środa, 26 czerwca 2013

NO CHURCH IN THE WILD

Wielkie miasta są jak dżungle, albo jak nawijał DonGuralesko - Betonowe Lasy. W związku z czym dla osób, które chcą poczuć zew natury polecam niniejszą stylizacje. Już jakiś czas temu moro zagościło nie tylko w modzie wśród gwiazd, ale i w sklepach sieciowych marek. Coraz częściej możemy spotkać ubrania w barwach kamuflażowych, które kiedyś były kojarzone wyłącznie z wojną lub leśniczymi, a dziś można je spotkać na ulicach wielkich miast na całym świecie. 

Długo zastanawiałem się z czym połączyć te barwy, jednak zdecydowałem się w końcu n bardziej stonowany wariant - szara V'ka w kolorze melanż grey z H&M. Wydaje mi się jednak, że świetnie do tych spodenek pasowałaby także koszula lub kurtka jeansowa również bardzo modne w ostatnim czasie. Jeśli chodzi o dodatki to skromny zegarek oraz nieśmiertelniki w stylu amerykańskiej armii. Całość dopełniają stabilne jak amerykańskie wojsko miodowe klasyczne Timberlandy. Ps. Nie, nie jest w nich gorąco. Nie, nie są ciężkie. Tak, pasują do krótkich spodenek również... :)

t-shirt - H&M, spodenki moro - New Yorker, buty - Timberland, zegarek - SEKONDA, okulary - GAP

40 komentarzy:

  1. Super :) Podoba mi się takie zestawienie :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. wow:)
    świetny zestaw:)
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Identyczny zegarek ma mój M. :) Jest świetny!;)

    OdpowiedzUsuń
  4. jadę na wakacje do Olsztyna, będę tam wypatrywała Ogrodowczyków bo wszyscy jesteście mega ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna stylówa ;)) + fajny P.S. ;]

    OdpowiedzUsuń
  6. Brawo jacus!:)Dawno temu kupiłes te spodenki, chce takie-dla męża;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Chetnie zobaczylabym swojego mężczyznę w takim zestawieniu! :) MEGA!!!

    A łydki to Ty masz fajne :>

    OdpowiedzUsuń
  8. Najlepsza stylizacja jak dotychczas, moim zdaniem of course :) I dzięki niej w końcu znalazłam idealny prezent urodzinowy dla przyjaciela - nieśmiertelniki. Dzięki za podsunięcie pomysłu. Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Odpowiedzi
    1. Miałem przygotowaną, ale z auta zapomniałem zabrać :-(

      Usuń
  10. świetny zestaw, a co do tytułu Kocham tą nutę
    Pozdrawiam z Kołobrzegu

    OdpowiedzUsuń
  11. t-shrit klasa :) ale na kolana powaliły mnie buty! szkoda, że tak wielu facetów obstaje przy klasycznych adidasach podczas gdy jest takie pole do popisu :D mega! Jack - wzór do naśladowania :D jedyne co to spodnie bym zmieniła :D ale to kwestia gustu :) mi moro kojarzy się z moimi kolegami z piaskownicy gdy miałam 6 lat i takim szmatławym materiałem :D moje prywatne uprzedzenie :) pozdrawiam i zostaję regularną obserwatorką :D

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo fajna stylizacja, buty pasują idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bądź Jackiem nie Jacusiem, więcej się uśmiechaj-mniej pozuj. Generalnie masz fajny styl, w Olsztynie nie opędzisz się od dupek;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Przystojny i inteligentny facet we wszystkim wygląda dobrze.Gratulacje dla Pana magistra:)

    OdpowiedzUsuń
  15. o kurde nareszcie na Długim zrobili ścieżki :)

    OdpowiedzUsuń
  16. No proszę, proszę.. ;)
    Stylizacja ciekawa!
    Gratulacje, Panie magistrze! ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. genialnie! wszystko na tak;)
    miło by było Cię spotkać ;))

    OdpowiedzUsuń
  18. Ciekawa stylizacja, bardzo prosta ale ma ten urok w sobie. :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Uwielbiam Twoje stylizacje! Świetna koszulka, spodenki "żywcem" wyjęte z wojska. A poza tym, Twoje oczy. Świetne, świetne i czekam na więcej!

    Pozdrawiam, Julia
    z betonowego miasta, Warszawy

    OdpowiedzUsuń
  20. E tam nic ciekawego w tym nie widzę.Moro już dawno wyszło z mody,nie jesteśmy w wojsku.Buciory odpadają.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. masz racje, kiedyś było tego pełno, ale tak już jest w modzie, że trendy stylistyczne powracają i po okresie przerwy, znów taka kolorystyka wraca na ulicę.

      Usuń
  21. wszsytko mi sie podoba i ty tez,ale nie marszcz tak na sile twarzy jak na pierwszym zdjeciu, bo wyglada to ...bolesnie ,a nie mesko...;P
    widzialabym gdzies u ciebie tatuaz...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hymm postaram się wziąć to pod uwagę, ale to chyba taki jakiś głupi nawyk. CO do tatuażu to choruje na niego od jakiś 3-4 lat, jest tylko mały problem. Wiąże swoją przyszłość z zawodem prawniczym, a tatuaż w widocznym miejscu troszkę wtedy nie pasuje i może być źle odbierany.

      Usuń
    2. Oj chłopie :) Ale w czym tkwi problem, którego tak naprawdę nie ma..
      Na swoją dobrą renomę będziesz pracował latami więc to czy masz tatuaż w widocznym miejscu, czy nie nie ma znaczenia, jeśli po prostu udowodnisz, że jesteś dobry w tym co robisz. Tatuaż to poważna decyzja i jeśli masz się jej wstydzić w pracy to lepiej się na niego nie decyduj. Istnieją specyfiki do kamuflażu. Czasami trzeba go zakryć, ale głównie wtedy, kiedy szef ma "widzi mi się".
      Polecam obejrzeć reklamę z Zombie Boyem http://www.youtube.com/watch?v=9mIBKifOOQQ bo być może Ci się to przyda.
      pozdrawiam :-)

      Usuń
  22. Nie przepadam za ubraniami z H&M troche jak z bazaru materialy,co do stylizacje nie podoba mi sie w szczegolnosci buty.No kazdy ma swoj gust.Przystojny jestes na modela sie nadajesz jak i twoje siostrzyczki :-).Inne stylizacje byly lepsze.

    OdpowiedzUsuń
  23. sorka Jack, ale ustawiłam Twojego bloga jako domyślną stronę mojej przeglądarki(nie wiem jak) i teraz co chwilę widzę Twoje zdjęcia(a kompletnie nie wiem jak ustawić z powrotem na google), więc nie mogę nie skomentować tego posta.
    ps. no dobra, umiem zmienić stronę startową, ale uroczo się na Ciebie patrzy;)

    więc czas najwyższy na to o czym piszę od początku, czyli komentarz:
    całkiem nieźle. ;-)

    OdpowiedzUsuń
  24. Hej Jack! Witam Wszystkich:)dzisiaj dodałam mój pierwszy wpis na blogu, miło mi będzie jeżeli ktoś mnie odwiedzi :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Fajna stylizacja. Gdzie można kupić taki nieśmiertelnik?

    OdpowiedzUsuń