piątek, 16 sierpnia 2013

WAKE ME UP WHEN IT'S ALL OVER


Przeglądając blogi modowe zauważyłem, że wiele osób swoje ubraniowe skarby wyszukuje w secondhandach. W związku z tym pomyślałem, że nie będę gorszy. Co prawda sam do szperania w morzu ubrań w ogóle się nie nadaję, ale od czego ma się siostry. Dziś mam na sobie właśnie spodnie kupione już kilka lat temu w jakimś "ciucholandzie". Nie da się nie zauważyć, że w sklepach pojawiły się już jesienne kolekcje. Nieubłaganie kończy się lato i pora zmienić garderobę. Oczywiście będąc ostatnio w centrum handlowym nie mogłem się oprzeć żeby nie kupić koszuli jeansowej za jedyne 40zł w H&M. A jakie są wasze ulubione połączenia na wczesną jesień?


koszula - H&M, spodnie - secondhand, zegarek Fossil via demus-zegarki.pl, buty New Balance via schaffashoes.pl

23 komentarze:

  1. spodnie są świetne połącznie jest idealne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czyżby to było jak idzie się na miejską ? :)

    OdpowiedzUsuń
  3. spodnie prezentują się świetnie;) to dowód na to że warto odwiedzać tzn "ciucholandy" ;p

    OdpowiedzUsuń
  4. za każdym razem jak tu wchodze to sie zachwycam :)
    czy tak nie może wyglądać każdy mężczyzna na tej ziemii? *_*

    OdpowiedzUsuń
  5. Gdzie Ty tam wlazłeś :D!

    Dobra stylówka ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny zestaw ;)) Mam wrażenie, że Ty we wszystkim prezentujesz się rewelacyjnie... ;]

    OdpowiedzUsuń
  7. podoba mi sie bardzo koszula ;)
    ooo w Olsztynie byłam 3 dni temu ;) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna koszula! Lecę do H&M kupić ją mojemu facetowi ;)

    www.mojezycie-przedslubem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Od zawsze jestem fanem łączenia jeansu z brązem, więc bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  10. Kamel fajnie sie komponuje z jeansem. Super outfit

    OdpowiedzUsuń
  11. zdecydowanie wygląda ta stylizacja za dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  12. spodnie wyglądają świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  13. Mi chyba zostało po poprzedniej jesieni łączenie kolorów takich jak burgund+beż, khaki+biel. ;) Albo uwielbiam akcentowanie stroju muszką d.i.y np. moro. W tej stylizacji mi czegoś brakuje, dołożyłabym biały t-shirt pod koszule i zostawiła ją rozpiętą, wtedy chyba tworzyłyby to jakąś całość, ale to tylko moje spostrzeżenia. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Witaj:) Pierwszy raz wczoraj zobaczyłam Twojego bloga i nie moę oderwać oczu i moje mysli krążą ciągle wokół Twojej osoby..;)
    Przypominasz mi aktora z "Pamiętnika" Ryan'a Gosling'a oglądałeś może?,a tak w ogóle jesteś słodki:)
    Monika

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja tam nie widzę podobieństwa, ale miło :)

      Usuń
    2. I w dodatku nie jestem pierwszą osobą, która mówi, że go przypominasz;)Nie mogę się doczekać piątkowego postu!!!
      Pozdrawiam jakbym mogła to bym wyściskała:P
      Monia:*

      Usuń