środa, 30 października 2013

DARK PASSENGER


Patrząc na ilość postów w październiku  zdecydowanie mogę stwierdzić, że był to bardzo owocny miesiąc na moim blogu. Może to taka mała zaliczka, bo domyślam się, że zimą posty będą pojawiać się rzadziej. Wychodząc z pracy mam w głowie tekst z filmu RRRrrr... "zaraz będzie ciemno". Przechodząc jednak do stylizacji to dziś mam jeden z moich ulubionych zestawów.


Wyjątkowo pozwoliłem sobie na dość mocny akcent w postaci skarpetek. Ostatnio pod jednym z wpisów w komentarzach wywiązała się dyskusja w tej kwestii. Postanowiłem przyjąć wyzwanie, a oto jego efekty. Co prawda według klasycznych reguł skarpetki powinny pasować do butów lub spodni. Sam nie jestem wielkim znawcą dlatego też często posiłkuje się blogiem Mr.Vintage,na którym padło kiedyś zdanie:"Skarpety nie zawsze muszą być dobrane pod kolor spodni lub butów. Ważne by tworzyły z całą stylizacją spójny zestaw."   Stało się to moją inspiracją aby następny post emanował większą kreatywnością. Efekty oceńcie sami


marynarka, koszula, spodnie - H&M, buty - LASOCKI, skarpetki - americanoutlet.pl, zegarek - SEKONDA, okulary - Ray Ban, poszetka - prezent od Moaa

fot: Laura Ogrodowczyk, aparat SONY Nex3N

ps2. Jeśli ktoś szuka ciekawy kolorowych skarpetek polecam americanoutlet. Do 3 listopada mają przecenę -15%  kod outletAO 

32 komentarze:

  1. dobra stylówka a kurteczka na zime już wybrana ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. Zdecydowanie stawiam na płaszcze. Wymarzonej jeszcze nie mam, jak znajdę na pewno pojawi się na blogu.

      Usuń
    2. ja mysle o jakiejś pikowanej w tym roku ale się wacham jeszcze pozdrawiam ;)

      Usuń
    3. O pikowanej myślałem na jesień, ale ta powoli się kończy.

      Usuń
  2. Cała stylizacja jak zawsze zresztą świetna :) jednak do skarpetek nie potrafię się przekonać :D
    Podziwiam jednak kreatywność i odwagę :)
    Pozdrawiam, miłej nocy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jacek! Skarpetki są ok! Nie można do życia podchodzić tak bardzo serio, odrobina wariacji (czasem tylko w formie skarpetek) jest potrzebna! Dzisiaj pierwszy raz skomentuje czyiś post (Jacku padło na Ciebie)... nie dlatego, że wcześniej nie czułam potrzeby, tylko dlatego, że dopiero teraz zobaczyłam, że mając tylko konto na google jestem w stanie to zrobić :) Świat mnie zaskakuje. Codziennie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Mr.Vintage często widuję w moim mieście i zdecydowanie wyróżnia się z tłumu. Większość facetów wybiera zachowawcze stroje a on eksperymentuje i całkiem nieźle mu to wychodzi :)

    OdpowiedzUsuń
  5. co tu dużo pisac, jak zawsze zajeb** :) wszystko pasuje, skarpetki idealne ;D :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. uroczy jesteś w tej koszuli w kropki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. osobiście uważam, że stylizacja jest ładna, jednak nie w moim guście. :) obróciłabym się za facetem tak ubranym- owszem, ale po dłuższym zastanowieniu stwierdzam, że to nie mój typ , mimo, że wszystko razem wygląda nieźle ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. dlaczego w mojej mieścinie największa modowa ekstrawagancja facetów to zawiązanie szalika do marynarki??!! ;((( aż miło popatrzeć na Ciebie :) super, a skarpetki bomba, jestem jak najbardziej na tak :)
    ~K.

    OdpowiedzUsuń
  10. Dark passenger? Czyli Karolina Baszak?

    OdpowiedzUsuń
  11. moim zdaniem brakuje paska do spodni.

    OdpowiedzUsuń
  12. Podobają mi się Twoje zestawy, ale na każdym zdjęciu masz taką samą minę (uniesiona brew, zmarszczone czoło) kojarzącą mi się trochę z hmm... "lowelasem"... Mam wrażenie, że nie jesteś na nich naturalny - więcej uśmiechu i mniej pozowania a byłoby super!

    OdpowiedzUsuń
  13. Odznaczające się kolorowe skarpetki, wnoszą lekkość, zadziorność do stonowanego stroju z koszulą i marynarką. Ja osobiście dobrałbym jeszcze jakiś kolorowy dodatek. Marynarka jest super! ;]

    Zapraszam!
    Fashion BLog by Szymon Kloc

    OdpowiedzUsuń
  14. Wow Jack wyglądasz cudownie! Tak powinien wyglądać każdy mężczyzna!
    <3

    OdpowiedzUsuń
  15. oh Jack,jak zawsze powalasz wszystkie dziewczyny na kolana :)

    OdpowiedzUsuń
  16. co.ty.robisz.ze.masz.taka.ładną.cere!?.a.tak.ogólnie.stylizacja.na.+!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po prostu nie mam problemu z cera i nigdy nie miałem, ale sedno tkwi w aparacie który ma funkcje retusz twarzy.

      Usuń
  17. UFF JAK TO DOBRZE, ŻE MÓJ CHŁOPAK NIE UBIERA SIĘ W TEN SPOSÓB. WYGLĄDASZ JAK... LALECZKA:/ ULIZANY, W KOBIECYM STYLU. sZKODA ŻE TAK MAŁO JEST W POLSCE MĘŻCZYZN UBRANYCH ZE SMAKIEM, ALE POSIADAJACYCH JESZCZE MĘSKOŚĆ!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się... Ale to głównie przez fryzurę :) generalnie wolę zupełnie inny styl i na szczęście mój facet taki ma :P

      Usuń
  18. Jak dla mnie możesz występować nawet w samych skarpetkach ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Wszystko ładnie, pięknie, no ale za nic nie mogę się przekonać do tej koszuli....jakby była damska. Oczywiście nie bierz tego jako coś obraźliwego ;) Lubię Twoje stylizacje, ta po prostu mi nie pasuje. Ale skarpetki są wg. mnie zabawne, stanowią ciekawy akcent.

    OdpowiedzUsuń
  20. z rozpiętą koszulą byłoby lepiej

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie zapina się ostatniego tzn pierwszego ;) guzika jeśli nie jesteś pod krawatem

    OdpowiedzUsuń
  22. Mój dziadek powtarzał, że elegancki mężczyzna powinien mieć zawsze czyste buty i skórzany pasek... i właśnie tego drugiego tutaj bardzo brakuje. Pozdrawiam. A.

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetna marynarka, a koszula jeszcze lepsza ;-)

    OdpowiedzUsuń