piątek, 27 grudnia 2013

HO, HO, HO - CZYLI CO MI PRZYNIÓSŁ SANTA?



Święta, święta i po świętach. Po tygodniowych przygotowaniach została masa jedzenia w lodówce , 3kg więcej na wadze i sporo prezentów. Te ostatnie są akurat bardzo pozytywnym aspektem chociaż oczywiście nie najważniejszym w okresie świąt Bożego Narodzenia. W tym roku Mikołaj był dla mnie bardzo hojny i idealnie trafił w moje gusta. Chcę się z wami podzielić tym co dostałem, bo możliwe, że ktoś znajdzie tu inspiracje na prezenty na przyszłość.


Ciepły, duży, dwustronny komin z H&M idealny na chłodniejsze dni, chociaż mam nadzieję, że dodatnia temperatura jak najdłużej utrzyma się podczas tegorocznej zimy. 


Skórzane rękawiczki. Idealny dodatek do męskich stylizacji.

Świece zapachowe. To chyba zaraźliwe, bo w moim domu nikt nie potrafi już bez nich żyć.

Książka, o której bardzo dużo słyszałem, chociaż sama jest bardzo krótka. Idealna na zimowy wieczór.

Alkohol. Cytując mojego przyjaciela: "Dwóch rzeczy w życiu w nie odmawiam Alkoholu i Pacierza"

Koszula. Ubrania są zawsze dobrym prezentem pod warunkiem, że znamy rozmiar. Tym bardziej jak są to ubrania ulubionej marki.

Troszkę kosmetyków do włosów. Chociaż na co dzień nie przykładam do nich większej wagi, raz na jakiś czas przyda im się regeneracja.

Moje ukochane perfumy. Dodatkowo razy dwa. Chyba św. Mikołaj zapomniał skreślić tego z listy prezentów zrealizowanych :)

10 komentarzy:

  1. Ysl, uwielbiam je!
    Ukochany w tym roku też je dostał.
    Świetne prezenty!

    OdpowiedzUsuń
  2. Kto zabrał mój ser - polecam lekturę! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. to już nie można po polsku napisać "Święty"?

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam Twoje posty <3 pozdrawiam :) i zapraszam do mnie :) www.modniewygodniepieknie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Komin cudny :) Widziałam na vlogu u Laury, bardzoo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  6. No to widzę, że musiałeś być bardzo grzeczny w tym roku skoro święty tak hojnie Cię obdarował;]

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale Cię Dziewczyny wkręciły w blogowanie... hehe to chyba zaraźliwe:)
    Pamiętam jak nagrywały z UK i opowiadały o Tobie, że może kiedyś uda sie im Ciebie namówić na jakiś filmik,ale Ty nie chcesz bardzo a teraz proszę z całą rodzinką na YT.
    Bardzo fajnie wyszedł Wam filmik ze Świąt i po prezentach widać, że musiałeś być bardzo grzeczny. hihi
    Szczęśliwego Nowego Roku 2014! POZDRAWIAM:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Postarał się Święty w tym roku :D

    OdpowiedzUsuń
  9. to teraz chętnie zobaczę jak Twoje prezenty się prezentują na Tobie! A jako maniaczka męskich rzeczy, gdybym miala pod ręką Twoje prezenty to chętnie otuliłabym się tym kominem, bo jest cudny!

    a outfit na sylwestra gotowy? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na sylwestra mam bal przebierańców. Zaraz jadę szukać kostiumu ;)

      Usuń