niedziela, 21 lipca 2013

IF YOU COULD SEE ME NOW


Jakiś czas temu na targach Pitti Uomo pojawiło się dość kontrowersyjne zestawienie szortów z marynarką. Same szorty moim zdaniem już dość mocno zagościły w modzie męskiej. Jednak takie połączenie jest nadal rzadkością, chociaż w letniej kolekcji H&M można już znaleźć swego rodzaju garnitury z krótkimi spodenkami.
Osobiście uważam, że jest to dość interesujący trend i zdecydowałem się przygotować dla was taką stylizacje. Szczególnie na upalne dni, krótkie spodenki ratują sytuację i nadają wakacyjnego look'u - podobną funkcję pełni tu kolorowe polo. Marynarkę zarzucamy naturalnie tylko w przypadku gdy wymaga tego okazja np. do pracy, na spotkanie lub gdy robi się chłodniej. Mi ten styl bardzo się podoba, klasyczna granatowa marynarka świetnie neutralizuje pastelowe kolory, które wbrew pozorom nie łatwo jest nosić. Polecam wam też nową piosenkę The Script "If You Could See Me Now"

marynarka - H&M, koszulka polo Ralph Lauren via americanoutlet.plspodenki - H&M, poszetka - H&M, buty GUESS via schaffashoes.plzegarek - SEKONDA

23 komentarze:

  1. Ja osobiście uwielbiam połączenie szortów z marynarką i od około 2 lat regularnie się tak noszę latem :) Look jak najbardziej na plus.

    Pozdrawiam :)
    http://mw-maleworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. to sie nazywa poszetka? :) dobrze wiedzieć :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna stylizacja. Niestety pewnie nie przyjmie sie na polskich ulicach, gdyż mężczyźni w naszym kraju ubierają się bardzo zachowawczo. Napisałeś że taka stylizacja nadaje się również do pracy hmm oczywiście zależy jaką prace się wykonuje. Jak dla mnie krótkie spodenki są dobre na mniej oficjalne wyjścia, tak samo jak damskie szorty ;) Ogólnie podoba mi się Twój styl, szkoda że więcej mężczyzn nie chodzi ubranych jak TY wtedy na pewno było by ciekawiej ;) pozdrawiam i zapraszam http://silesianfashionfreak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No oczywiście, że nie do każdej pracy. Ja np. nie mogę szortów nosić do pracy, nad czym ubolewam w upalne dni.

      Usuń
    2. Mam wielu znajomych, którzy ten problem rozwiązują w ten sposób, że strój oficjalny zakładają dopiero w pracy ;)

      Usuń
  4. Oj taaaak :)Ciekawie wszystko współgra , choć ja patrząc obiektywnie to wolę wizje luźnej marynarki niż zapiętej :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam Cię! wyglądasz rewelacyjnie ;) bardzo podobają mi się Twoje zestawienia ;d

    http://anto-nka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. postawiony kołnierzyk wygląda kiepsko....

    OdpowiedzUsuń
  7. oby każdy facet czasem sięgał po takie zestawienia... spodenki i polo na sportowo, marynarka elegancka, a całość łączą dodatki- zegarek i buty. Wszystko świetnie ze sobą współgra, tylko luźna marynarka wygląda lepiej niż zapięta :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Spodenki bardzo mi się podobają, strasznie lubię takie materiały! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Hejka:)
    Widzialam Cie na Dniach i Nocach Szczytna i naprawde wyrozniales sie sposrod tych wszystkich chlopaków swoja stylizacja. Super tak trzymaj Pozdrawiam janis:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Z białą koszulką byłoby perfekcyjnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Super wyglądasz ;) I to jeszcze w naszym Olsztynie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. hej:) Fajnie wyglądasz:) Mam podobny kontakt z moim bratem jak Ty ze swoimi siostrami. Też zaczynam przygodę w blogowaniu lecz większość wpisów jest o kosmetykach ;P czasem znajdzie się coś o uniwersalnej tematyce:) pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Stylizacja bardzo podobna do tych, które robił Adam Gallagher, którego polecam, bo fajnie przełamuje i bawi się modą na swoim blogu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. faktycznie, nie widziałem tego nigdy. Fajny blog ma.

      Usuń
  14. Super stylizacja :)
    Poszetka mnie ujęła :)

    OdpowiedzUsuń