niedziela, 30 listopada 2014

NOVEMBER RAIN


Dziś 30 listopada. Minął dokładnie miesiąc od ostatniego postu. Bardzo nie lubię takich przerw na moim blogu jednak wpisy są zależne od panującej pogody. Niestety Listopad w tym roku nas nie rozpieszczał. Zdecydowanie mogę stwierdzić, że jest to dla mnie najgorszy miesiąc w roku. Całe szczęście, że mijający weekend był słoneczny i udało mi się przygotować kilka stylizacji które czekały w szafie na lepszy moment.

Dziś pragnę wam przedstawić mój pomysł na golf, który (patrząc na tragi Pitti Uomo) właśnie przeżywa swój powrót do świata mody. W mojej odsłonie został połączony z marynarką. Warto pamiętać jednak, aby gramatura golfa była zbliżona do marynarki. Żałuję troszkę, że mróź sprawił, że na większości zdjęć jestem okryty szalikiem, bo warto zwrócić uwagę na to zestawienie. Dajcie znać, co Wy o tym sądzicie.

jeansy H&M, marynarka ZARA, golf H&M, buty River Island, szalik H&M, zegarek Daniel Wellington

10 komentarzy:

  1. To prawda golfy przeżywają swoje "5 minut" jednak ja się nigdy do nich nie przekonam :D

    Pozdrawiam :)
    http://mw-maleworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Jacku,przeciez nie musisz pisac tylko o modzie/ stylizacjach.

    OdpowiedzUsuń
  3. Powiem krótko, mi zawsze podobało się takie połączenie u facetów (marynarka + golf). Jednak sam golf bez oprawy nie gra fajnej roli.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Milion razy wchodze czy jest juz post czy nie ma i tadam:D
    Mogłabym nic nie robić tylko się na Cb patrzeć..*_*

    OdpowiedzUsuń
  5. Całokształt bardzo klasyczny, wydaje mi się jednak, że z szarym szalikiem jest zbyt poprawny. Akcent koloru nawet stonowanego granatu zmieniłby wszystko. Jest też wyjście awaryjne, że to ja unikam o tej porze szarego i chce ożywiać cały świat w takim razie nic nie mówiłam ciiiicho sza!

    OdpowiedzUsuń
  6. Mega dobrze wyglądasz z zarostem ! Aaaa :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajnie wyglądasz, szkoda że wszystkich nie stać na takie marki ale cóż takie życie- trzeba się cieszyć z tego co się ma :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jestem zachwycona Twoim wyczuciem stylu ;) Dziewczyny się tu na Ciebie napatrzą i będą teraz zaganiać swoich mężczyzn do zmiany garderoby... no i dobrze! ;)

    OdpowiedzUsuń