wtorek, 5 sierpnia 2014

WEDDING CRASHERS #2


Dzisiaj zapraszam was na zapowiadaną 2 część ślubnych stylizacji. Jasny zestaw przygotowałem z myślą o panujących tego lata upałach. Zdecydowanie jest to propozycja na wesela mniej formalne oraz dla osób, które lubią wychodzić po za granice klasyki. Elementem, który wyróżnia tę stylizację jest muszka w pastelową kratkę. Kupiłem ją jakiś czas temu na wyprzedaży i od tamtego czasu zastanawiałem się kiedy będę mógł ją włożyć. Moim zdaniem dobrze komponuje się z jasnym garniturem i błękitną koszulą. Cały zestaw w H&M udało się skomponować za około 400 zł, co oznacza, że nie trzeba wydawać fortuny na na takie okazje. Koniecznie dajcie znać, która wersja podoba wam się bardziej, ja osobiście tę jasną wybrałem na poprawiny na ślubie o którym wam pisałem tydzień temu - a tak przy okazji dodam, że bawiliśmy się świetnie :) 
















marynarka, spodnie, koszula, mucha - H&M, buty Guess via schaffashoes.pl

fot: Laura Ogrodowczyk, SONY

23 komentarze:

  1. poprzednia wersja bardziej do mnie przemawiała,ale tutaj po zdjęciu muchy i marynarki też wygląda sympatycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak! I o to chodzi, koniec z nudą :) Wszystko mi się podoba, a w szczególności buty (mam słabość do męskich mokasynów :D)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. muszka piękna, faktycznie pasuje do tego zestawienia. natomiast brak paska to elementarny błąd. nie da się tego nazwać "mniej formalnym" :<<<

    OdpowiedzUsuń
  4. ależ tu miło ;) jakim modelem sony konkretnie wykonane są te zdjęcia?

    OdpowiedzUsuń
  5. Jack nadawałby się na Greya :)

    OdpowiedzUsuń
  6. OMG boski facet boska stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładnemu we wszystkim ładnie. Jacku, dlaczego masz pogniecione spodnie? :) Na jasnych spodniach ten efekt jest jeszcze bardziej widoczny niż na ciemnych.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fakt, materiał z którego są wykonane dość łatwo się gniecie, jadąc samochodem na zdjęcia zdążyły się pognieść.

      Usuń
  8. Dokladnie. Wygniecione wszystko, taki 'model' i takie wygniecione ubrania?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. widać potrzeba mi Kobiety, która dokładniej mi wyprasuje koszule :)

      Usuń
    2. Ja jestem chętna! Raju takiemu facetowi to bym nawet skarpetki w rękach uprała...eeeeeeeeeh..;)

      Usuń
  9. Super, super i jeszcze raz super wygladasz! Mam pytanko uzywasz golarki elektrycznej, czy zwyklej, bo taki zarost najbardziej mi sie podoba na chlopcach, a moj ma niebawem urodziny wiec usiluje podpytac, bo moze trafie z prezentem :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Od jakiegoś roku elektrycznej. Jestem zadowolony, chyba juz nigdy nie wrócę do golenia zwykla maszynka

      Usuń
    2. A moglbys polecic cos konkretnego?

      Usuń
    3. Ja kupiłem philips qg3250 i jestem zadowolony.

      Usuń
  10. Zgwałciłabym jak nic..:P

    OdpowiedzUsuń
  11. Czesc, jakich produktow używasz do styliacji włosów ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aktualnie GOLDWELL texture stylesign roughman

      Usuń
    2. Dzieki :-), przetestuje . Pozdrawiam :-)

      Usuń
  12. Pozdrawiam Jacek !!! Jestes naprawde super!!! :* :* :*

    OdpowiedzUsuń