sobota, 13 lipca 2013

15 POWODÓW DLA KTÓRYCH WARTO MIEĆ SIOSTRY

Aby uwiarygodnić listę posłużę się badaniami naukowców z Uniwersytetu w Ulsterze, którzy przebadali, za pomocą ankiet, 571 osób w wieku 17-25 lat, których pytali o przeróżne sprawy życiowe. Analizując wyniki, doszli do wniosku, że te osoby, które wychowywały się razem z siostrami, mają większą tendencję, by być szczęśliwe i zrównoważone



Gdy wracam w nocy z  imprezy, zawsze któraś otworzy ukradkiem drzwi, żeby nie obudzić rodziców, raz musiałem rzucić śnieżką w ich okno, żeby się obudziły :)


Dzięki siostrom zawsze mogę liczyć na coś do jedzenia, nawet jeśli lodówka jest pusta, One potrafią zrobić coś z niczego, a jak nie to zawsze sypną kasą na take-away :)



Jak jestem chory zawsze biją się między sobą, która bardziej będzie się troszczyć o mnie, ale zwykle robią to na zmianę i dbają abym szybko wyzdrowiał


W naszym domu wystarczy krzyknąć "herbata", a któraś z nich na pewno przybiegnie z dzbankiem ciepłego napoju z cytryną i imbirem a czasem i z paczką ciasteczek

Zawsze na Święta dają mi najlepsze prezenty, a nie jak rodzice parę majtek i skarpetek



Dzięki siostrom szybciej dostrzegasz różnice miedzy podpaską a tamponem i wiesz co to zalotka :)




Zawsze możesz podbijać do którejś z ich koleżanek




Nigdy nie zrozumiem do końca kobiet, ale dzięki siostrom jestem o krok bliżej od pozostałych :)






Koledzy od zawsze mi ich zazdroszczą




Kupują mi fajne rzeczy zupełnie bez okazji, bo np. akurat były na zakupach - to takie dziwne :D





To czucie gdy wracam z pracy a mój pokój jest wysprzątany na błysk - to chyba sprawia im przyjemność




Gdy byłem jeszcze w szkole zawsze któraś pomogła odrobić pracę domową :)




Zawsze któraś polubi mój status na Facebooku




Nie jednokrotnie brały winę na siebie jak ja coś narozrabiałem






Coś ekstra:


 paryskie bereciki i skarpetunie z koronkami - Moje Małe Siostry Glam
 A co będę się męczył chodzeniem, zawsze któraś popchnie wózek :)
 Marzena! nie marszcz się pozuj jak Laura - przeciez jesteśmy BLOGERAMI :D
Tato! Tato! Zbliżenie na mój zegarek - najnowszy krzyk mody ponoć!!!

36 komentarzy:

  1. Jakie rozkoszne dzieciaczki z Was były! <3 Ja za to zawsze chciałam mieć brata, bo mam 3 siostry. Życie bez rodzeństwa byłoby takie nudne...

    OdpowiedzUsuń
  2. hah swietny post :D ;) no i jest w tym duuuzo prawdy ;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. 7 powód mnie rozbroił...a tak na poważnie, to tak jak tym mam 2 siostry i czasami wydaje mi się, że gdyby nie one nic bym nie osiągnął!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie. znam to uczucie. To one mnie ukształtowały, wychowały i nauczyły wszystkiego.

      Usuń
  4. Jakie to miłe. Oj tak faceci powinni mieć siostry, żeby właśnie dzięki nim choć trochę wiedzieć jak powinni się w pewnych sytuacjach zachowywać i mieć pewne obycie i rozeznanie na kobiece tematy. :) Urocze zdjęcia, takie z Was małe chochliki były, ale widać, że rodzeństwo udane. Za dobrze masz, że Ci tak siostrzyczki dogadzają. Obyś tylko na starość się nie rozleniwił, bo żona będzie miała z Tobą przechlapane. :D

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny post!! jakby mój brat był taki jak Ty i doceniał to, że też ma 2 siostry...:D marzenie ściętej głowy!

    OdpowiedzUsuń
  6. ha ha super post, wywołał uśmiech na mojej twarzy. U nas w domu też jest 3- 2 siostry i brat

    OdpowiedzUsuń
  7. Czekam aż Laura i Marzenka to przeczytają! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. teraz Twoje siostry powinny Ci się odwdzięczyć podobnym postem ;))
    15 powodów dla których warto mieć brata ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam nadzieję, że Ty jesteś dla nich równie dobry jak one dla Ciebie:) ja mam jedną siostrę, uwielbiam ją niezmiernie, dobrze mieć rodzeństwo, na dobre i na złe, pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. Marzenka ze zdjęć wcale do siebie podobna nie jest ;) A Laura? Od dzieciństwa smykałka do Glam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Uroczę.. Dlaczego ja nie mam brata?!

    OdpowiedzUsuń
  12. rozbawiłeś mnie tym postem!:) ja mam brata, aczkolwiek starszy ode mnie 6 lat, pewnie ani myślał iść ze mną na zakupy, z taka "małotalą";P

    OdpowiedzUsuń
  13. Posiadanie rodzeństwa jest wspaniałe, miło jest żyć gdy są ludzie którzy Cie bezgranicznie kochają i wspierają nawet jak się narozrabia lub rozchoruje ;) Masz dużo szczęścia, że jesteście tak blisko związani, rodzina jest przecież najważniejsza.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niestety nie zawsze jest wspaniale, ja mam starszego brata, ktory sprzedalby mnie za 1 zl, ubliza, drwi, jest egoista i czlowiekiem na ktorego pomoc nie mozna liczyc,jednak gdy sam cos chce zjawia sie w 5 min. bardzo chcialabym nie miec brata... niestety, bo jest zwyczajnie przykro jak proby zblizenia sie sa zwyczajnie olewane.

      Usuń
  14. Dziewczyny muszą być teraz w siódmym niebie :) Uroczy z Ciebie chłopak.

    OdpowiedzUsuń
  15. Hahaha dobre, dobre.

    Pozdrawiam :)
    http://mw-maleworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Hahaha, uśmiałam się. Ale post sam w sobie super! A żem bliźniaczka (mimo, że kobieta), to wszystkim kończynami jakie posiadam podpisuję się pod postem! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. chociaż jestem kobietą zazdroszczę CI siostrzyczek ;) mam jednego brata.zdecydowanie za mało ;]

    OdpowiedzUsuń
  18. swietny post :) mam nadzieje ze moj brat tez tak o nas (o mnie i siostrze) mysli, zgadzam sie w zupelnosci z tymi 15 punktami. :))

    OdpowiedzUsuń
  19. hahahaha ;)) Świetny post! Sama mam młodszego brata... ;) Słodkie zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajny post, a fotki wymiataja :)

    OdpowiedzUsuń
  21. szkoda, ze moi bracia mnie tak nie doceniaja:) Post świetny!! Cała prawda:))

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja ma 3 siostry i jednego brata na którego zawsze mogłam liczyć... ale niestety robienie prezentów to jego słaaaaba strona:)
    ciekawa jestem co Twoje siostry zawarłyby w tych punktach jednego jestem pewna znając ich kreatywność i pomysłowość punktów byłoby więcej:D
    \
    powaliłeś mnie zdjęcia świetne orginalne

    OdpowiedzUsuń
  23. O to mój brat też musi być szczęślwy bo ma dwie siostry :P

    OdpowiedzUsuń
  24. Och ! Jaki kochany ! :))
    Mój brat nawet nie da mi się nawet poprzytulać! ;D
    Pozdrawiam ! :]

    OdpowiedzUsuń
  25. Same korzyści z tych Twoich Sióstr Glam! :) Uśmiech nie schodził mi z twarzy po każdym kolejnym punkcie w notce... :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  26. slodkie zdjecia
    a tak fajnego posta od dawna nie czytalam!
    ps.a ja mam tylko 1 brata,mlodszego ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Fajny post i zdjęcia! Szkoda, że ja nie mam brata ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Uśmiałam się. Cudne masz te siostry...i też cudnego brata sobie stworzyły ;) Przebojowa, pełna ciepła rodzinka.Tak trzymać :)Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  29. wiekszosc osob sie usmiala a ja niemal poplakalam i bynajmniej nie ze wzruszenia a smutku. przypomnialam sobie sytuacje gdy majac 5 lat podeszlam do brata siedzacego na lozku, by sie przytulic zas on mnie odepchnal mowiac: zostaw, won stad! :( i taki jest do dzis, choc przytulac sie juz nigdy nie probowalam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może dlatego, że moje siostry są starsze i miały ogromny wpływ na moje wychowanie, nasze relacje są takiej dobre.

      Usuń