niedziela, 25 sierpnia 2013

WON'T GO HOME WITHOUT YOU



Od jakiegoś czasu można zauważyć, że na "salony modowe" powróciło obuwie sportowe. Projektanci mody zdecydowanie odnieśli się do tego co dzieje się na ulicach i do casualowych strojów dopasowują kolorowe trampki czy inne sportowe buty. Nawet jakiś czas temu oglądałem w telewizji relacje z ostatniego pokazu mody Roberta Kupisza, który nawet zaproszonych gości namówił do ubrania obuwia sportowego.
W związku z tym, że staram się podążać za modą a jednocześnie bardzo na rękę mi ten wygodny look :P również przygotowałem stylizacje sportowo-elegancką. Mój wybór padł na New Balance. Marka, która jeszcze jakiś czas temu nie była wszystkim znana dziś podbija świat. Modele o klasycznym wzornictwie z lat 70-80 ubrane w szeroką gamę kolorów sprawiają, że nie można obok nich przejść obojętnie. Piosenka na dziś wieczór - Maroon5 i "Won't go home without You"

marynarka, koszula, spodnie, poszetka - H&M, zegarek - SEKONDA, buty New Balance via schaffashoes.pl

27 komentarzy:

  1. Bardzo lubię takie stylizację...ja podwinąłbym jeszcze delikatnie nogawki, ale to tylko takie moje zboczenie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też, zazwyczaj podwijam nogawki w tego typu spodniach. Sam nie wiem czemu tego tym razem nie zrobiłem, może jeszcze bardziej złamało by to casualowy look.

      Usuń
    2. Mnie też od razu przyszło na myśl podwinięcie nogawek ;) Mimo to stylizacje jak najbardziej udana. Powiedziałabym nawet, że Twoja najlepsza. Czekam na więcej! :)

      Usuń
  2. Uuuu fajnie! W Masterchefie Joe Bastianich zawsze chodzi w sportowych butach do garnituru ;)
    Pragnę dodać, że facet w białej koszuli to jest to! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki wielkie!
    Świetna stylizacja! Nie każdy potrafi tak dobrze wyglądać w takich nonszalanckich outfitach. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie, że po studiach prawniczych nie zaszufladkowałeś się :) Też studiuje prawo i moje koleżanki z uczelni nie są w stanie zrozumieć, czemu prawo nie jest moją pasją i dalej bawię się w tancerkę (tańczę balet). Jesteś idealnym przykładem, że jak się chce, to można pogodzić wszystko. Jak będę pamiętać i uporam się z kampanią wrześniową, to będę odwiedzać Cię częściej :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Strasznie podoba mi się opcja sportowych butów do tak eleganckiego outfit'u - szczególnie, że są to New Balance, których jestem ogromna fanką. :)
    Dodatkowo bardzo fajny klimat wyszedł tych zdjęć - robione w Olsztynie? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. Tak na terenie odnowionej Casablanki.

      Usuń
  6. zgadzam się z wypowiedziami u góry że podwinięte nogawki były by jak wisienka na torcie i cała stylizacja nabrała by takiego smaczku, tymczasem jest poprawnie

    OdpowiedzUsuń
  7. Odpowiedzi
    1. Buty są dość nowe więc jeszcze nie miałem okazji ich prać. Drobne zabrudzenia czyściłem szczoteczką i dobrze reagują na wodę. Zresztą czytałem chyba u mr.vintage, że spokojnie można je prać w pralce.

      Usuń
  8. Elegancko i stylowo, choć te buty pozostawiłabym wcześniejszej stylizacji. Trafiłam do Ciebie przez Laurę, będę zaglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  9. wyglądasz mega!!! Szkoda że na naszych ulicach nie ma więcej tak modnie i stylowo ubranych facetów! Pozdrawiam i dodaje do obserowanych:)

    OdpowiedzUsuń
  10. moj Olsztyn! <3 masz świetny styl, nic dodac nic ująć :)

    OdpowiedzUsuń
  11. http://www.youtube.com/watch?v=QvFL4DcCbJU&list=TLqCEcVeKENLk 5 nie wolno, od minuty 7. Siostra źle nauczyła? :D


    (czysty zbieg okoliczności, zaraz po obejrzeniu stylizacji weszłam na yt i gdzieś mi się filmik pokazał :))

    OdpowiedzUsuń
  12. Ehhh... może warto troszkę nauczyć się słuchać ze zrozumieniem, zanim się wypowie? Po pierwsze chodziło o kobiety, po drugie chodziło o spodnie garniturowe, a jakbyś nie zauważyła, ja mam na sobie zwykłe chinosy. Oczywiście, że buty sportowe do garnituru dla mnie są zbyt mocny połączeniem, chociaż przeglądając dobrą męską prasę modową można znaleźć takie zestawienia. więcej na ten temat http://mrvintage.pl/2013/03/sportowe-buty-wielki-powrot.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kompletnie nie rozumiem dlaczego tak niesympatycznie odpisałeś... Napisałam to w żartach, ot skojarzyło mi się z twoją stylizacją. Widzę, że niestety - a się grubo zdziwiłam... - nie można tutaj zażartować, a komentować można jedynie zalety :)

      Pozdrawiam!

      Usuń
    2. Wybacz nie zrozumiałem żartu. Dużo osób już przytacza ten filmik mi i zaczęło mnie to denerwować.

      Usuń
  13. bardzo fajna stylizacja, z reszta jak wszytskie pozostałe :)

    powodzenia na egzaminach wstępnych 28.09.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  15. Wow! Świetne wyczucie stylu, brawo. Tak trzymaj!:)
    pozdrawiam i będę tu zaglądać:)

    OdpowiedzUsuń