poniedziałek, 2 lutego 2015

YOU'RE NEVER FULLY DRESSED WITHOUT A SMILE

Często w komentarzach piszecie, że mało się uśmiecham. Faktycznie, zazwyczaj staram się nie wyrażać zbyt dużo emocji na zdjęciach, jednak dziś zrobiłem wyjątek. Wyjątek przy zdjęciach, bo nie w życiu, tutaj uśmiechu nigdy nie brakuje! Już kiedyś pisałem, że jestem nieoprawnym optymistą, dużo się uśmiecham co widać po zmarszczkach w okolicach oczu. W 100% zgadzam się z tekstem Sia, uśmiech jest czymś co powinniśmy zawsze ubierać bo bez niego nasz wygląd nie jest kompletny. Zresztą nie od dziś wiadomo, że osoby, które się uśmiechają są lepiej postrzegane przez społeczeństwo. Uśmiech na twarzy sprawia, że wyglądamy atrakcyjniej, rozładowuje przy tym stres i napięcie, ułatwia nawiązywanie znajomości, a nawet znalezienie pracy. Osoby uśmiechnięte są odbierane jako szczęśliwe, lubiane, pewne siebie i stałe w uczuciach. Warto również pamiętać, że uśmiech jest zaraźliwy, więc uśmiechajmy się więcej, aby to nasze szare społeczeństwo nabrało barw, tak jak moja dzisiejsza stylizacja. Za poranny spacer po parku Kusocińskiego w Olsztynie oraz fajne zdjęcia mimo "średnio sprzyjających i mroźnych warunków" dziękuję mojej siostrze Laurze. Następnym razem musimy wziąć chleba dla kaczek :)




Kurtka - H&M, Sweter - New Look via answear.com, Komin - Pepe Jeans via answear.com, Spodnie - Cubus, Zegarek - Daniel Wellington , Buty - Timberland via answear.com

20 komentarzy:

  1. Mój mąż marzy o tych butach. Nie wiedziałam, że tak fajnie wyglądają :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są naprawdę fajne i dość uniwersalne. Poprzednią parę mialem 7 lat co świadczy o tym jak są wytrzymałe. Cena może troszkę odstraszać, ale trafiają sie na wyprzedażach, wtedy cena jest juz bardziej przystępna. Pozdrawiam.

      Usuń
  2. Jacku, nie można karmić kaczek chlebem, to je zabija !!! Chleb pęcznieje w małych kaczych żołądkach i ciężkie od niego kaczki idą na dno ,,,to trochę żartem, a tak serio naprawdę nie wolno ich karmić chlebem. Stylizacja bardzo mi się podoba i Twoje zmarszczki też. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie wiedziałem ; ( mam nadzieję, że nie mam żadnej na sumieniu.

      Usuń
  3. Świetna stylizacja ! jednak zegarek jako dodatek - rewelacja.

    OdpowiedzUsuń
  4. Faktycznie sporo zmarszczek na pierwszym zdjęciu :) Ale to CI dodaje uroku jak u większości facetów . I masz rację, uśmiech to dobry wybór. Na ulicach od razu widać kto szczęśliwy i zadowolony z życia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. NIce, super look - nawet skarpeciory są boskie :D
    Pozdrawiam, Martyn@

    OdpowiedzUsuń
  6. z uśmiechem Ci do twarzy :D Uwielbiam park Kusocińskiego - mnóstwo miłych wspomnień :) Żałuję, że na Jarotach słabo o większy park :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam też park Jakubowy równie śliczny z sasiadujacym lasem miejskim;)

      Usuń
  7. Dobry gust, tak mało mamy mężczyzn w Polsce z dobrym wyczuciem stylu. Podoba mi sie kurtka, najchętniej sama bym sobie taką kupiła w wersji damskiej.

    Pozdrawiam. www.lap-stajla.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie jestem pewna, ale czy jest możliwość,że widziałam Cię w klubie "Antałek" w którąś z styczniowych śród? :-)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyznaje sie do winy, przyłapany na gorącym uczynku ; )

      Usuń
    2. a jednak mam dobre oko . :)

      Usuń
  9. "...Bo ja nigdy nie LUBIAŁEM czapek nosić...." Otwórz słownik blogerze....

    OdpowiedzUsuń
  10. Masz urodę chłopca, a zmarszczki dodają męskiego uroku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, stąd zarost aby dodać troszkę lat. Na starość będzie to mój atut mam nadzieję.

      Usuń
    2. Ale chłopięca uroda to żadna wada i nawet teraz jest atutem :) Masz ładną buzię i świetny uśmiech, więc ciesz się tym obecnie, a nie "za parę lat" ;)

      Usuń
  11. Kurcze dopiero po tych zdjęciach zauważyłam w Tobie młodego tryskajacego energią wesołego faceta..a wydawać by się wczesniej mogło przynajmniej jak dla mnie ze podchodzisz pod ponurego i smutasa..sorry ale serio , takze foty The Best Jacku. Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Postaram się częściej uśmiechać do zdjęć, dzięki :)

      Usuń