środa, 10 września 2014

New Balance addiction!

Nie wiem Czy Wiecie, ale marka New Balance ma już ponad 100 lat. Dokładnie w 1906r. w Cambridge w stanie Massachussets, William J. Riley, wynalazł łuk wspierający zastosowany w obuwiu. Kto by przypuszczał, że początkami tej już kultowej marki były buty ortopedyczne. Dopiero 33 lata później firma New Balnce przygotowała swoje pierwsze buty do biegania. Na przestrzeni lat właściciele się zmieniali, a buty ewoluowały. W 2005r. New Balance zajęło 2 miejsce w ilości sprzedanego obuwia sportowego w USA zostawiając w tyle tak znane firmy jak Adidas czy Reebok. Ukoronowaniem sukcesów jest fakt iż spośród wszystkich marek sportowych dostępnych w USA New Balance od lat dumnie dzierży 1 miejsce pod względem lojalności konsumenckiej. Ciekawostką jest również iż w przeciwieństwie do pozostałych firm sportowych New Balance jako jedyny nigdy nie płacił i nie płaci żadnej gwieździe sportowej ani też osobistości za używanie i promocje jej sprzętu, konsekwentnie twierdząc, że jej produkty same w sobie reprezentują najwyższą wartość i powinny być noszone przez sportowców nie dlatego, że im się za to płaci ale dlatego, że produkt sam w sobie odpłaca się swoją jakością. Zaoszczędzone w ten sposób środki firma przeznacza na rozwój badań i opracowywanie nowych, coraz to doskonalszych technologii.


Firma New Balance nieustannie się rozwija, poszerza asortyment, inwestuje w innowacje i zdobywa ogromne grono fanów marki również w Polsce. Ja jestem jednym z nich i z czystym sumieniem mogę każdemu polecić buty ze znaczkiem N co chyba łatwo można zaobserwować na większości moich wpisów. Jednak nie mówcie, że was nie ostrzegałem, już po zakupie pierwszej pary wpada się w uzależnienie i chce się po prostu więcej!!! Mój model to New Balance 574 i te są akurat prezentem od Laury, ale ogromny wybór macie TUTAJ



fot: Laura Ogrodowczyk, SONY

buty New Balance574 via answear.com, spodnie - Bershka, bluza - H&M, zegarek - Gshock, okulary- Ray Ban

11 komentarzy:

  1. ja mam tylko jedne NB :) fioletowo turkusowe ;D uwielbiam je i na pewno kupię na wiosnę jeszcze jedne :) reebok i new balance to u mnie podstawa obuwia sportowego :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne połączenie fioletowego z szarym:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Moje New Balance niestety, ale po 3 miesiącach się rozklejają! Wczoraj "poszły" do reklamacji i powiem, że jakoś mnie nie przekonują ;/ Wolę starą i poczciwą Nike.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziwne. Ja swoją poprzednią parę nosiłem intensywnie przez ponad rok czasu, prałem ją naście razy i nie uległy rozklejeniu, Ja właśnie z nike mam złe doświadczenia, szczególnie jeśli chodzi o buty z "skóry". chyba żadna para nie wytrzymała dłużej niż 3 miesiące. Jedne dobre buty jakie kupiłem z firmy nike, to te do biegania które mam już kilka lat.

      Usuń
  4. czy bluza jest z obecnej kolekcji? wiem, że to męski model, ale chętnie bym ją przygarnęła ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bluza jest z obecnej kolekcji, ale ten model dość szybko się wyprzedał i w tej chwili można tylko dostać jakieś ostatnie, pojedyncze sztuki.

      Usuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie jesteś jedyną która by ją chciała :) Kupiłem ją pod koniec sierpnia, więc powinna być jeszcze w sprzedaży. W dodatku kosztowała jedynie 39pln więc moim zdaniem bardzo tanio.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow! to rzeczywiście tanio jak na takie cudo. Biegnę do sklepu i mam nadzieję, że na mnie będzie się równie dobrze prezentować:) pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Buty świetne, ale bluza jeszcze lepsza :D

    OdpowiedzUsuń
  9. fajna ta bluza, w sklepie pewnie nie zwróciłabym na nią uwagi, tymczasem w taki sposób zaprezentowana zostanie w mojej pamięci na dłużej. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń