niedziela, 15 września 2013

RAZ, DWA, TRZY...


Życie to teatrzyk
nikt się nie ogląda 
każdy patrzy... 
Jak zdobyć główną rolę? 
Najlepiej raz, dwa, trzy... 
(Magik "Nowiny")

Pewnie większość z was wie, że 2 tygodnie temu byłem w odwiedzinach u mojej siostry Laury w Warszawie. Udało nam się nawet połazić po sklepach i znaleźć kilka fajnych rzeczy. W Olsztynie nadal nie ma większości sklepów, które bardzo lubię jak chociażby ZARA czy PULL&BEAR. O takiej marynarce z Zary marzyłem od dawna, nie dość, że świetnie na mnie leży to w dodatku nie była droga (199 zł) Jeśli chodzi o słowa przytoczone wyżej - umieściłem je z dwóch powodów, po pierwsze dziś za background posłużył nam nowy odrestaurowany Teatr im. Stefana Jaracza w Olsztynie i słowa o "teatrzyku jakim jest życie" nasunęły się same. Po drugie jest to fragment kawałka Paktofoniki, a ostatnio oglądaliśmy z Laurą "Jesteś Bogiem" po raz kolejny, biedulka znowu płakała... :P Dobrze, że dziś był w miarę pogodny dzień bo ten deszczowy tydzień był po prostu okropny... Jeśli takie zestawienie wam się podoba - kliknijcie HYPE BUTTON na dole - Dzięki!

marynarka - ZARA, spodnie - PULL&BEAR, buty New Balance via schaffashoes.pl, zegarek - danielwellington.com, koszula - HOLLISTER, poszetka - H&M, okulary - Ray Ban

(fot: Laura Ogrodowczyk, SONY Nex3N)

20 komentarzy:

  1. mądry, przystojny chłopak i do tego jaka stylówa... łooooł... czego chcieć więcej?! ;D
    kolejna udana stylizacja, czekam na więcej! ;)
    Gorące pozdrowienia dla Ciebie i sióstr! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Marynarka jest fantastyczna!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie wyglądasz :)
    Uwielbiam każdą Twoją stylizację i cieszy mnie to, że jako facet nie boisz się ekperymentować z zestawami! Brawo!

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam te same spodnie i muszę przyznać, że to jedne z moich ulubionych, świetnie się noszą ;). I też zazwyczaj ubieram do nich marynarki (Twoja jest świetna) ale generalnie pasują też do longsleeve'ów z mocno wykrojoną szyją - polecam.

    Hype klikam i zapraszam też do nas, akurat dziś nowy wpis z większą ilością tekstu ;):

    ZOLZAiJA.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za Hype, na pewno sprawdzę bloga bo nazwa jest interesująca. Pozdrawiam

      Usuń
  5. Powinieneś dawac lekcje facetom :) "Jak ubierac sie modnie, wygodnie i elegancko" Super! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. New Balance'y to już klasyka gatunku. Jak widać pasują nawet do marynarki. Dobrze wyglądasz no :)

    OdpowiedzUsuń
  7. oj, będą zmarszczki na czole

    OdpowiedzUsuń
  8. Super! marynara świetna, i ta urocza chusteczka w kieszeni :D Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Witam
    Ja bym nie założył takich butów do marynarki. Wiem że jest to ostatnimi czasy dosyć modny trend ale mam nadzieję że będzie krótkotrwały. Zdecydowanie bardziej pasowałyby moim zdaniem białe buty w stylu tenisówek/sneakersów. Ale poza tym jak najbardziej ok. No i plus za koszulę. Też mam słabość do mewy ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. co tu dużo mówić. podoba mi się ten styl, a teraz idę się uczyć dalej.
    byłeś dziś miłym, krótkim przerywnikiem od nauki ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jack jak zwykle wygladasz fenomenalnie! Prosze wyściskach ode mnie Marzenke i Laurę! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Ewuś:* Dziś długo rozmawialiśmy o Tobie i ostatnich twoich zdjęciach. Ciągle nie mogę wyjść z podziwu.

      Usuń
  12. nie wiem czemu ale prawie na każdym zdjęciu wyglądasz jak pezet : )

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie jesteś pierwszą osobą która mi to mówi. Traktuje to jak komplement bo lubię Pezeta.

    OdpowiedzUsuń
  14. masz niesamowity gust :) jak na faceta i jak na faceta z polski ;)

    OdpowiedzUsuń