poniedziałek, 20 kwietnia 2015

FourFiveSeconds


Dziś na blogu chciałbym wam zaprezentować zestaw, po który w ostatnim czasie sięgam najchętniej. Chyba z wiekiem, człowiek coraz bardziej stawia na minimalizm i stonowane kolory. Zresztą nie od dziś wiadomo, że czarny zawsze będzie na topie. W stylizacji już po raz kolejny sięgam po czarną kurtkę skórzaną, która od dnia zakupu stała się moim ulubieńcem.


Jakiś czas temu do sklepów H&M trafiła również nowa kolekcja reklamowana przez Davida Beckhama. Jako fan marki i piłkarza nie mogłem sobie odmówić zakupu czegoś z tej kolekcji. Dziś mam na sobie koszulkę, która dzięki swojej strukturze nadaję fajnego lekkiego looku. Oczywiście nie byłbym sobą, gdybym w secie nie zawarł czegoś, co będzie mnie wyróżniać. Mowa tu oczywiście o białych butach które mocno kontrastują z pozostałymi częściami garderoby.
PS. Dziś mamy poniedziałek, jak śpiewa Rihanna wciąż mamy jeszcze 3 dni do piątku, mam nadzieję, że szybko zlecą.












Kurtka - Pull&Bear
Koszulka H&M
spodnie - answear.com
buty Reebok - answear.com
czapka - KOKA
zegarek - danielwellington.com

27 komentarzy:

  1. Standardowo pokazałeś klase nic dodać nic ująć idealnie do Ciebie pasuje stylizacja. Chcialabym aby mój facet miał takie wyczucie stylu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Odsłonięte kostki dodają uroku całość ;) Minimalizm? U mnie też co raz to częściej się ujawnia.

    OdpowiedzUsuń
  3. słabe, bardzo słabe

    OdpowiedzUsuń
  4. super, na luzie ale z klasą :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak dla mnie bomba! ;) Miłego dnia ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Trochę mi zegarek nie pasuje, zbyt elegancki ten pasek się wydaje do reszty, ale pomijając to, jest rewelacja :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz racje, mogłem dac coś bardziej sportowego

      Usuń
    2. Masz racje, mogłem dac coś bardziej sportowego

      Usuń
  7. Świetna stylizacja ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wolę jednak te bardziej eleganckie stylizacje ale wiadomo trzeba być na luzie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To moja odskocznia bo do pracy ubieram się bardziej elegancko

      Usuń
  9. Dobrze Ci w takich rzeczach:) Jestem zwolenniczką luźnego stylu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. jej.. jak bardzo tutaj z wygladu przypominasz Pezeta :o

    OdpowiedzUsuń
  11. http://www.siepomaga.pl/nomorepain Pomóżmy tej małej!

    OdpowiedzUsuń
  12. Jesteś tak bardzo przystojny, że ludzie podkradają twoje zdjęcia tworząc nowe osobowości ;p http://www.fotka.pl/profil/magmaty

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niestety to nie pierwszy raz :(

      Usuń
    2. niestety to nie pierwszy raz :(

      Usuń
    3. A może pozew o zaniechanie naruszeń?
      PrAut zawsze spoko! Kilka art. by się kwalifikowało :)

      Usuń
  13. te włosy na nogach są straszne, poza tym zdjęcia bardzo złej jakości

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziwnie by chyba było gdyby facet golił nogi? Co do zdjęć robione są amatorsko, a nie przez fotografa. Pozdrawiam

      Usuń
    2. A jak powinny wyglądać włosy na nogach u mężczyzny???? Dżizas!!!

      Usuń
  14. fajnie :) buty i czapka <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Masz świetne wyczucie stylu - nieprzekombinowanie i ze smakiem. Widać, że jesteś ubrany, a nie przebrany. Bardzo lubię Cię oglądać na kanale Laury, no i tutaj chętnie zaglądam. Wielu mężczyzn mogłoby się od Ciebie uczyć. Naprawdę brawo!

    OdpowiedzUsuń
  16. Na luzie najlepiej! Kiedy się garbisz to rzeczywiście przypominasz Pezeta :)

    OdpowiedzUsuń