poniedziałek, 10 czerwca 2013

THIS IS A MAN'S WORLD

mój dzisiejszy fotograf - Karolina Baszak
Przychodzi taki okres w życiu każdego studenta kiedy należy podsumować swój czas spędzony na Uczelni. Trzeba napisać pracę magisterską, przygotować się do jej obrony, stanąć oko w oko z Promotorem, Dziekanem i Recenzentem. Poza przygotowaniami intelektualnymi warto również zadbać o nasz wygląd. Ja w tym roku kończę studia na wydziale prawniczym. Pod koniec czerwca mam obronę mojej pracy w związku z tym, że jest to początek wakacji i jednocześnie lata warto przygotować się na wysoką temperaturę. Głęboko w szafie zostawiam tym razem klasyczny czarny garnitur i wybieram lekki zestaw z H&M. Przewiewny materiał na pewno zapewni mi swobodę podczas egzaminu gdybym znalazł się w sytuacji stresującej. Całość dopełniają buty marki Guess bo jak to mówi Szarmant to one są najważniejszym elementem męskiego ubioru.

garnitur, koszula - H&M, buty GUESS via schaffashoes.pl, okulary - GAP, zegarek FOSSIL via demus-zegarki.pl

28 komentarzy:

  1. Kto by pomyślał, że z takiego milusiego chłopca z naszego V LO, wyrośnie taki przystojny student :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Kozacko!!!
    Świetnie, no ale cóż, Wy styl macie we krwi;-);-);-)
    Gratuluję odwagi o zostaję fanką! !:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ty juz konczysz mgr?? Nie wierze... hehe Mlodo wygladasz... ja zawsze myslalam ze dopiero zaczynasz studia.. (sie odezwala ta.. co wyglada staro hehe) Dobra mi tez mowia... ze mlodo wygladam i w ogole nie na swoj wiek...
    To zostalo 3mac kciuki... Obrona to juz tylko formalnosc... ja w swoim życiu nie spotkałam osoby która by nie obroniła pracy... Zatem nie 3mam kciuków żebyś się obronił... a trzymam żebyś obronił się na wysoki stopień :)
    Ja gdybym była w komisji i zależało to ode mnie... bez pytania bym Ci postawiła 5 ;)
    Oby więcej takich przystojnych i dobrze ubranych MGR w naszym kraju hehe ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No wiem, że młodo, ale to dobrze na przyszłość :) Dzięki za kciuki.

      Usuń
    2. No pewnie!! Zawsze będziesz piękny i młody hehee :)
      Buziak

      Usuń
  4. Wielkie zdziwienie się namalowało na mej twarzy jak przeczytałam, że piszesz magisterkę i to w dodatku na kierunku prawo?! Szok. :O Powodzenia na obronie pracy. :) Fajnie, że założyłeś bloga. Wreszcie będzie można Ciebie poznać z bardziej osobistej strony. Filmiki, w których się udzielasz u siostry(sióstr?) i zdjęcia to w sumie nie to samo. Będziesz tutaj pisać swoje przemyślenia? :)
    PS Już widzę to stado kobiet, które przybywają tłumnie. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cofam pytanie o przemyśleniach. Dopiero teraz zauważyłam zakładkę "moje myśli" :)

      Usuń
    2. Tak. Moda to tylko cześć tego co tutaj się znajdzie. Na pewno wiele postów będzie o relacjach między ludzkich więc zapraszam do czytania.

      Usuń
    3. Chętnie zostanę na dłużej :)

      Usuń
  5. Coś czuję Jacku że tu w większej mierze będzie zaglądała żeńska część czytelniczek:P mnie też czeka obrona mgr... jesteśmy oboje 89':) ach ten czas szybko leci:)

    OdpowiedzUsuń
  6. tez w tym roku sie bronie xd dokladnie 27 czerwca ale to narazie licencjat xd chociaz moja pani promotor mowi ze napisalam polowe doktoratu ( 155 str) xd i tez wydzial prawniczy we wro xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O boże, to moja magisterka jest o połowę mniejsza. W jakim temacie tak się rozwinęłaś?

      Usuń
    2. obowiązki informacyjne banków wobec konsumenta xd wieeeeeeeeele ustaw i dyrektyw europejskich xd

      Usuń
  7. Jeden z lepiej ubranych mężczyzn Ever. W świecie kiedy króluje zwykły top i dres miło czasem zobaczyć dobrze ubranego, nie przerysowanego faceta.

    Szacunek i tyle. Dla ciebie i sióstr które ci kupują czasami ubrania :):)

    OdpowiedzUsuń
  8. No w końcu blog :) udana stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Buty genialne... Taka nuta nonszalancji. Podoba mi się! :)

    Zapraszam http://justbreathexxx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. fajnie się prezentujesz Jacku :) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. Nigdy w życiu bym nie powiedziała, że właśnie kończysz studia! :O
    Macie świetne geny w rodzinie!

    Cała Wasza trójka jest fenomenalna :)
    Z ogromną chęcią będę tutaj zaglądać ( i nie tylko ja bo mój M. również ) :)


    Pozdrawiam, Ewelina

    OdpowiedzUsuń
  12. Co za elegant :) Jestem jak najbardziej za tym strojem :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. 1. czy tandetny zegarek z gumy pasuje do zestawu, w którym występujesz przed promotorem???? nie....
    2. czy tandetny zegarek z gumy pasuje do butów guess??? nie....
    3. czy tandetny zegarek z gumy pasuje do równie tandetnej mordy??? taaak....

    weź się za siebie, potem otwieraj bloga.
    buźki od siostry Sram dla siostry Glam!
    kochaneeee łączmy się:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trochę żółci zawsze spoko, komuś najwyraźniej ulżyło :D

      Usuń
  14. Wizażowy chlewik jak widać już tu dotarł...

    OdpowiedzUsuń
  15. te buty sa swietne. musze pokazac mojemu lubemu;I) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. hej ;) chcialam Cie poprawic jesli chodzi o tytul ;) nie ma takiego słowa 'mans' . Mezczyzni po angielsku to po prostu men. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Masz styl podobny do mojego męża :) Lubię to! ;)

    OdpowiedzUsuń