poniedziałek, 11 listopada 2013

VIVA LA VIDA



Kolejny długi weekend za nami- tym razem w listopadzie. Szkoda, że tak szybko zleciał. Nawet nie miałem chwili aby odpocząć. Sobota zaczęła się remontem łazienki i przedpokoju. Na szczęście fachową pomoc zapewnił mi chłopak Marzeny, dzięki czemu wieczorem było już po wszystkim. W ramach podziękowań i wdzięczności od Mamy- zabrała mnie wraz z Laurą, Niną i jej mamą na mały relaks do Pirat SPA. Mogłem troszkę zregenerować się po ciężkim dniu. Kilka minut w jacuzzi i saunie od razu postawiło mnie na nogi i wprawiło w dobry nastrój. Z kolei niedziela to chwile spędzone z Siostrami. Robiłem im zdjęcia, a przy okazji Laura zrobiła też kilka dla mnie. W związku z tym dzisiejsza stylizacja jest dość luźna. 



Podczas sesji cenie sobie swobodę, a taki zestaw zapewnia mi ją w 100%. Zresztą to ostatnie chwilę gdy jest jeszcze na tyle ciepło, abym mógł zastąpić kurtkę kamizelką. Jak pewnie też zdążyliście już zauważyć troszkę zmieniłem format zdjęć. Dajcie znać co o tym sądzicie w komentarzach
Ps. Dziś mój blog zyskał 300 obserwatorów. Bardzo cieszy mnie ten wynik. Sam również obserwuje wiele innych. Tak naprawdę swój dzień zaczynam od małego porannego research'u, czy któryś z blogerów nie dodał czegoś nowego. Jeśli moje stylizacje przypadły Wam do gustu i chcielibyście być z nimi na bieżąco zapraszam do obserwacji




Koszula - Ralph Lauren, Spodnie, Pasek -Levi's via americanoutlet.pl, Kamizelka -New Yorker, Buty - Your Turn, Zegarek - Fossil

52 komentarze:

  1. Super stylizacja! A czwarte zdjęcie po prostu epickie. Świetna robota... ; )

    Ps. Gratuluje 300 obserwatorów ; )

    OdpowiedzUsuń
  2. fantastycznie wyglądasz :) miło jest widzieć dobrze ubranego, przystojnego faceta i to jeszcze w znajomym miejscu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. tylko nie broda

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny strój dnia! bardzo mi się podoba i wydaje mi się, że taki zestaw pasuje do ciebie najbardziej :)
    zdjęcia zostały zrobione w Olsztynie, tak? jaka to ulica, bo niestety nie kojarzę

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie się prezentujesz w tej stylizacji! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jacku świetnie bez okularów MĘSKO !!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. kolorystyka stroju bardzo mi się podoba ;) gratuluję 300 obserwatorów!
    a piosenka.. moja ulubiona! <3 uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. o rany! ta koszula jest świetna, a poza tym uwielbiam połączenie butelkowej zieleni z beżem/karmelem. soooo cool ;))

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna stylizacja :) Uwielbiam połączenie kraciastych koszul niby eleganckich z taką bluzą. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Hi Jack, you're perfect! :D

    OdpowiedzUsuń
  11. jak długo zapuszczałes włosy ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakoś rok temu fryzjer zaproponował mi zmianę. Tak naprawdę od roku nie ścinałem ich na długości jedynie co jakieś 3-4tyg troszkę cieniuje.

      Usuń
  12. Zdradzisz model zegarka? Znasz może jakieś sprawdzone sklepy online z męskimi zegarkami?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To mój ulubiony:) http://www.demus-zegarki.pl/product-pol-19073-Zegarek-Fossil-Mens-Dress-FS4702.html Tu masz link ze sklepu z którego był zamawiany.

      Usuń
  13. 8 zdjęcie najlepsze :)
    Piosenka świetna. Jedna z moich ulubionych :)
    I ten zarost ! ♥

    OdpowiedzUsuń
  14. Z zarostem wyglądasz o wiele lepiej, tak bardziej męsko. Nie wiem do końca czemu, ale wcześniejsze sesje były jakieś takie bardziej "chłopięce", na tej wyglądasz poważniej i moim zdaniem dużo korzystniej ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. Takie słowa dużo dla mnie znaczą. Pozdrawiam

      Usuń
    2. Popieram :-) Chociaż nie wiem czy jestem obiektywna, ponieważ ja tak po prostu mam, że ogólnikowo rzecz ujmując większą uwagę w moim przypadku zwracają mężczyźni z zarostem tzw 3-dniowym lub większym, bródką, brodą itd :p Generalnie wedle mojego gustu każdy facet do 50-tki wygląda lepiej z zarostem i właśnie jak to napisałaś, 'tak bardziej męsko' ;) a dla odmiany po 50-tce golimy bo się pomalutku zaczynamy odmładzać hehe ;p Starsi Panowie jak dla mnie korzystniej wyglądają ogoleni, aczkolwiek wyjątki od reguły też się zdarzają :) Stylizacja świetna, kolory są fajnie dobrane, na czasie, stonowane, fajnie zgrane fasony, luz jest ale luz, a nie np totalny nieład - bardzo dobrze tu wyglądasz Jacku ;-)

      Usuń
  15. Świetne zdjęcia, bardzo podoba mi się Twoja fryzura :) Pasuje Tobie :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. uważam że fryzura którą nosisz, świetnie do Ciebie pasuje , chciałabym namówić męża na tego typu stylizację :) , pozdrawiam i zazdroszczę :P takiej liczby obserwatorów ! powodzenia w dalszym blogowaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetna stylizacja, inni faceci niech biorą przykład ! : )

    OdpowiedzUsuń
  18. Super !!! Aż chciałoby się mieć przy sobie takiego faceta :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Człowieku zacznij robić jeszcze dzióbki to już całkiem padnę :D ale jakość zdjęć trzeba przyznać jest bardzo dobra .

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajna stylizacja, ale wg. mnie ta fryzura nie jest dla Ciebie korzystna, jest niemęska (moim zdaniem) i lepiej wygladałeś w "normalnych" krótkich włosach. Ale jak wiadomo, gusta są rózne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może i coś w tym jest troszkę... jeśli już bym się czepiła czegokolwiek w uczesaniu, to tego jak wygląda ta fryzura z tyłu. Przód, boki, z profilu jednego i drugiego jest ok i generalnie w miarę pasuje ona do Jacka uważam, ale coś z tym tyłem jakby... od tyłu nie do końca korzystnie to ścięcie i zaczesanie wygląda po prostu (wg mnie oczywiście, każdy ma swój gust wiadomo). Może np troszkę krótsze te włosy jednak, które teraz są dłuższe, może bardziej pocieniowane na tyle i może ułożone bardziej w 'nieładzie' czy 'artystycznie' jak to niektórzy mówią ;-) Byłoby bardziej z 'pazurem' chyba, mniej 'grzecznie', a i jeszcze w przypadku zarostu by się dobrze zgrało. Odcień włosów blond, zwłaszcza stosunkowo jasny blond też 'robi swoje u Panów' i moim zdaniem pod względem wizerunku blondyni mają ciut gorzej, tzn siłą rzeczy w porównaniu do Panów o ciemnych włosach, jasny blond zwykle robi z nich bardziej chłopców i jakby wizerunkowo pozostawia chłopcami, że się tak wyrażę niż mężczyznami, dlatego tutaj warto czasami pokombinować z fryzurą :-)

      Usuń
  21. Moim skromnym zdaniem fryzura jest jak najbardziej OK pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. Jacku powiedz mi jak to jest możliwe, że tak przystojny, ciepły w obiorze i świetnie ubrany facet nie ma dziewczyny! No aż wierzyć mi się nie chce :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zacytuje mojego ulubionego Rapera
      "samotność jest wyborem bo nie ma zgody we mnie by żyć na siłę z kimkolwiek kto po prostu chce się na mnie wyżyć"

      A do tego jestem wymagający w związku, nie toleruje pewnych cech u kobiet, co sprawia, że ciężko mi znaleźć tą właściwą.

      Usuń
    2. przecież lepiej być wymagającym i później zadowolonym niż brać pierwszą lepszą osobę i później się w tym związku męczyć :)

      Usuń
  23. No chłopie masz propsa za hairstyle.
    A poza tym. zero rewelacji. Od góry do dołu niczym z 'prajmarku'.
    Zestaw za £50 z butami.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdjęcia nie zawsze oddają jakości ubrań. Bo np. koszula jest świetna, długo szukałem dobrej flanelowa koszuli która nie przypominałaby mi czasów PRL. Zresztą nie sztuka ubrać się za kilka tysięcy, a za kilkadziesiąt złotych.

      Usuń
  24. Jacku a kamizelka dawno kupiona w NY ? szukam takowej dla mego lubego! ;D pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  25. kurde mam nadzieje, że spotkam Ciebie kiedyś w Olsztynie :)

    OdpowiedzUsuń
  26. O w końcu jest ;) Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  27. A ja Cię chyba ostatnio widziałam w Urzędzie Miejskim w Morągu.. czy to możliwe?:) masz coś wspólnego z NFZ?:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak. Byłem z delegacją z Zintegrowany Informatorem Pacjenta. :)

      Usuń
  28. Świetna stylizacja, koszulka i kamizelka najlepsze!

    OdpowiedzUsuń
  29. wo, bardzo rzadko widywałam Cię ostatnimi czasy bez okularów i jejć, zakochać się można :)

    OdpowiedzUsuń
  30. śniłeś mi się dzisiaj- przeraża mnie to. :P

    OdpowiedzUsuń
  31. Ile Ty masz wzrostu? 180cm?

    OdpowiedzUsuń
  32. Rany..jesteś mega seksowny..:P

    OdpowiedzUsuń
  33. Coraz bardziej sexi :)
    www.styllowy.pl

    OdpowiedzUsuń
  34. Film "100VIDEO-RockGlamPrincess niepublikowane wersy" i Ty w 7:01..ach...chce się żyć..;):P

    OdpowiedzUsuń
  35. Jak mnie denerwują zdjęcia które "ucinają" człowieka. To naprawde nie fajnie wygląda.

    OdpowiedzUsuń