niedziela, 20 lipca 2014

Dni i Noce Szczytna


To już drugi rok z rzędu gdy aktywnie bierzemy udział w Dniach i Nocach Szczytna. W tym roku co prawda w nieco innym składzie, ale bawiliśmy się świetnie. Szkoda, że nie wszyscy mogli tu dotrzeć, ale nie martwcie się, zrobiłem dla was foto-relację. Wprawdzie słynny post niedzielny na blogu mojej siostry w tym tygodniu przekroczy 70 zdjęć to postanowiłem dodać swoje 3 grosze... a właściwie 12 groszy... gdyż wczoraj bawiliśmy się przy Kaziku :) Zapraszam na zdjęcia.

jako, że jest to blog modowy nie mogłem nie uwiecznić takiej stylówki, na lewo, na prawo - i tu i tu czad :D
kisses
 Twarz tej Pani: "Dziubek? Serio?"
 mama modelka
 Marzena, za dużo piwka? Paweł jest z drugiej strony :)
 obym nie zgubił okularów (ps. rano i tak Laura ich dla mnie szukała po całym domu)
 baby, you're firework
 miłość to nie patrzeć w oczy, ale ... w różnych kierunkach??? jak to szło? :D
 wymuszone zdjęcie z mamą :)
 raport dla kolegów: "Bunkrów nie ma, ale też jest zajebiście"
 plażing
 Inteligentni ludzie... bez okularów przeciwsłonecznych :P
Na głowie kwietny ma wianek
W ręku zielony badylek
A przed nią bieży baranek
A nad nią lata motylek 
(po wczorajszym koncercie KULTU Laura wzięła sobie te sowa do serca)
 stylówa
 szczudłing
 bańking
 super pomysł - kurtyny wodne w restauracji Toscana :)
 czekając na stolik - selfie MUST HAVE
 zdjęcie w zdjęciu - przypadek? nie sądzę :)
 taki background :)
 tyle wygrać :)
 Warchały
 marzyciel
princess - no make up 
 Marzeny ulubiony napój, Laura jej przywiozła aż z UK
 nawet Paweł nie mógł się oderwać
 pogoda nam dziś dopisała
 ale wszystko co dobre, szybko się kończy... wracamy do domku...

9 komentarzy:

  1. Byłam wczoraj i na Placu i na Warchałach i nie udało mi się Was spotkać ;( Może za rok ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ale fajnie Ci w tym kapeluszu!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ahh miałam być w Szczytnie, ale nie wyszło :( Może następnym razem :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne zdjęcia! Widać, że się dobrze bawiliście!! <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Mnie tez tak jaki Ali sie nie udało ale coz, zdjecia super!

    OdpowiedzUsuń
  6. Okulary - rzecz najczęściej szukana po każdej imprezie ;)

    OdpowiedzUsuń