niedziela, 7 grudnia 2014

COOL ENOUGH


Tydzień temu wydawało się, że zima już na dobre do nas zawitała, podczas ostatniej mojej sesji marzły ręce i uszy co pewnie sami zauważyliście na zdjęciach, a tu proszę wczoraj i dzisiaj temperatura na plusie. W takie dni można pozwolić sobie na włożenie czegoś ulubionego, czegoś lżejszego. Ja zazwyczaj przemieszczam się samochodem, dlatego na spotkanie w kafejce lub szybkie zakupy w Centrum, mogę pozwolić sobie na taki oto zestaw. Proponuję dziś kurtkę, którą kupiłem na wyprzedaży w Pull&Bear i która, według mnie, zbliżona jest wyglądem do "sławnej" ramoneski. Czuję się w niej naprawdę wygodnie. Dla "ocieplenia" stylizacji na "szary" dzień włożyłem flanelową koszulę w niebiesko-czerwoną kratę, która jest hitem tej jesieni i powinna się znaleźć w każdej szafie modnego mężczyzny. Dajcie znać, jak wam się ta stylizacja podoba.


spodnie Patricia Kazadi dla answear.com / koszula H&M / kurtka skórzana Pull&Bear / zegarek DanielWellington.com / buty River Island

14 komentarzy:

  1. oj podoba podoba ;) aczkolwiek ja wolę mężczyzn z max. 2 dniowym zarostem ;) "wisząca" bródka nie jest cool ;) xoxo Kasia

    OdpowiedzUsuń
  2. Coś tak jakoś wydoroślałeś. Hmm... może to przez ten zarost :) Fajnie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W końcu już 25 lat na karku czas wyglądać jak facet, a nie jak chłopiec :)

      Usuń
  3. dobrze wyglądasz taki zarośnięty ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi się. Kurtka i koszula są mega :)

    Pozdrawiam :)
    http://mw-maleworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Serduszko z siostry bloga na Twojego ? :) hehe
    Koszula to ważny element w szafie faceta :) !A gdzie szalik dla ocieplenia ale szyi...? Oj, ja pewnie bym dawno zamarzła w takim zestawie nawet przemieszczając się samochodem (mimo, że u mnie dziś aż 1 na plusie :) )

    OdpowiedzUsuń
  6. tym razem słabo :) i zrób coś z tymi włosami i zarostem...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może faktycznie, trochę zwyczajnie. Jakieś rady co do włosów? zarostu? Ostatnio poradzono mi, abym spróbował zapuścić brodę, ale może faktycznie to nie dla mnie?

      Usuń
  7. koszula bomba, tyle mam tylko do powiedzenia ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Według mnie jest super ;) Lubię zarost :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie jestem modnym mężczyzną ale posiadam identyczną koszulę (również z H&M) :D Jacku, Ty to pewnie idąc ulicami nie możesz opędzić się od wzroku kobiet ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Outfit i fryzura rewelacja :) zarościk w Twoim wydaniu jest bardzo męski tylko mogłby być troszkę krótszy.

    OdpowiedzUsuń