środa, 11 lutego 2015

SLADGEHAMMER




Jak pewnie większość czytelników wie wczoraj miałem urodziny. Czy dla Was urodziny to też ten moment, w którym zastanawiacie się nad sobą? Nad tym co się wydarzyło i nad tym, czy aby idziecie w dobrym kierunku. Jakie to wspaniałe móc spojrzeć wstecz i zobaczyć, poczuć i nazwać zmiany jakie zaszły na przestrzeni lat. Podobno człowiek zmienia się co 7 lat, a kot ma 12 żyć (o ile czegoś nie pomyliłem).
Ja na pewno się zmieniam. Niezmiennie za to na pierwszym miejscu zawsze dla mnie jest rodzina (na drugim Real Madryt). Ale jak zauważyliście zapewne, zarówno ta na pierwszym miejscu jak i ta na drugim to świetne drużyny. Po prostu używając terminologii piłkarskiej gramy do jednej bramki. Może ktoś powie, że to próżne, że niepotrzebne, ale zakładając bloga wiedziałem, że będę dzielił się tym co dla mnie ważne i mówił o tym co mnie napędza i inspiruje. Lubię się dzielić tą siłą, moją Mamą i jej stanowczością ukrytą pod życzliwym uśmiechem i moimi szalonymi siostrami. Zdaję sobie sprawę z tego, że każdy może to różnie odbierać, posądzając nas wręcz o ekshibicjonizm emocjonalny, ale moim zdaniem warto dzielić się szczęściem. I taki jest plan na najbliższą przyszłość. Mamy zamiar częściej prowadzić wspólne projekty. Ostatni film Laury zebrał wiele pozytywnych opinii, a my świetnie się bawiliśmy przy jego kręceniu. Myślę, że powstanie wkrótce kolejny, bo mamy Wam bardzo wiele do przekazania. Jeśli ktoś go nie widział, podaję link TUTAJ.

Jednocześnie informuję, że macie -20% do sklepu ANSWEAR.COM kod rabatowy: RGP4rabat ważny do 14.02 Szczegóły: http://rgp.answear.com/















buty Timberland via answear.com, spodnie SH, płaszcz SH, sweter Van Graaf, koszula H&M, komin Pepe Jeans via answear.com, zegarek danielwellington.com

7 komentarzy:

  1. Świetna stylizacja i piękne zdjęcia ! ;) zapewne dzieło siostry :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzień dobry Panie Prawnik!
    W tym zaroście totalnie Cię nie poznałem! Wyglądasz zupełnie inaczej.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna stylizacja :)
    Czekam na kolejne tego typu filmiki :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Look super, ale chcę już wiosnę :D

    Pozdrawiam :)
    http://pomojemubypawelo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Może to głupie, ale coś w tym jest "co 7 lat..." - tu nie pokręciłeś :). Właśnie w październiku zdałam sobie sprawę, że ścinam włosy z długich do aż do ramion co 7 lat. Idąc dalej tym tokiem, był to czas, kiedy potrzebowałam zmian analizując wówczas ostatnie lata - to co się działo. Ale co z kotami koty? Nie mam więc nie sprawdziłam :D
    Ps. Spełnienia marzeń!!

    OdpowiedzUsuń
  6. chyba każdy kto decyduje się na prowadzenie bloga/vloga ma taką potrzebę - dzielenia się z innymi czymś co kocha,co go inspiruje i napędza. chyba kluczowe jest tylko to w jaki sposób przekazuje się te rzeczy. piękne jest to w jaki sposób opisujesz swoją więź z rodziną - niestety w naszym wieku mało kto mówi głośno jak ważna jest rodzina i panujące w niej relacje .
    Pozdrawiam,
    Paulina

    OdpowiedzUsuń