niedziela, 28 lipca 2013

TILL I'M GONE...

Come out and play, pour out another bottle

Lets do it all today and worry bout it all tomorrow
I do it for the thrill
You know I love the rush
And once you get me going I can never get enough


W końcu w Polsce zawitało prawdziwe lato. Temperatury wzrosły do 30-kilku stopni. To idealna pogoda na wypad na plaże. Cały weekend spędziłem aktywnie nad wodą. Pływanie, rower wodny gra w siatkówkę plażową w gronie znajomych. Uwielbiam lato i taką aktywną formę spędzania czasu. Dodatkowo dzięki sprzyjającej aurze miałem okazję sprawdzić jak w wodzie sprawdza się mój nowy nabytek czyli spodenki z Abercrombie&Fitch. Jestem nimi zachwycony i muszę przyznać, że patrząc po reakcji znajomych nie tylko mi się one podobają... Piosenka w tytule, to od kilku lat najlepsza nuta do auta w te upalne dni... Posłuchać możecie TUTAJ



spodenki Abercrombie&Fitch via americanoutlet.pl, koszulka - H&M, japonki - Nike, zegarek - G-SHOCK

32 komentarze:

  1. wiem ze mialo byc seksi,ale chyba przesadziles z opuszczeniem tych spodenek..:P
    brzuszek nie powiem...niezle ciacho i fajna koszulka:)

    OdpowiedzUsuń
  2. poćwicz jeszcze trochę i będzie super, chudzielcze ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, daleka droga jeszcze. Zacząłem ćwiczyć 6 tyg temu dopiero.

      Usuń
    2. ja cwicze street workout ostatnio, także polecam jak masz gdzieś koło siebie grupę :)

      Usuń
  3. spodenki faktycznie super czapeczka cool ... koszulka spoko ale i tak to co najlepsze jest pod koszulką:)idealny zestaw na plaże:Dpzdr

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna stylówka,te spodenki rzeczywiscie Ci trochę za bardzo zjechały,choć dla mnie jest ok :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chciałem być troszkę jak ci Panowie http://reappropriate.co/wp-content/uploads/2013/05/abercrombie-and-fitch-ad-campaign-courtesy-fo-abercrombie-and-fitch.jpg ^^

      Usuń
    2. Do stóp Ci nie sięgają..i pomyśleć że takie ciało się marnuje..;(jej..

      Usuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Masz rewelacyjne ciało. Mój mąż też kiedyś takie miał ;)))) hehehe :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Zabrakło mi słów i chyba sie zakochałam <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Udowadnisza, że jednak istnieje coś takiego jak moda plażowa, bo niektórzy o tym zapominają!

    OdpowiedzUsuń
  9. kur*a mac, przegiales teraz. wytapetuje sobie Toba pokoj ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. eee przesadzacie dziewczyny jak dla mnie spodenki nie za nisko, i że tak powiem że jesteś przystojny to każda wiedziała ale brzusio to masz mmm :D Taki jak dla mnie idelany, nie za bardzo wyrobiony ale i nie za mało :) Buziaki z zimnego od dwóch dni Madrytu :)

    OdpowiedzUsuń
  11. nie rozumiem o co chodzi z tymi opuszczonymi spodenkami... według mnie jest ok:)

    ogólnie stylizacja bardzo na plus! strasznie mi się podoba;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Spodenki wyglądają świetnie :)Mój chłopak zazdrości brzuszka <3 Pozdrawiam, Ewelina

    OdpowiedzUsuń
  13. Znowu Szczytno ciekawe kiedy wpadne na Ciebie:) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne spodenki, ale ciało nie gorsze ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Stylizacje spoko, ale widać że baby cię zdominowały i strasznie zniewieściały jesteś.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Troszkę ciężko moim zdaniem takie wnioski wyciągnąć na podstawie zdjęć, ale każdy ma prawo do swojej opinii.

      Usuń
  16. Uwielbiam Twój styl! Oh, woda, woda, woda. Oh jak bardzo bym chciała się wykąpać w blasku słońca, jeszcze muszę poczekać :)

    OdpowiedzUsuń
  17. fajna stylizacja bez dwóch zdań ^^
    no i jak na kilka tyg cwiczen to efekty są mrr ;D
    musze swojego faceta zagonić :P niby jest szczupły itp ale brzuszek taki mógłby miec haha

    OdpowiedzUsuń
  18. przesympatyczny blog. uwielbiam Twoje stylizacje, każda ma w sobie coś niesamowitego. zaglądam tuu bardzo często ;-) pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo fajne spodenki. Wydajesz się bardzo sympatycznym facetem :)
    Wszystkiego dobrego
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. świetna stylizacja a brzyszek awww *.*

    OdpowiedzUsuń
  21. świetny strój a brzuszek *.*

    OdpowiedzUsuń
  22. kup sobie tę koszulkę "lepiej wyglądam nago"... klata wow...

    OdpowiedzUsuń
  23. jak dla mnie ideał, no i z profilu wyglądasz jak Gosling, magia!

    OdpowiedzUsuń
  24. No aż się prosi, żeby pociągnąć za ten sznureczek..;):P

    OdpowiedzUsuń
  25. Ah ta klata..nic tylko się przytulać i na szyję rzucać..;)

    OdpowiedzUsuń