czwartek, 25 września 2014

BOOM CLAP



Przeglądając ostatnie moje posty zdecydowanie można zauważyć, że odbiegłem od stylizacji casualowych. Chyba to klimat wakacji i okres urlopowy sprawił, że pozwoliłem sobie na troszkę więcej luzu w mojej szafie i na blogu. Niestety nic nie może wiecznie trwać, urlop wykorzystałem, wakacje też dla większości już się skończyły, a przedwczoraj pożegnaliśmy również lato. Mam tylko nadzieję, że jesień będzie tak samo słoneczna jak miniona pora roku.

Wracając jednak do stylizacji, to cały look był inspirowany pewnym Raperem z polskiej sceny HipHop'owej. Już jakiś czas temu myślałem o serii „Inspirowany Gwiazdą”. Dajcie znać co o tym sądzicie i jeśli wiecie do czyjego stylu chciałem się upodobnić koniecznie napiszcie w komentarzu.



spodnie, bluza H&M / buty Reebok via schaffashoes.pl / zegarek CASIO G-shock / okulary Ray Ban

22 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Też było takie moje pierwsze skojarzenie :)

      Usuń
  2. Świetny outfit! Na przełamanie Twoich casualowych stylizacji, taki luz Ci jak najbardziej pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo przypominasz mi chłopaka, który zagrał główną rolę w filmie "Miasto 44" :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też sobie o tym pomyślałam oglądając ten film:)

      Usuń
  4. Mega outfit, bardzo mi się podoba;] mam pytanko co do butów polecasz Reeboki czy moze New Balance?:]
    Pozdrawiam, Martyna;]

    OdpowiedzUsuń
  5. Chyba najlepsza Twoja stylizacja :) Prosta, ale ma cos w sobie. Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  6. Pezet jest zarąbisty..! zresztą..Ty też..:)taki milutki jestes.. do miziania..;)heh

    OdpowiedzUsuń
  7. Jack, to bluza z najnowszej kolekcji HM? Buziaki!:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kupiłem ją w sierpniu kiedy chyba się dopiero pojawiły, jednak nie wiem czy są jeszcze w sprzedaży, na stronie H&M nie widziałem jej już

    OdpowiedzUsuń
  9. O rany, tak długo szukałam koszulki / bluzy z moim rokiem urodzenia! Dzięki za ten wpis! :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie wiedziałam, że prowadzisz bloga ;) Oglądam filmiki Laury już jakiś czas i nie wiem dlaczego dopiero teraz doszłam do tego że też publikujesz coś swojego a widziałam Cię wcześniej u niej w filmikach ;)
    ps. Lepiej Ci bez okularów i (jak zauważyłam po twoich zdjęciach) lekki zarost działa na Twoją korzyść ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. jaki to model butów? :)

    OdpowiedzUsuń