wtorek, 22 października 2013

BLONDYN WIECZOROWĄ PORĄ


Mam  prawie 25 lat, a na sobie sweter mojego taty który nosił pewnie gdy był w moim wieku.  Jak dziś pamiętam,że gdy byłem mały - moje siostry, które tuląc się do taty narzekały, że gryzie ich ten sweter. Minęło sporo czasu, skóra stała się "mniej delikatna", a i sweter przestał gryźć.

Nakładając go, zdałem sobie sprawę jak szybko mija czas. Co prawda ciągle jestem młody, jednak zderzając ze sobą świat z sprzed ćwierć wieku z dzisiejszym uświadamiam sobie, że w tamtych czasach powinienem mieć już żonę i myśleć o dzieciach.  Sam nie wiem, w jakim okresie wolałbym żyć. Z jednej strony ciągle jestem wolny, mogę szaleć, jednak patrząc na ostatnie 5 lat, nic innego tak naprawdę nie robię jak tylko ciągle imprezuję.  Z drugiej strony troszkę zaczynam myśleć o ustatkowaniu. Znalezieniu żony, kupnie mieszkania/budowie domu. Powoli nawet zaczynam odczuwać instynkt „tacierzyński". A wy, na jakim etapie życia jesteście? 

sweter - vintage, jeansy - wrangler, longsleeve - H&M, buty ECCO - eButy.pl

29 komentarzy:

  1. Cudo :) <3<3<3 I aż się dziwić, że wolny bo ja bym się dała pokroić ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Wydaje mi się, że sweter też może być retro :)

      Usuń
    2. pokaż anonimie swoją wersję retro.

      Usuń
  3. Super Ci w tym swetrze, lubię takie ciepłe, szersze swetry :)
    Ja obecnie jestem na etapie zaczynania wszystkiego od nowa.. Szukania na nowo siebie, pracy, celu życiowego, WIARY WE WSZYSTKO, kogoś - samotność już mnie trochę przytłacza..
    Powodzenia w szukaniu! :)
    M.

    OdpowiedzUsuń
  4. Czy w polsce tak ciepło,że ciepły swetr jest wystarczający ?!
    Przystojny facet,stylizacja-klasa ! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Olu :) Zdjęcia co prawda były robione jakoś 2 tyg temu, ale dziś też mieliśmy piękny ciepły dzień.

      Usuń
    2. zazdroszczę :) ja już czasami 'zimówkę' wrzucam na siebie,ale jak to mówią...gó.no nawet w puchu marznie :)

      Usuń
  5. powiem Ci, że jak na faceta to dość wcześnie zaczynasz myśleć o tacierzyństwie i założeniu rodziny... ale to jest zdecydowanie na Twoją korzyść. Zazwyczaj faceci jak najdłużej chcą imprezować i boją się wziąć odpowiedzialności za rodzinę, bynajmniej nie w tym wieku.
    A co do swetra - przykład na to, że moda może być ponadczasowa :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Imponujesz mi stylem, pomimo łagodnego wyrazu - całość stylizacji zawsze jest z pazurem... zakochana w Tobie!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Czytając ten post uśmiecham się sama do siebie :) Jestem dokładnie w tym samym momencie życia co Ty:) też mam prawie 25 lat i w mojej głowie coraz częściej pojawiają się myśli - a może to już czas na znalezienie odpowiedniego kandydata na męża, może warto byłoby zastanowić się nad założeniem rodziny, dzieciach, przecież w moim wieku moja mama miała już mnie:) Ale póki co cieszę się ostatnim rokiem studenckiego życia:) A tak na marginesie to tak przystojny facet, jak Ty we wszystkim wygląda znakomicie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Moze to zbyt powazne mysli jeszcze o zonie i dzieciach.ale narzeczona moglbys juz miec:-P

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak sentymentalnie...
    Ja jestem na etapie poznawania swoich prawdziwych, głębokich pragnień. Nie tylko tych powierzchownych i na pewno nie materialnych, jak było dotychczas. Szukam pewnej stabilizacji wewnętrznej, ażeby uporządkować to, co wokół mnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mnie też zastanawia że jeszcze wolny jesteś:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Proszę Was dziewczyny... Co wy w nim widzicie ? Ja jedynie "papuśną" buźkę, chuderlawą posturę, i 'trendi" fryz. Chcesz mieć żonę i dzieci ? Najpierw stań się mężczyzną. Abstrahując już od wyglądu...FACET, który prowadzi bloga o tematyce MODOWEJ ? Tak, tak, wiem, że piszesz tutaj jakieś dyrdymały ale większość postów to stylizacje. Och... zapomniałam, przecież panuje teraz moda na lifestyle, więc trzeba też coś napisać i pochwalić się gdzie się było... Chyba my, kobiety, stajemy się bardziej męskie skoro interesują "nas" takie laleczki. Nie wiecie, że w większości modą rządzą heteroseksualni mężczyźni ? Pozdrawiam. Karolina

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak sentymentalnie:)
    Ja jestem właśnie na etapie matury, wyboru studiów...strasznie się boję tego co będzie za kilka lat, jaką drogę wybiorę itp. Sama nie wiem co chcę ze sobą zrobić a według wszystkich JUŻ mam to wszystko wiedzieć :/
    Pozdrawiam)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wydaję mi się, iż nie ma co za dużo myśleć ;) Kiedy poznasz odpowiednią kobietę będziesz wiedział, że nadszedł już TEN czas. Chociaż przy tej liczbie rozwodów coraz częściej myślę, że ślub to tylko niepotrzebny wydatek, a przysięga małżeńska kompletnie się zdewaluowała. Może to wynik tego, że od półtora roku będąc na praktykach w kancelarii adwokackiej obserwuję jak zachowują się małżonkowie podczas rozwodów, i niestety nie są to zachowania godne pochwały, a wręcz przeciwnie. W każdym bądź razie fajnie jest mieć kogoś bliskiego, niekoniecznie będąc z nim w zalegalizowanym związku, a z drugiej strony dopóki takiej osoby nie ma trzeba się cieszyć wolnością ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. No ale żeby rodzonemu ojcu ciuchy zajumać... wstyd :P oj wstyd! :P

    OdpowiedzUsuń
  15. stylizacja fajna :) tekst uroczy :) hihi
    Wydaje mi się, że byłes spięty na tych zdjęciach :) wiem jakie trudne jest pozowanie, sama nie potrafie sie oswoić :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Miło na Ciebie popatrzeć. Podoba mi się Twoje podejście do życia i sposób w jaki się o nim wyrażasz. Oj.. to wiadome, że nie ma co szukać, samo przyjdzie, ale człowiek jest z reguły i chyba też natury niespokojny i niecierpliwy. Nic dziwnego. Jesteś w wieku, gdzie pewnie większość Twoich znajomych jest po ślubie, albo właśnie co się zaręczyli, o dzieciach nie wspominam.. Ja nie ukrywam, też im trochę zazdroszczę.
    Wszystko da się zmienić, if You want ;)
    Pozdrawiam, Alicja :)

    OdpowiedzUsuń
  17. A ja chyba jestem jakimś wyjątkiem, bo im jestem starsza tym bardziej utwierdzam się w przekonaniu, że chyba jeszcze nie zdąrzyłam się wybawić... jeszcze kilka lat ciągneło mnie do ślubów, macierzyństwa, a teraz ciesze sie, że jeszcze tyle pięknych młodych lat przede mną, na wszystko przyjdzie pora :) nie ma nic na siłę. Przystojny jesteś, a swetr mimo tylu lat wygląda na prawde na czasie :) wow - Ania

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja jestem na etapie skupienia się na sobie, bo przez ostatnie kilka lat mój świat obracał się wokół jednej osoby, która okazała się być największym życiowym rozczarowaniem. Ale najważniejsze to się nie załamywać słabszymi momentami w życiu - dlatego staram się teraz korzystać z niego w pełni i skupić mocno na sobie i tego, czego to ja chcę. Chociaż nie ukrywam, że miło byłoby wpaść na osobę, która zagościłaby przy mnie na dłuższą chwilę.


    Co do Twojego instynktu tacierzyńskiego - to byłoby Ci do twarzy z dzieckiem ;)

    Jeśli chodzi o stylizacje - jak zwykle fajna casualowa po męsku - czyli cały Ty.

    PS nie obraziłabym się wpaść na taką osobę, jaką Ty jesteś!

    Gabi

    OdpowiedzUsuń
  19. Bije od Ciebie ogromny magnetyzm!

    OdpowiedzUsuń
  20. hm stylizacją stylizacją, jaka zawsze świetna, ale Twoje włosy po prostu boskie. Uwielbiam takie włosy u mężczyzn. Pozdrawiam Marlena ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. niby tak, ale jak to zwykła mówić moja mama to 5 lat życia doprowadziło Cię do miejsca, w którym jesteś teraz a chyba nie jest wcale tak najgorzej? :) rozwijanie swojej pasji i talentu na blogu przy wsparciu bliskich oraz poczuciu, że co by się nie działo masz się do kogo zwrócić o pomoc to naprawdę dużo. Myślę, że spełnienie w innych aspektach życia to wyłącznie kwestia czasu. Sweter swetrem, ale może to Ty troszkę dojrzałeś? :) Oktawia

    OdpowiedzUsuń
  22. Jack, moglbys podac czego uzywasz do ukladania wlosow ? wygladaja bardzo naturalnie i to mi sie podoba.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Często niczego, same już się tak układają. Jednak jak się buntują wystarczy troszkę spryskać lakierem lub zaczesać ręką dając troszkę pasy/wosku do włosów. Ja aktualnie używam Schwarzkopf osis + ale tylko dlatego, że leżał w domu ale nie polecam go bo troszkę przetłuszcza włosy.

      Usuń
  23. Uwielbiam taki styl! Takie grube swetrzyska wyglądają świetnie, zwłaszcza przy takiej sylwetce :)

    OdpowiedzUsuń