środa, 17 lipca 2013

HAUL - AmericanOutlet.pl


Gdy moje siostry mieszkały w Wielkiej Brytanii czasem przywoziły mi ubrania z Abercrombie&Fitch lub Hollister. Powiem szczerze, że ta marka uzależnia. Ich ubrania są naprawdę świetnej jakości, a w Polsce wciąż nie są jeszcze tak popularne, więc fajnie jest je nosić. Długo szukałem gdzie można by się w nie dodatkowo zaopatrzyć. Wiem, że w Warszawie otworzyli już Hollister, ale nie miałem okazji tam do tej pory zajrzeć. Odkryłem natomiast super sklep internetowy, którego oficjalnie zostałem fanem. Jest to Amerykański Outlet, który posiada w ofercie najlepsze marki świata w bardzo przystępnych cenach. Jeśli chcecie przenieść się na tę stronę wystarczy, że klikniecie w baner poniżej. 


Zamówiłem sobie na próbę 3 rzeczy, aby przekonać się czy ubrania są oryginalne i jak wygląda rozmiarówka. Nie powiem, najpierw zmierzyłem się dokładnie, bo na szczęście pod każdą rzeczą podane są na stronie wymiary, więc to mi ułatwiło sprawę. Dziś chciałem wam pokazać co sam zamówiłem: 


poniżej linki, rozmiary, które wybrałem i dokładne ceny:

Spodenki Abercrombie&Fitch (rozm. M) - 150 zł
Lonsleeve Abercrombie&Fitch (rozm. M) - 220 zł
Koszulka Polo Ralph Lauren (rozm. S) - 225 zł

Na szczęście z wszystkiego jestem bardzo zadowolony, wysyłka była ekspresowa, rzeczy są oryginalne i świetnie leżą. Już teraz zapraszam was na moje przyszłe stylizacje, gdzie postaram się wam wszystko zaprezentować na sobie :P. A tymczasem zachęcam was do zapisania się do Newslettera (poprzez rejestrację w sklepie) na stronie http://www.americanoutlet.pl/pl/index.php bo dzięki temu 1-2 w miesiącu będziecie dostawać specjalne kody promocyjne na jeszcze tańsze zakupy. Możecie ich też znaleźć na Facebook'u:



Pozdrawiam
Jack

7 komentarzy:

  1. Właśnie otworzyłam podany przez Ciebie link - świetna jest ta stronka. No i spodenki, mnie urzekły! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Spodenki są cudowne, Jack! Zazdroszczę :) Poza tym, nie ukrywam, że bardzo lubię Twój styl i nie mogę doczekać się kolejnych stylizacji :)

    OdpowiedzUsuń
  3. No własnie spodenki są genialne :) czekam na ładną pogodę i troszkę czasu i pokaże jak się prezentują w plażowej scenerii

    OdpowiedzUsuń
  4. Rzeczywiście ciekawy sklep, sporo fajnych, niedostępnych w Polsce rzeczy. Na pewno coś zamówię.
    BTW. Spodenki najlepsze !

    OdpowiedzUsuń
  5. http://gruper.pl/x.php/1,54465/Produkty-Top-Store.pl-elegancka-meska-koszula-Ralph-Lauren.html

    W niebieskiej byłoby Ci idealnie!;)

    OdpowiedzUsuń