sobota, 3 sierpnia 2013

ROBIĘ BRZYDKIE RZECZY ALE BARDZO ŁADNIE!




Jakiś czas temu na Facebooku wrzucałem zdjęcia butów marki New Balance - długo się nad nimi zastanawiałem, ale nie dlatego, że cena jest wygórowana bo wg mnie są w super-przystępnych cenach, szczególnie teraz na schaffashoes.pl wszystkie modele są przecenione o ponad 100 zł Powód był taki, że nie mogłem zdecydować się które wybrać, bo podobały mi się wszystkie :)
Muszę przyznać, że gdy przyszły do mnie wczoraj, byłem w szoku, jak ja mogłem się bez nich obyć wcześniej. Są super lekkie (o czym zapewniała mnie Laura bo też je ma) i wygodne jak żadne inne. Teraz już rozumiem ten cały "szał" na nie :) Jeśli chodzi o koszulkę, to historia była taka, że moje siostry dostały 2 t-shirty od jednej ze swoich widzek, która współtworzy markę REdesigned STories FActory przy okazji wysłała jedną dla mnie (po raz kolejny powtarzam, dobrze mieć siostry). Napis jest świetny, jakoś koszulki bez zastrzeżeń, a wybór naprawdę spory więc macie wolne pole do popisu! A gdybyście Wy mieli wyrazić swoje myśli koszulką, jaki by to był napis???









t-shirt "ROBIĘ BRZEYDKIE RZECZY ALE BARDZO ŁADNIE" via REdesigned STories FActory, spodnie - H&M, buty New Balance via schaffashoes.pl, zegarek - G-SHOCK, okulary - Ray Ban

Zapraszam na mój Instagram: @jackogrodowczyk 
Facebook: Hi I'm Jack

22 komentarze:

  1. haha świetna jest ta koszulka! :) super look

    OdpowiedzUsuń
  2. coś mi w tej stylizacji nie pasuje :)aczkolwiek t-shirt przesympatyczny.
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej Jack :)

    Po pierwsze uwielbiam Twoje włosy, są cudowne :)Skupiłeś się na butach i koszulce, ale moją uwagę przyciągnęły świetne, klasyczne spodnie i zachwycającym kolorze. Pięknie na Tobie leżą ;)

    Odpowiadając na pytanie, jaki napis bym umieściła na koszulce: We are young, so we can everythink!

    xoxoxo
    Julia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie wiem czy celowo zrobiłaś błąd i tak ma być czy nie ale chyba pisze się everything :>

      Usuń
  4. wow mega!
    Jestem pod wrażeniem! :)

    A bluzka świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Szkoda, że "robie", a nie "robię" :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokladnie, od razu to samo mi sie rzucilo w oczy- przeciez to masakra i wstyd:/

      Usuń
    2. Masz markera? pozwolę ci postawić ogonek

      Usuń
    3. i beż ogonka jest zajebista ta koszulka;)

      Usuń
  6. Świetna stylizacja no i uwielbiam buty New Balance:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Coż to za brzydkie rzeczy które robisz ładnie? :D

    OdpowiedzUsuń
  8. koszulka z napisem "jesli nie teraz to kiedy..."

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny look. Buty są świetne, też nie rozumiałem szału na nie dopóki nie kupiłem i nie założyłem na stopy.

    Pozdrawiam :)
    http://mw-maleworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ojj też mi te butki chodzą po głowie, ale nijak nie wiem jaki kolor :) Twoje są świetne!

    OdpowiedzUsuń
  11. Chyba jestes pierwszym facetem blogerem, ktory lansuje mode meska, aren't you? Powodzenia i sukcesow. Fajnie dla odmiany popatrzec na stylizacje w wydaniu meskim ;) p.s. zadowolony z telefonu? Od niedawna mam taki sam nabytek i musze przyznac, ze zadziwia mnie mnogosc dostepnych na nich opcji i aplikacji.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojj nieee... Jest pełno męskich, modowych blogów :) Ale nie wszystkie z takim smakiem.
      PS Nawet wyżej jest komentarz od Pana blogera ;)

      Usuń
  12. Świetne stylizacje, będę odwiedzać regularnie Twojego bloga żeby podpatrywać stylówki dla mojego faceta :) Jeśli chodzi o napis, to podoba mi się jeden, który widziałam już na jakiejś koszulce - I am a limited edition. ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Twój styl jest rewelacyjny, wielu facetów mogło by się od Ciebie uczyć! Muszę przyznać, że Twoja fryzura mnie nie przekonuje, ale to Ty masz się w niej dobrze czuć. Dobrze, że siostry namówiły Cię na tego bloga, bo jesteś interesującym facetem i wydaje mi się, że masz 'sporo do pokazania światu' :)
    A co do koszulki to "I'm not perfect - just awesome". Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. co do fryzury to są zwolennicy i przeciwnicy, może niedługo coś zmienię. Pomysł na napis zajebisty.

      Usuń
  14. Keep Calm and Jack I'll be Back!

    OdpowiedzUsuń