wtorek, 8 października 2013

KONKURS - GAS w POLSCE via schaffashoes.pl

Można powiedzieć, że mój blog wciąż raczkuje, chociaż statystki z dnia na dzień mnie zaskakują :) Dziś mam okazję zorganizować dla was pierwszy poważny konkurs na moim blogu i od razu będzie to konkurs w wielkim stylu. Będzie to konkurs z nową marką, która została wprowadzona do Polski w sklepie internetowym schaffashoes.pl Jestem podekscytowany, że będę mógł wam rozdać trochę kasy na fajne ciuchy. Ja sobie wybrałem jedne spodnie czarne z tej marki aby się z nią wstępnie zaprzyjaźnić :D Ciuchy są dość drogie, dlatego tym bardziej zachęcam was do udziału w konkursie aby móc wybrać je sobie za darmo :D 


Marka Gas została założona przez włocha - Claudio Grotto i jego rodzinę, w roku 1984. Przez ostatnie 25 lat otworzyli łącznie ponad 500 sklepów monobrandowych oraz 2000 punktów sprzedaży. Odzież GAS Jeans stworzona jest z myślą o młodych. Marka znana jest na włoskiej, ale również światowej scenie modowej dzięki prostym, uniwersalnym a zarazem oryginalnym rozwiązaniom. Dodatkowo Gas Jeans jest oficjalnym partnerem teamu epsol Honda Moto GP. Całą jesienną kolekcję GAS możecie zobaczyć TUTAJ


Wiem, że bardziej od historii marki interesują was reguły konkursu więc przejdę do rzeczy :)
  
Może najpierw o nagrodach:
I miejsce - dowolna rzecz GAS*
II miejsce - bon 100 zł 
III miejsce - bon 100 zł 
 Jakie są zasady? Banalnie proste! Wystarczy klinkąć w baner poniżej aby przejść bezpośrednio do aplikacji konkursowej:

1. podać imię i nazwisko
2. adres e-mail
3. Odpowiedzieć na pytanie: Czym jest dla Ciebie miejski styl?
4. Polubić na Facebook'u:


 Zgłaszać się można tylko do 15 października 2013 r. więc zróbcie to jak najszybciej, namówcie swoich chłopaków i swoje dziewczyny, aby podwoić szanse :D

Życzę wam powodzenia i trzymam kciuki!!!   

Jack       



 * towar do kwoty 600 zł za wyjątkiem kurtek  

6 komentarzy:

  1. serio organizujesz konkurs ze sklepem, który od miesięcy nie wysyła ludziom zamówień?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nigdy nie miałem problemu z zamówieniem, tak samo wiele moich koleżanek zamawia i tez nigdy się nie skarżyły.

      Usuń
  2. No niezle niezle nas tu Jack rozpieszczasz :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Informuję, że konkurs wygrywają:
    Produkt GAS Jakub Hejnar
    vouchery:
    Emilia Wolfart
    Agata M. Biłek
    Gratuluję

    OdpowiedzUsuń