poniedziałek, 16 lutego 2015

FLY ME TO THE MOON



Każdy ma jakieś nawyki i przyzwyczajenia i ja też mam taki, o którym Wam opowiem. Mianowicie, za każdy razem, kiedy poznaję nową dziewczynę, staram się odnaleźć w świecie znanych osób jej sobowtóra. Może robię to dlatego, żeby wprawić ją w dobry nastrój, rozładować napięcie, sprawdzić, czy ma do siebie dystans, a może jest to mój sposób na flirt z kobietami. Trudno jest mi to wyjaśnić, to silniejsze ode mnie, ale całkiem zabawne. Myślę, że to miłe usłyszeć, iż ma się coś wspólnego z gwiazdą. Sam pod swoim adresem również słyszałem wiele porównań, byłem m.in: Michałem Połubskim z Formacji Chatelet, młodym Harrisonem Fordem, Łukaszem Piszczkiem lub Karolem Okrasą. Sam jednak jestem troszkę bardziej próżny i czasem w zdjęciach dostrzegam podobieństwo do Davida Beckhama. Dajcie znać w komentarzach do kogo według Was jestem podobny, czy czasem też szukacie sobowtórów waszych znajomych, a może macie inne dziwne i zabawne przyzwyczajenia.

















płaszcz - SH
 sweter - Abercrombie&Fitch via americanoutlet.pl
koszula i spodnie - H&M
 buty - Lasocki

40 komentarzy:

  1. Jesteś podobny to tego mojego Ideału <3

    OdpowiedzUsuń
  2. kiedy marszczysz czoło to trochę jakby james dean, ten chłopięcy urok
    http://images5.fanpop.com/image/photos/31100000/J-B-D-james-dean-31178313-500-381.png

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. heheh, nie przesadzajmy, chociaż to miłe porównanie

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    3. czy ja wiem ... pierwsze skojarzenie :) a takie podobno bywa najbardziej trafne :D

      Usuń
  4. ostatnio oglądałam film, który zdradzał sekret na szczęśliwe życie.Okazało się, że wszystko siedzi w naszej głowie. Jesli myślimy o czymś bardzo dużo, pragniemy tego, to w końcu to dostajemy. Jeśli natomiast podchodzimy do wszystkiego negatywnie, to właśnie te rzeczy nas spotykają. I uważam, że coś w tym jest. Spróbuj odszukać drugie dno w tych Twoich 'dziwnych' nawykach. Może one wskazują na jakieś nieskryte marzenia, potrzeby, fascynacje.

    OdpowiedzUsuń
  5. ja też mam pewien nawyk...zawsze dodaje, mnożę, dzielę, odejmuję cyfry w numerach rejestracyjnych samochodów, jadących przede mną, by otrzymać cyfrę 9 lub jej wielokrotność - moja szczęśliwa cyfra - to dopiero jest dziwne..

    OdpowiedzUsuń
  6. Ryan Gosling!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja wolę się nie doszukiwać w ludziach podobieństwa do kogokolwiek, czy to aktora czy innego znajomego - wolę myśleć, że każdy jest jedyny w swoim rodzaju ;) Zestaw świetny i miło widzieć ten zarost ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, zarost to taki mały eksperyment, zobaczymy ile wytrzymam :)

      Usuń
  8. Noo zdjęcia powalają :D ale jakby Cię ubrał w gumaki to wyglądałbyś rewelacyjnie :) także co tu jeszcze pisać :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahah jakby to powiedział Barney Stinson challenge accepted :)

      Usuń
  9. Jakim aparatem robione zdjęcia?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Canon 700D ze standardowym obiektywem 18-55mm

      Usuń
  10. Idealnie idealny sam w sobie, z nutą tajemniczości. . . ^^

    OdpowiedzUsuń
  11. Chyba najlepiej nie doszukiwać sie podobieństw. Uważam ze najważniejsze jest to kiedy sami jesteśmy dla siebie idealni. Poprostu spojrzeć w lustro i stwierdzić : wow tak to ja jestem super :) co do reszty to przyjemny look

    OdpowiedzUsuń
  12. Jacku, wyglądasz świetnie! Podoba mi się Twój styl <3 jak przekonać faceta by ubierał się w taki sposób (rezygnując z bluz z kapturami :D ). pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. usuwaj komentarze, laleczko barbie:) głupie niedowartościowe gąski podniecają się nad twoim wylaszczonym wygladem, a ty cieszysz sie jak ,,, :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Komentarz był nie na miejscu i bez sensu, skąd wiesz czy osoba która go napisała nie otrzymuje komplementów? Zresztą jak krytykować to mnie, a nie moich widzów. Pozdrawiam

      Usuń
  14. no sorry takie jest moje zdanie, dziwne, moze troche boli, po prostu mam uczulenie na takie rzeczy, znikam, buzka:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jacku bezsprzecznie masz swietna prezencje. Zadbany dobrze ubrany facet - super ze tak jest. James Dean i David B. to moje typy. Pozdrawiam Maria

    OdpowiedzUsuń
  16. Mi nie przypominasz nikogo sławnego, za to mam skojarzenie z misiem koala :P
    Nie obrażaj się, bo to nic złośliwego :)

    OdpowiedzUsuń
  17. A ja polecę prosto z mostu- niestety lub stety jestem bardzo szczera- masz dziewczynę? Wątpię żeby tak przystojny facet jej nie 'posiadał', posiadał to być może zbyt mocne słowo, ale pewnie zrozumiesz o co mi chodzi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to cię zaskoczę bo aktualnie nie mam dziewczyny. Pisałem kiedyś na ten temat.

      Usuń
  18. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  19. Na pierwszy jak i na drugi, trzeci... itd rzut oka jakoś nie przypominasz mi żadnej znanej osobistości :-) Co nie zmienia faktu, iż w większości stylizacji wyglądasz elegancko, bardzo zadbanie i z klasą. Bardzo miło i dobrze jest obcować z mężczyzną dbającym o swój wygląd oraz wyglądającym porządnie :-) Nie wszyscy Panowie tak mają :p Aczkolwiek to co czasem kobiety "odstrasza" lub irytuje to to jak mężczyzna wygląda lepiej od nich, oczywiście każdej jest przyjemnie i każda chce mieć obok siebie pachnącego, reprezentacyjnego mężczyznę ale czasem można przedobrzyć z detalami i jest "za porządnie" ;-) Twoje stylizacje w większości są wyważone, jest trochę dopracowania, dobierania szczegółów ale i odrobina luzu. Bo mężczyzna wbrew pozorom jak jest taki "wymuskany" pod każdym względem, od ułożenia fryzury po sznurowadła w bucie niekoniecznie zrobi świetne wrażenie na kobiecie, bo taki styl czasem sprawia wrażenie sztywnego, niedostępnego itp. A tak poza tym jeśli chodzi o mnie to jak dla mnie praktycznie każdy Pan, który ma brodę czy tzw 3-dniowy zarost (ale uwaga zadbaną bródkę, nie za długą) wygląda lepiej. Uważam, że zarost dodaje męskości oraz wyrazu osobom młodym lub osobom o tzw 'urodzie wiecznego chłopca' a Ty taką troszkę masz, długo będziesz wyglądał młodo to dobrze :-) Natomiast bródka postarza Panów starszych, zwłaszcza jeżeli jest już siwa, no może nie zaraz każdego ale często starszym Panom lepiej już bez niej z kolei ;-) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa i cenne uwagi. Mam takie same podejście do zarostu, chociaż chyba po eksperymencie z dłuższą brodą wrócę do krótkiego kilkudniowego zarostu.

      Usuń
  20. Bardzo ładnie Ci w tym swetrze, za to te buty,,, to jakiś koszmar. Buty to podstawa, a te są naprawdę słabe, takie typowe "koszmarki" z polskich ulic.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzieki, co do butów to klasyczne Oxfordy. Fakt kolor ich jest troszke dziwny, musze kupic nowe koniakowe jednak ten moim zdaniem też nie jest aż taki zły. Pozdrawiam

      Usuń
    2. Wybacz, ale do klasycznych Oxfordów dużo im brakuje i nie chodzi tu o ich kolor, a fason (takich gumowych wstawek nie spotkasz w klasycznym obuwiu, no chyba, ze są to sztyblety). Co do płaszcza, to wydaje mi się, że te klapy mogłyby wyglądać korzystniej przy zaprasowaniu na trzy i pół guzika.
      Pozdrawiam

      Usuń
  21. Stylówka wręcz idealna. ;) A mi przypominasz.... hm.. Davida Beckhama i Ryana Goslinga. Słowo honoru! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Spotkałabym się z Tobą dlatego że bardzo ciekawi to jakiej znanej osoby byś mnie porównał haha
    Pozdrawiam i życzę szczęścia na każdej płaszczyźnie życia ! :)

    OdpowiedzUsuń
  23. z ponurą miną to beckham, ale młody harrison ford wymiata <3

    OdpowiedzUsuń
  24. Ryan, Ryan Gosling, a Ja Ania z Polski ;)
    Nie ma w tym przesady, bardzo podobny, charakterystyczny kształt twarzy ;)

    OdpowiedzUsuń