czwartek, 25 lipca 2013

EVERYTHING HAS CHANGED



Jak wiecie cała nasza rodzina pochodzi z Olsztyna, wprawdzie moje siostry rozjechały się po świecie, ja wciąż jestem z tym miastem bardzo związany. Nie musiałem z niego wyjeżdżać, aby dostrzec jak bardzo się zmienia. Moje siostry za każdym razem gdy wracają zachwycają się tymi przemianami podwójnie :D Warmia i Mazury to tzw. kraina tysiąca jezior, idealne miejsce dla amatorów wypoczynku nad wodą.
Osobiście miałem niejednokrotnie okazję pływać żaglówkami i w przyszłości na pewno chcę wyrobić patent żeglarski. Przy okazji tego posta chciałem pokazać, jak zmieniła się przystań przy jeziorze krzywym. Obok słynnej restauracji Kicerman (gdzie przetańczyliśmy wszystkie nasze 3 studniówki) powstał nowy Yach Club TIFFI a wraz z nim piękna restauracja i kawiarnia. W ubiegłą sobotę zaprosiłem moją siostrę Laurę na popołudniową kawkę. Stolik na molo, był tak uroczy, że na pewno wrócę tu na jakąś randkę... a Wam jak się podoba?


 spodenki - H&M, lonsleeve - americanoutlet.pl, buty GUESS via schaffashoes.pl, okulary - GAP, zegarek - danielwellington.com

WIADOMOŚĆ Z NEWSLETTERA:
Zapraszamy wszystkich naszych klientów na przecenę -15% do www.americanoutlet.pl. Aby uzyskać kod i niższe ceny prosimy wpisać kod lato2013 na dole strony będąc w naszym sklepie i nacisnąć ok. Przecena będzie trwała do 31 lipca. Życzymy udanych zakupów.

15 komentarzy:

  1. Świetnie dobrałeś każdy element. Najbardziej podoba mi się połączenie tego zegarka z górą stroju. Pasuje do Ciebie taka gama kolorystyczna. Wspomniałam o twoim blogu w moim (skromnym ) filmiku : http://www.youtube.com/watch?v=fImeZLi_4pI

    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Marynarskie motywy u mężczyzn sprawdzają się rewelacyjnie. Rzadko kiedy te kolory komuś nie pasują. Zmieniłabym tylko pasek zegarka na brązowy, skórzany, bo jakoś za dużo pasków tu widzę. Tak czy inaczej bardzo mi się podoba taki strój.

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się to połączenie :) oby więcej takich

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię to! :)

    Zapraszam Cię Jack.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jacek, Ty masz inne buty :P ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam pełno butów. Tylko co mogę poradzić, że je uwielbiam, są tak uniwersalne, wygodne i świetnie pasują do letnich stylizacji?

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    3. ahhh zakochac sie i umrzec..

      Usuń
  6. Świetna stylizacja :) I nie dziwię się, że te buty przewijają się ciągle na blogu, bo są śliczne, pasują do wszystkiego i na pewno są bardzo wygodne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jacek, ale tutaj jesteś marynarz :D
    Zapewne wszystkie kobiety na kurorcie były Twoje!

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetnie wyglądasz :) Taki styl u mężczyzn bardzo lubię:)


    Pozdrawiam, Ewelina

    OdpowiedzUsuń
  9. Aaaaa zakochałam się :)
    świetne zdjęcia .
    Pozdrawiam AnkaKoper

    OdpowiedzUsuń