niedziela, 13 października 2013

AUTUMN LEAVES

Jakieś cztery miesiące temu podjąłem decyzje o założeniu bloga. Dziś ma on już ponad 200 tysięcy wyświetleń. Jest to dla mnie duży sukces. Wiele obaw miałem jak zostanie on odebrany. Jednak bardzo życzliwie  przyjęliście mnie w gronie blogerów i za to wam dziękuje. Każda wiadomość i komentarz motywuje mnie do dalszej pracy. Dzięki że jesteście. 

Mój utwór na jesień: 



szalik - PRIMARK, kurtka - H&M, polo - HOLLISTER, pullover - H&M, spodnie - Bershka, buty HUB - eButy.pl, okulary - RayBan, zegarek Fossil - demus-zegarki.pl

23 komentarze:

  1. Gratuluję! :) Ja dopiero zaczęłam swoją przygodę z blogowaniem i taki wynik to marzenie. Oby tak dalej.

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się połączenie motywu na kominie z dżinsem :)

    Pozdrawiam :)
    http://mw-maleworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. jakie Ty tu śmieszne minki porobiłeś ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Szalony, sama też dopiero zaczynam wraz z siostrami:)) Takie wyniki... szacunek:D ale nie dziwie się;P Która by się oparła, żeby nie zajrzeć:D Pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  5. Mój chłopak też kupił sobie te butki tylko brązowe :) pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja zaczęłam wczoraj :) Gratuluję wyniku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Życzę powodzenia, podeślij link później na pewno odwiedzę.

      Usuń
  7. Piękny post - gdyby wszyscy faceci tak chodziliby ubrani... :) byłoby cudownie!
    Wspaniałe zdjęcia!
    Naprawdę bardzo gratuluję!

    http://newlookstyleblog.blogspot.com/
    Facebook:
    https://www.facebook.com/pages/New-Look-Style/581255195269125

    OdpowiedzUsuń
  8. po prostu przyjemnie się go ogląda, bez presji :)

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo ładny szalik ! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ładna dziewczynka :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Najlepiej wyglądasz na zdjęciach, na których nie robisz dziwnych min :) Najlepsze jest szóste od góry, na innych wyglądasz trochę niemęsko. Za to stylizacja bardzo fajna :)
    Aś.

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny szalik. Pasuje do dżinsu, aż dziwne :-) Będę wpadać częściej :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajna stylizacja:) muszę ją pokazać mojemu chłopakowi:) Gratuluje wyniku! Ja również zaczęłam swoją przygodę z blogowaniem miesiąc temu, mam nadzieję , że ludzie również mnie przyjmą pozytywnie w tym gronie:) ale niestety dużo jest ludzi którzy dołują nie konstruktywną krytyką,starając się zniszczyć coś co jest czyjąś pasją i możliwością wyrażenia siebie , przykre ale prawdziwe:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ludziom tak ciężko pogodzić się z tym, że czasy idą do przodu, a w tym m.in. moda męska ;-)
    Całkiem przyjemna dla oka stylizacja, ale jakoś do szalika nie mogę się przekonać :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Oby więcej tak ubranych facetów na olsztyńskich ulicach ;) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  16. Chyba największym problemem związanym z założeniem bloga jest pytanie – jak się zostanie odebranym i w moim przypadku czy w ogóle ruszać z blogiem. Warto żeby blog i jego treści były dopracowane, dlatego jestem dopiero w trakcie przygotowywania. :P Wielki plus za piosenkę... U mnie na niezmiennie liście jest jeszcze 36.6. Brawa za wynik i powodzenia dalej, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. bardzo mi sie podoba twoj blog, taki chlopak to tylko marzenie dla kazdej dziewczyny)
    w tym poscie zobaczylam szykowny szalek, ktory chcialabym kupic dla siebie) prawie zakochalam sie w niego)

    OdpowiedzUsuń