środa, 16 października 2013

PICTURES OF YOU


Jesień jest porą roku, która kojarzy mi się głównie ze stanem zadumy, melancholii a nawet depresji. Z pewnością nie jestem jedyną osobą, która za nią nie przepada. W tym roku wszystko stanęło na głowie. Szukając w pamięci ciężko jest mi przypomnieć sobie tak piękną jesień jaką mamy teraz.
Fakt hasło "piękna złota jesień" nie było mi obce, ale zazwyczaj zamiast słońca był deszcz, a zamiast pięknych kolorowych liści zgniła brązowa breja na chodnikach. Obecna pora roku napawa mnie ogromem radości i optymizmu. Od miesiąca nawet zamiast jeździć do pracy wole sobie zrobić poranny spacer (i nie ma to nic wspólnego z faktem, że rodzice zabrali auto do Sopotu :P) Co prawda smuci mnie to, że dni są coraz krótsze bo ciężko mi coś po pracy zrobić, szczególnie zdjęcia przy zachodzie słońca wychodzą nie najlepiej. Nawet chcieliśmy tym razem zrobić je w centrum handlowym, jednak ochrona powiedziała, ze jest zakaz, więc po pierwszych dwóch zdjęciach plan legł w gruzach. Jednak mój fotograf jakoś sobie poradził zatem zapraszam na nową stylizację - mam nadzieję, że przypadnie wam do gustu!


koszula, sweter, spodnie - H&M, buty Your Turn- zalando.pl, zegarek Fossil via demus-zegarki.pl, pasek LEVIS - amercianoutlet.pl

americanoutlet  do 20 października jest przecena -15% aby uzyskać niższe ceny należy wpisać kupujwAO na dole strony.
fot: Laura Ogrodowczyk, SONY Nex3N

29 komentarzy:

  1. Świetnie wyglądasz Jacuś ;) ty i siostry to prawdziwi królowie stylu haha ;d

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny look ; ) Ale taka mała rada/porada do zdjęć mógłbyś wyjąć portfel itp. z tylnych kieszeni. Ubrania się lepiej prezentują. Ale to tak na przyszłość ;d Po za tym super strój.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, zawsze staram się o tym pamiętać. Jak po pracy spotkałem Laurę od razu oddałem jej wszystko do torebki, po czym poszedłem po buty gdzie musiałem zapłacić i portfel automatycznie powędrował do tylnej kieszeni po czym zadzwonił telefon i z nim zrobiłem to samo ;/

      Usuń
    2. A dla mnie wygląda to bardzo męsko :)

      Usuń
  3. Podoba mi się Twoja stylizacja.
    A jesień tego roku naprawdę piękna.
    Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie wyglądasz, a sweterek bardzo fajny. Pozdrawiam serdecznie, życzę jak najmniej stanów depresyjnych, jak najwięcej pogodnych chwil i dużo uśmiechu :).

    OdpowiedzUsuń
  5. babski sweter :D Też chcę taki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziwne, kupiłem go na dziale męskim w H&M, chyba ktoś go musiał w takim razie przewiesić?

      Usuń
    2. przecież sobie żartuję ;) ale fakt, też chcę taki mieć, niezależnie od tego w jakim dziale leżał :)

      Usuń
  6. Jak dla mnie zestaw idealny! Mój chłopak już planuje zakup tego sweterka - jest świetny! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj Jack sniisz mi sie po nocach ;-)))))
    Jak zwykle swietna stylizacja pozdrawiam
    !!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo podoba mi się Twoje podejście do mody, stylizacja świetna, ale jakoś rozprasza mnie ten nadruk na koszuli. Myślę, że byłoby lepiej, gdyby była "gładka"... :) miłego wieczoru i życzę wielu świetnych stylizacji!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. jaki babski?! dziewczyny chodzą teraz w "męskich" bluzach, spodnie można brać od brata i będą "bojfrend" supermodne... Cała stylizacja świetna, koszula +spodnie bomba :)
    Pozdrawiam
    ~K.

    OdpowiedzUsuń
  10. sweter jest jak najbardziej meski :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie, nie, nie. Lansowanie się dzięki sławie siostry. Rodzinne klany opanowały blogosferę. Ani to ładne, ani profesjonalne, nawet model nie jest przystojny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie jestem profesjonalista, stylistą, modele itp. Blog jest mój i prezentuje swój styl. Staram się pokazać swoje stylizacje, a nie kreować modę. Fakt siostry mi w tym pomagają ale to chyba normalne w rodzinie?

      Usuń
    2. właśnie grunt to rodzina !!!!
      a osobiście jak dla mnie blog genialnyn ,model nieziemsko przystoiny, look świetny i bardzo męski
      .... zdania są podzielone ....

      Usuń
  12. mmmm, przystojniak! :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Jesień? Najpiękniejszy moment w roku. Najlepszy czas na wyciszenie się, na relaks. Czas przed zimą, białym puchem, który zakryje szarość ulic.
    Ubieranie się "na cebulkę", parasol i wiatr.
    Jak można jej nie kochać? :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Muszę przyznać, że bardzo miło patrzy się na mężczyznę z taką klasą:) Potrafisz być modny, zadbany ale nie metroseksualny a to wielka sztuka:) W miniony piątek w Starostwie Powiatowym ok.godz.14:30 sama miałam okazję ocenić na żywo:D

    Pozdrawiam Ann

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to ja dziękuję za urozmaicenie szarej jesiennej rzeczywistości:)

      Usuń
  15. najlepsza stylizacja zaraz po tej z timberlandami :P

    OdpowiedzUsuń
  16. Przepraszam ale nie wiem jak można sie zachwycać tak wypacykowanym mężczyzną. To już nie jest męskie bo mam wrażenie że dłużej zajmuje Ci przeglądanie się w lustrze i pielęgnowanie twarzy niż inne bardzo ważne czynności w ciągu dnia. Znam Cię tylko z widzenia ale na mnie nie robisz najmniejszego wrażenia. Dla mnie jesteś chłopcem wyginającym sie do aparatu i chełpiącym się markowymi rzeczami na które pewnie sam nie zarobiłeś. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety muszę cię rozczarować. Przed lustrem spędzam tyle czasu ile zajmuje umycie zębów. Co do ubrań również się mylisz. Od ponad 5 lat pracuje na własny rachunek i nikt mi nic nie kupuje. Pozdrawiam

      Usuń
  17. Jak to "nikt mi nic nie kupuje" ??
    Jak chcesz to ja Ci coś kupię..;)Jakie są Twoje ulubione perfumy..?:)

    OdpowiedzUsuń