niedziela, 12 kwietnia 2015

MAKE ME FEEL BETTER



W końcu mogę powiedzieć, że wiosna zawitała w Polsce na dobre. Wraz z promieniami słońca poprawił się mój nastrój, z którym bywało różnie w ostatnim czasie. Zresztą, jak tu zachować uśmiech i chęć do pracy jak co chwilę pada deszcz lub śnieg. Na szczęście już w czwartek w Olsztynie zrobiło się ciepło, zaliczyłem spontaniczną kawę, która dodała mi sporo energii na resztę tygodnia, a w piątek wraz z rodzinką przygotowywaliśmy nowy lookbook, który już niedługo pojawi się na kanale RockGlamPrincess. Pogoda naprawdę nam dopisała, a pierwsze promienie słońca zdążyły już lekko opalić mi twarz. Mam nadzieję, że taka pogoda utrzyma się do lata, bo chyba każdy uwielbia to uczucie, gdy może wyjść z domu bez kurtki.



















spodnie Review via answear.com 
sweter MANGO MAN via answear.com 
koszula HOLLISTER
buty Reebok via answear.com 
okulary glassesshop.com

14 komentarzy:

  1. Genialny outfit, byłoby miło gdyby więcej mężczyzn ubierało się w ten sposób 😀

    OdpowiedzUsuń
  2. Choć ze słonecznej pogody nie skorzystałam, bo w Olsztynie przebywałam służbowo, to i tak mogę powiedzieć, że maleńki kawałek miasta jaki zobaczyłam zrobił na mnie duże wrażenie. Co do stylizacji- świetnie dobrane dodatki. Pasek i zegarek-duet idealny! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna stylizacja + Reebocki <3 najlepsze, najwygodniejsze buty. :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Stylowo, chciałabym takie zestawy częściej widzieć na ulicach :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Klasa! Właśnie jestem po obejrzeniu Waszego rodzinnego filmiku i jesteście kochani! Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow! Świetne wyczucie stylu. Bardzo fajne spodnie chciałam takie swojemu kupić z tym, że z Diverse http://www.diversesystem.com/kolekcja-meska/spodnie.html#1 ale powiedział, że nie będzie w nich chodził. Wielka szkoda bo wyglądają świetnie. Na Tobie w szczególności ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szare spodnie od dawna za mną chodziły, te moje są jeszcze dostępne na answear.com

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    3. OK dzięki wielkie za info! ;)

      Usuń
  7. Fajne zestawienie ;) jedynie co mi sie osobiście nie podoba u mężczyzn to podwijanie nogawek ;) chyba ze zamierzają moczyć nogi w morskich falach ;P

    OdpowiedzUsuń