czwartek, 8 sierpnia 2013

MĘSKIE GOTOWANIE - FROST YOURSELF!!!


Tytuł zapewne kojarzycie bardzo dobrze, jest to slogan z jednego z moich ulubionych filmów "Jak stracić chłopaka w 10 dni". Wyobraźcie sobie, że tak dziś do was krzyczę z okna w ten upał, ukrop... Jest tak gorąco, że nikt nie może sobie znaleźć miejsca, wszystko się klei, prysznic bierzemy po kilka razy dziennie, jednak nic nie jest w stanie zaspokoić pragnienia. No chyba, że przeczytacie ten post i chociaż na chwilę tak jak ja poczujecie ulgę... Chcę wam podać przepis na Arbuzowego Slush'a !!! Pomysł zaczerpnięty z kanału kolegi Laury - Piotrka (Kocham Gotować) filmik wam wkleję poniżej:


Moja wersja jest nieco zmodyfikowana, dodałem do niej alkohol bo drinki robiłem dla większej ilości osób na wieczornym przyjęciu u nas w domu, jednak wy możecie poprzestać przy wersji "light" za dnia :) 

Co będziecie potrzebować do zrobienia tych CHŁODZĄCYCH DRINKÓW:
dojrzały arbuz
sok jabłkowy
blender
parasolki/słomki do dekoracji

Arbuza kroimy w kostkę, a następnie wkładamy do zamrażalki na około 3-4 godziny, możecie go wsadzić do reklamówki bądź do jakiegoś pojemnika.
 Zamrożone kostki arbuza wyjmujemy z zamrażarki... Powstrzymajcie się aby ich nie zjeść bo to będzie dość trudne...
 Porcję arbuza wrzucamy do blendera
 Dodajemy soku jabłkowego wedle uznania, można dolewać w trakcie miksowania.
 Całość miksujemy... :D
 Aż do uzyskania jednolitej konsystencji
 Jeśli macie ochotę zaserwować drinki z alkoholem, polecam Wyborową Arbuzową z Miętą :D
Całość przelewamy do wysokich szklanek i dekorujemy wedle uznania...

Smacznego!!!
Pozdrawiam, Jack

15 komentarzy:

  1. Uwielbiam arbuza na takie upaly jest fantastyczny.A drinki mmm....chyba sobie na taki pozwole ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. właśnie przed chwileczką zrobiłam, megaaa <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Mniam!!!! Tylko skąd ja o tej porze wezmę arbuza.... :)

    OdpowiedzUsuń
  4. jak smakuje tak pysznie jak wygląda to muszę to koniecznie wypróbować :) :)

    OdpowiedzUsuń
  5. wow muszę przyznać że wygląda super;) zrobię na pewno :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale mi smaku narobiłeś! Tym bardziej, żę uwielbiam arbuza pod KAŻDĄ postacią. ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. OMG szkoda, że jestem uczulona na arbuza, choć go uwielbiam :(

    OdpowiedzUsuń
  8. wygląda bardzo apetycznie -koniecznie muszę spróbować, bo w takie upały nic nie jest w stanie zatrzymać mojego pragnienia

    OdpowiedzUsuń
  9. zamrażalki? seriously Jack :)

    OdpowiedzUsuń
  10. A spróbuj z sokiem bananowym, ja tak robię i UWIELBIAM!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. miksowany arbuz jakoś totalnie mi nie podchodzi, ale myślę że z Wyborową będzie smakował hmm... wybornie w najbliższy weekend :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wypróbowałam! Szczerze polecam!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń