wtorek, 1 października 2013

BUNCH OF FLOWERS...

Dość długo nie było nowego postu. Wszystko dlatego, że mój fotograf wyjechał do Warszawy. Jakoś nie czuję się pewnie, aby ktoś inny poza moją siostrą robił mi zdjęcia. Na pewno muszę nad tym popracować, bo rok akademicki się dziś zaczął i będzie ona coraz rzadziej przyjeżdżać do nas.
Dziś mimo tego, że jest chora i ma gorączkę sama zaproponowała zdjęcia aby mój blog nie świecił pustkami... Oczywiście kwiatki w podziękowaniu za wytrwałość i pomoc dla Laurki. Jeśli chodzi o strój to też inspiracją była fotka podesłana przez moja siostrę (co ja bym bez niej zrobił). Mam na sobie marynarkę, którą moja druga siostra Marzenka wyszperała w SH, koszulę w kratę, sweter z SoulCal kupiony już kilka lat temu w Wielkiej Brytanii. Stare sprane jeansy z Wranglera i buty z Ecco. Można powiedzieć, że przestarzała stylizacja, ale czasem lubię taki Vinatge-style.
marynarka - SH, jeansy - Wrangler, sweter - SoulCal, zegarek-Sekonda, buty Ecco via eButy.pl, okulary - RayBan,

36 komentarzy:

  1. Wyglądasz świetnie!
    Buty i marynarka super! :)

    Pozdrawiam, Ewelina

    OdpowiedzUsuń
  2. Zestaw bardzo przyjemny, koszula, zegarek, lubię widzieć tak ubranych mężczyzn :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem ciekawa czy na blogu pojawi się kamizelka z NY? :P Miałam przyjemność obsługiwać Cię przy kasie, gdy ją kupowałeś, niestety zabrakło mi odwagi, żeby przyznać, iż regularnie tu zaglądam i bardzo podobają mi się Twoje stylizacje :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj przecież nie gryzę :) Co do kamizelki, na pewno gdzieś się pojawi więc zapraszam dalej do regularnych wizyt.

      Usuń
    2. Tego nie wiem :P Będę zaglądać na pewno :)

      Usuń
  4. Co Ty byś bez tej siostry zrobił? ;p

    OdpowiedzUsuń
  5. Podoba mi się :) Aczkolwiek nie wiem czy faceci przywiązują do tego uwagę ale skarpetki powinny być przedłużeniem butów - czyli podobna kolorystyka :) tutaj jasny brąz z czarnym troszkę się gryzą.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tego co obserwuję trend jest wręcz odwrotny. Często skarpetki mocno odróżniają się od butów.

      Usuń
    2. Jacek ma rację :) ciekawe komu dał te kwiatki...

      Usuń
  6. och i ach! podoba mi się połączenie koszuli ze swetrem :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Podoba mi się ta stylizacja. Jeśli mogłabym coś zasugerować, to... zaszalałabym delikatnie ze skarpetkami. Gdy czasem tak się zdarza, że są widoczne, fajnie gdy mają jakiś "smaczek". ;)
    A tyś taki nieśmiały, że tylko przed Siostrą się tak otwierasz do zdjęć?
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pomyśle niedługo nad jakimś oryginalnym akcentem rownież w tym aspekcie. Nieśmiały jestem jeśli chodzi o zdjęcia, na co dzień raczej jestem dość pewny siebie :)

      Usuń
  8. Świetna stylizacja, elegancka :) Tylko dlaczego faceci podwijają tak nogawki, przecież to skraca nogi, jedynie to mnie gryzie w tym zestawie :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sam się zastanawiam, chyba taka moda bo wszędzie tak robią, a staram się żeby blog był na czasie? Ja jestem dość wysoki więc chyba tak źle to nie wygląda.

      Usuń
  9. Szkoda,że w ubiegłym roku nie spotkałam Cię na olsztyńskiej starówce czy też w Starej Cotłowni :))
    nieznajoma.

    OdpowiedzUsuń
  10. fajna ta stylizacja ... Tylko brakuje mi na koniec wysokiej brunetki w jesiennym trenchu i skorzanych szpilkach ;) ahhhh

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też chętnie bym taką Panią przygarnął :)

      Usuń
    2. A szczupła 170centymetrowa niebieskooka blondynka też by się mogła załapać..?;):P

      Usuń
    3. Brunetki, blondynki ja wszystkie was dziewczynki... :)

      Usuń
  11. Stylizacja jest naprawdę dobra, ale mam uwagę odnośnie do napisanego przez Ciebie tekstu: popracuj nad ortografią, bo czasem robisz takie błędy, że naprawdę wstyd ("po za"). (I, proszę, nie odbieraj tego jako złośliwości, bo zupełnie nie to ma na celu mój komentarz.)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za uwagę. Wiem, że kuleje z tym, a nie wszystkie błędy word poprawi :)

      Usuń
  12. Ładnemu we wszystkim ładnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Dobrze masz z tymi siostrami :D Fajnie wyglądasz. Schludnie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Przyjemnie się na Ciebie patrzy :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jak dla Mnie zestaw mega, nawet powiem że najlepszy ze wszystkich...cała góra genialna...ta marynarka jest nr 1 a sweterek w tym kolorze od razu rzuca się w oczy, koszula wybija swoimi kolorami...Super
    Faktycznie troszkę Mnie drażnią te podwinięte nogawki, ale w sumie jakby były normalnie puszczone chyba jeszcze gorzej by wyglądały :) także to rzecz gustu . Całość oceniam na dużą 5 + gratki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wielkie dzięki, też myślę, że jest to moja ulubiona stylizacja na dzień dzisiejszy.

      Usuń
  16. A gdzie zdjęcia robione na ławce na przeciwko biblioteki? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może niedługo się pojawią, chociaż nie wiem czy za ciemne nie wyszło bo już późno było :)

      Usuń
  17. oh Jacek, Jacek :) świetny outfit,a dodatek z tych kwiatków pięknych ah i oh. Genialnie Cię siostry wychowały hihi

    OdpowiedzUsuń
  18. Wspaniale wyglądasz!
    Urocze zdjęcia!
    GRATULUJE ! :)

    Zapraszam na bloga:
    http://newlookstyleblog.blogspot.com/
    FACEBOOK:
    https://www.facebook.com/pages/New-Look-Style/581255195269125

    OdpowiedzUsuń
  19. Wysłałabym Cię do wojska..za...iście wyglądałbyś w mundurze..no i troche dyscypliny myslę by nie zaszkodziło hmm..?;)

    OdpowiedzUsuń