środa, 4 września 2013

HOLY GRAIL


Lato, lato i po lecie... zostały nam resztki opalenizny i kilka fajnych zdjęć na pamiątkę... A tak przy okazji chciałem Was zapytać czy chcecie abym zrobił taki post zdjęciowy podsumowujący całe wakacje. Koniecznie dajcie mi znać w komentarzach. Urlop też już mi się skończył, więc wolny czas zaczyna się znowu po 16:00 gdzie robi się coraz chłodniej.
Do Olsztyna przyjechała Laura i wyciągnęła mnie na starówkę, gdzie najbardziej widać koniec wakacji, jeszcze do niedawna przepełnione kawiarenki świecą pustkami, przynajmniej stoliki na zewnątrz, bo robi się coraz chłodniej. Dlatego czas na odkurzenie kurtek, tę którą mam na sobie przywiozły mi siostry z UK ładnych parę lat temu, powiem wam że jak na PRIMARK to okazała się niezniszczalna, bardzo wygodna i ponadczasowa. Do tego nowe spodnie zamówione z  americanoutlet i mimo, że bardzo bałem się zamawiania spodni on-line to okazały się idealnie dopasowane. Jeśli planujecie zakupy w tym sklepie to do 7 września możecie dostać aż 15% zniżki na wszystko jeśli wpiszecie kod: summer 

sweatshirt - Bershka, spodnie LEVIS via americanoutlet.pl, zegarek FOSSIL via demus-zegarki.pl, buty LACOSTE via schaffashoes.pl, okulary - Ray Ban, kurtka skórzana - PRIMARK, bransoletki - H&M

follow me on Instagram: @jackogrodowczyk

24 komentarze:

  1. klimatyczna stylizacja na coraz chłodniejsze dni

    co do podsumowania wakacji jak najbardziej na tak :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Rewelacyjny zestaw! Czekam na podsumowanie wakacji :)

    OdpowiedzUsuń
  3. To zdecydowanie moje kolory, lubię takie połączenia. Czuć już zbliżającą się jesień... ;)
    I tak, jestem ZA jeśli chodzi o post podsumowujący wakacje.

    Miłego dnia!

    OdpowiedzUsuń
  4. ahhh.... co tu więcej dodać :)

    tak, tak zrób post zdjęciowy z lata

    OdpowiedzUsuń
  5. Mmnie niestety kurtki skóro podobne z tymi ściągaczami na rękawach odrzucają strasznie :)Reszta super, jak zawsze :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Na żywo jesteś przystojniejszy niż na fotach ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo podobają mi się spodnie i sweterek.

    OdpowiedzUsuń
  8. Zakochałam się! :)
    Uważam, że takie podsumowanie lata, to bardzo fajny pomysł. Miło jest wspominać i przeglądać to, co dało nam tyle radości :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystko super przstojniaku tylko zawinięte nogawki spodni do mnie nie przemawiają. Świetnie kolorystycznie!;) www.aszczepanska.bkogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajnie wydlądasz :) Jak ktoś już mówił, nie lubię skórek ze ściągaczami; )
    Jeżeli chodzi o podsumowanie lata - jak najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ładne połączenie, ale najbardziej spodobał mi się ten sweter :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Spodnie zajebiste, good good nice nice :D

    OdpowiedzUsuń
  13. praktycznie idealny sweter widziałam w van grafie,jest też podobny w aktualnej kolekcji top secret, tylko nieco grubszy :)
    kupię go Ukochanemu,jest uroczy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najśmieszniejsze jest to, że kupiłem go na wyprzedaży ze 100 na 25 ;)

      Usuń
  14. Qrcze Jack ale Ci pasuje ten zarost! ♥

    OdpowiedzUsuń
  15. Mi również urlop się jutro kończy. To takie niesprawiedliwe! ;)
    Buty super, szkoda że nie robią podobnych damskich. Pozdrawiam gorąco i zapraszam do siebie, może coś się spodoba. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Dobry set - jak zawsze :) Kolor spodni bardzo mi się podoba, dobrze ożywia całość.

    OdpowiedzUsuń
  17. wrzucaj mniej zdjęć, bo wygląda to jakbyś wrzucał wszystko jak leci każdą mina każdy gest a to psuje efekt (Tuskowa wrzuca po 5 foto np) a tu przesycenie tymi fotami, stylizacje bardzo fajne, strone podam dalej .pzdr

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za uwagę. Ilość zdjęć jest podyktowana moimi odczuciami. Sam jak przeglądam blogi zawsze mam niedosyt jak jest ich mało, ale jak można zauważyć powoli zmniejszam ich ilość i pewnie niedługo będzie ich tylko kilka.

      Usuń
  18. No coś Ty, nawet się nie sugeruj..ja bym stawiała na więęęęcej zdjęć. Wychodzisz na zdjęciach rewelka, każde jest inne i coś w sobie ma, piękny jesteś chłopak (jeśli można tak powiedzieć), miło się na Ciebie patrzy, oczy Cię chłoną jak gąbka-przynajmniej moje i domyślam się, że jest "nas" więcej;) dlatego ja bym raczej na więcej niż na mniej stawiała. Ktoś tam pisał, że na żywo jeszcze lepiej wyglądasz, to już w ogóle ... :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń