niedziela, 26 października 2014

WANNA FEEL YOU NOW


Dziś moja koleżanka powiedziała, że mężczyźni nie czują czasu. Podobno zawsze jesteśmy spóźnieni z jakąś decyzją, albo odwrotnie, wychodzimy przed szereg. Nie wiem czy do końca ma rację, jedno wiem na pewno - idealnie trafiłem w datę aby zamówić kurtkę na zimę. To niewiarygodne, jak temperatura na dworze z dnia na dzień się zmieniła. Synoptycy przestrzegali, że po tak pięknym lecie czeka nas sroga zima, i chociaż do kalendarzowej pory roku zostało sporo czasu, dla mnie ona nadeszła już teraz.


Wracając jednak do kurtki to została ona zaprojektowana przez Patricie Kazadi dla sklepu ANSWEAR.COM. O tym jak piękną i stylową kobietą jest Trish nie będę się rozwodził, jednak warto przyjrzeć się temu projektowi, bo Patricia Kazadi bardzo umiejętnie połączyła luźny streetowy look z odrobiną rocka i pazura. Wszystkie ubrania są dostępne na ANSWEAR.COM oraz w salonach Medicine.


kurtka, spodnie - ANSWEAR.COM, bluza - H&M, buty - River Island

16 komentarzy:

  1. Muszę przyznać, że ta kurtka naprawdę jest świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyglądasz jak najmłodszy brat z rodziny Baldwin'ów

    OdpowiedzUsuń
  3. Kurtka zdecydowanie ma to " coś " , chętnie kupiłabym taką swojemu chłopakowi :).

    OdpowiedzUsuń
  4. Kurtka jest świetna, outfit jako całość powala. Zazwyczaj nie lubię takich spodni na facetach, ale muszę przyznać że w tych jest to "coś" :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kurtka super, wszystko super, ale tak mi jakoś nie pasują te kolory do Ciebie... no nie wiem, coś mi się gryzie :)
    Ann.

    OdpowiedzUsuń
  6. No całkiem fajnie się prezentujesz:) Spodnie super, sama mam podobne :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Pierwszy raz przyznam, że facet może fajnie wyglądać w spodniach dresowych :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Podoba mi się tytuł posta ;) Spodnie są rewelacyjne, w kurtce brakuje mi jeszcze "tego czegoś". Sceneria przepiękna!

    http://thisenemyofmine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystko fajnie, tylko ja nie trawię czerni- a na parkę choruję już dość długi czas :(

    OdpowiedzUsuń
  10. I ja mam temperaturę na tą kurtkę :) Dzisiaj znalazłem aplikację na fb, która przyznaje kody 25 % na całą kolekcję kazadi :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny model i świetna kurtka. A sceneria, hmm bajka!
    http://smallredcherry.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak to mówią: "ładnemu we wszystkim ładnie" ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Niby fajna stylizacja ,niby fajny plener, ale cos tu nie gra. Chodzi o twoje miny a'la "jestem fajny i mega wyluzowany". Nie obraź się ale mam taką małą sugestię, abyś popracował nad tymi minami, może przed lustrem? Więcej naturalności i będzie git:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kurtka super. Sam mam taką samą, moim zdaniem ona jest na wiosnę, bo tak ją noszę. Na answear była na promocji z 399 zł na 149,99. Zdjęcia super. :)

    OdpowiedzUsuń