poniedziałek, 12 sierpnia 2013

THE EAGLE HAS LANDED


Witajcie po krótkiej przerwie! Wielokrotnie na swoim blogu podkreślałem jak bardzo lubię markę Hollister i Abercrombie&Fitch uważam, że ich ubrania są zawsze świetnej jakości i mogę je nosić przez lata, a wręcz im starsze i bardziej sprane tym lepsze :)
Dziś mam na sobie bordowe spodnie, które wybraliśmy wspólnie z Laurą w H&M jeszcze zimą, są lekkie i przewiewne więc idealnie nadają się na letnie wieczory. Zegarek, buty i okulary już znacie. Luźno i wygodnie... W tle Park Jakubowo czyli miejsce, które ma dla naszej rodziny szczególne znaczenie. Jest tam taki wysoki wieżowiec, mieszkaliśmy tam u dziadków gdy cała nasza trójka przyszła na świat, stawialiśmy pierwsze kroki w tym parku, uczyliśmy się jazdy na rowerze, grabiliśmy liście i lepiliśmy bałwany... Ten park jest pełen wspomnień i choć przez lata nieco się zmienił to dla nas wciąż to samo magiczne miejsce, fontanna i las... Jestem pewien, że kiedyś będą tu się bawić nasze dzieci...

koszulka polo - Hollister, spodnie - H&M, zegarek - Fossil , buty Guess via schaffashoes.pl, pasek - Wrangler, okulary - Ray Ban

19 komentarzy:

  1. co tu wiele mówić ...świetny look
    brakuje mi w twoich stylizacjach elementu zaskoczenia.....takiego wow!!!!
    pomyślałabym nad fryzura choć ta ktorą nosisz jest niczego sobie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Staram się pokazywać to co sam chętnie ubieram, żebym wyglądał jak ubrany, a nie przebrany. Postaram się troszkę bardziej poeksperymentować. Co do włosów, to faceci nie mają dużego pola do manewrów, ale przy kolejnej wizycie u fryzjera, powiem żeby coś zmienił może na nowego, chociaż aktualna bardzo mi się podoba, troszkę sugeruje się Davidem Beckham.

      Usuń
    2. Ewidentnie widać że w ty co nosisz czujesz się swobodnie i właśnie o to chodzi;)
      a co do włosów widziałabym Cię w bardziej bujnej czuprynie....;)
      ps uwielbiam drewniane koraliki u facetów no ale wlaśńie kto co lubi:))))i kto się w czym czyje dobrze sie liczy.

      Usuń
  2. Fryzura to oprócz całego looku dla mnie włąsnie ten efekt wow!
    baw się modą ale przy tym czuj się w niej dobrze :D
    bo nie sztuką pokazać fajny look ale sztuką pokazać taki w którym oprócz tego ze dobrze się wygląda to również dobrze i swobodnie sie czuje ;DD

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo fajna stylizacja...kolory pasują do siebie idealnie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Baardzo fajny look, uwielbiam ten kolor spodni, bardzo modny :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. A mi się taki look podoba :) Ja chcę widzieć stylizacje, które nosi się każdego, zwykłego dnia, a nie przebieranie się do zdjęć..

    OdpowiedzUsuń
  6. Strasznie podoba mi się ta stylizacja! Bardzo fajne miejsce, a tym bardziej, że masz do niego sentyment :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Smutne jest to, że niczym, ale to niczym się nie wyróżniasz, i gdyby nie popularne siostry - nikt by twojego bloga nie czytał.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  9. Aż moje oczy sie ciesza jak na Ciebie patrzą :) Naprawde wielkie wow ! Bo niestety malo męzczyzn potrafi sie tak dobrze ubrac. Poniekąd pewnie to zasluga Twoich siostr i prezentow od nich, ahh ta Laurka i Marzenka :). Pozdrawiam bardzo serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. aaaaa! moje ulubione połączenie-bordo i granat :) mega duży plus!

    OdpowiedzUsuń
  11. Twoje siostry zachwycają się tobą jaki z ciebie przystojniak, moim zdaniem przesadzają, bo zwykły, przeciętny chłopaczek z ciebie tylko trochę bardziej metro, a blog taki sobie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajne połączenie - mnie się podoba.
    Tylko właśnie ta fryzura na Alfa ;) No ale skoro Ci tak dobrze to mnie nic do tego.
    Tak czy siak ubrania są fajnie zestawione, i właśnie oto chodzi że jesteś ubrany a nie przebrany.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zarówno strój, jak i jego kolorystyka super, zestawienie granatu i bordo podkreśla Twoją ''urodę'' (czy jak to się u mężczyzn nazywa :P).

    OdpowiedzUsuń