, to bloger ma zebrać sobie czytelników, a nie czytelnicy mają "przerobić" sobie blogera, bo nie ma takiej opcji aby zadowolić wszystkich jednocześnie...

      Usuń
  23. Kurczę fajnie, że założyłeś bloga, bo mój partner zaczął pisywać na mojego i może uda mi się dzięki temu namówić go, żeby założył swój:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Kolor spodenek to nie moja bajka, ale koszulka bardzo fajna. Taki luźny styl. Fajnie.

    www.mojezycie-przedslubem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Nie podobają mi się te różowe spodenki -.-

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też się wahałem podczas ich kupna chwilę, ale myślę, że dzięki takiemu kolorowi rzucają się w oczy i są po prostu jakieś.

      Usuń
  26. Tu jedna osoba miała racje,zeby chociaz połowa facetów miała taki gust jak Jacek,za kazdym razem super strój,fajnie wszystko do siebie pasje,fryzura również ,pozdrawiam Cie Jacku

    OdpowiedzUsuń
  27. Tu jedna osoba miała rację,żeby chociaz połowa facetów miała taki gust jak Jacek,za każdym razem fajny strój,wszystko fajnie do siebie pasuje,fryzura tez super,pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  28. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  29. Jack...myślałeś kiedyś nad modelingiem? Chyba nie masz problemu z pozowaniem przed obiektywem, a przynajmniej tak to wygląda na zdjęciach ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No szczerze mówiąc to własnie troszkę mnie to krępuje, raczej to nie moja bajka.

      Usuń
    2. Po zdjęciach nie można tego powiedzieć.

      Pozdrawiam :)

      Usuń
  30. bez żadnych złośliwości, ale powinno być "postu" w zdaniu "Buty już znacie z poprzedniego posta" ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. ekstra okulary!! jaki to dokladnie model moglbys podac bo wlasnie szukam podobnych dla meza:P Stylizacja i twoja mimika wymiataja!!!:) tak trzymaj!

    OdpowiedzUsuń
  32. Moim zdaniem spodenki i fryzura są świetne, ciekawie się to wszystko komponuje. Chłopak wygląda świeżo, fajnie, a co najważniejsze nie jest szarą, gubiącą się w tłumie jednostką. Interesująco i ze smakiem, czekamy na więcej :)
    Pomysł z vlogowaniem genialny, mam nadzieję, że się w końcu zdecydujesz:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  33. Świetnie wyglądasz! Takie zestawienie bardzo mi się podobają u mężczyzn :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Świetne okulary!

    http://justbreathexxx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. brawo. wyśmienita stylizacja.

    OdpowiedzUsuń
  36. hej super stylizacja :O bardzo podoba mi się Twój blog i na pewno bede tu zagladac częściej pozdrawiam cieplutko i jeżeli masz ochote to zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Wyglądasz rewelacyjnie :) świetna stylizacja! ;-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  38. Świetna stylizacja, zadziwiające, że facet ma taki gust ;). Poza tym mam jedno pytanie, ile masz cm wzrostu, pytam tylko z ciekawości ;D.

    OdpowiedzUsuń
  39. Mi się podoba Jacka stylizacja , i spodenki świetne gdybym ja miała kupić swojemu facetowi w odległej przyszłości ;p bo zaczne że go nie mam :d to odradziłabym mu je ale Jacek świetnie to skomponował i mi się podoba ! także Jacuś rób coś z naszymi chłopami :D

    OdpowiedzUsuń
  40. Stylizacja świetna zresztą jak zwykle:)

    OdpowiedzUsuń