sobota, 23 maja 2015

WANT ME CLOSE




Podobno człowiek bez marzeń to człowiek bez nadziei, a życie bez nadziei to życie bez celu. Ja od zawsze cenię ludzi, którzy potrafią realizować swoje marzenia. Jestem pełen podziwu dla osób potrafiących całkowicie się poświęcić aby zrealizować swój plan. Kilka lat temu poznałem pewnego Białorusina, który mając 17 lat przyjechał do Polski kontynuować naukę, jednak to nie był jego jedyny cel. Młody chłopak zawsze marzył aby tworzyć i grać muzykę. Dziś po 4 lat pracy nad własnymi setami, udało mu się częściowo ziścić wizję o byciu DJ'em. Mikolao bo tak ma na imię mój kolega, gościł już za konsoletami kilku olsztyńskich klubów, a ostatnio pewna angielska wytwórnia wydała jego pierwszą EP-kę. Mam nadzieję, że niebawem spełni się jego kolejne wielkie marzenie o wystąpieniu na dużym evencie jak chociażby Audioriver. Wszystkim fanom muzyki klubowej oraz tym otwartym na różne gatunki polecam sprawdzić jego set przygotowany na konkurs Tutaj oraz jego FanPage Tutaj gdzie znajdziecie więcej kawałków. Jeżeli widzicie w tym młodym chłopaku ze wschodu potencjał dajcie mu Hype, a może pomożemy mu szybciej zagrać wśród najlepszych DJ'ów.
























Polo - Tommy Hilfiger via www.americanoutlet.pl
Spodnie - Medicine via answear.com
Pasek - Mango Man via answear.com
Buty - Pepe Jeans via answear.com
Zegarek - Daniel Wellington


Dla wszystkich moich czytelników zainteresowanych zakupem zegarka Daniela Wellingtona na KOD: jacekogrodowczyk do 30 czerwca 2015r. macie rabat -15%. Warto też wspomnieć, że w letniej kampanii DW przy zakupie zegarka ze skórzanym paskiem można otrzymać dowolny pasek NATO gratis.

13 komentarzy:

  1. Jacek ja mam do ciebie pytanie jak ty się czujesz z tym ze w dzięki internetowi (blog Instagram Facebook) tyle dziewczyn jest za interesowanych twoja osoba? Strasznie bym chciała poznać twój punk widzenia. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wbrew pozorom nie jest to takie duże zainteresowanie, blog powstał aby inspirować innych więc wszystkie informacje zwrotne są dla mnie bardzo miłe.

      Usuń
  2. Pytanie dlaczego taki przystojniak jest sam? :O

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo nie spotkałem właściwej dziewczyny, a nie widzę sensu być w związku bez uczuć z mojej strony.

      Usuń
    2. faza D punkt 4 , http://ciekawe.org/2015/01/24/dokad-zmierza-ludzkosc-eksperyment-calhouna/

      Usuń
  3. Piękny pasek. Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny jesteś i taki luxsusowy

    OdpowiedzUsuń
  5. 1.Kto jest twoim wzorem dt. męskiej mody?
    2.Twoje ulubione filmy, które byś polecił każdemu?
    3.Czy jest możliwośc ze zrobisz więcej wpisów dt motywacji i wytrwania w jakimś postanowieniu, robienia czegoś regularnie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 1.tak naprawdę nigdy sie nie wzorowalem na kimś kokonkretnym. Jednak najbardziej bliski jest mi styl Adama Gallagher. 2. Zależy z jakiego gatunku jesli ze wszystkich to jakiś klasyk typu Forest Gump 3. Możliwe, że kiedyś wrócę do tego tematu. Pozdrawiam

      Usuń
  6. Powiem Ci że buty to masz kozackie :D
    Podobają mi sie :)
    Obserwuję i zapraszam do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. http://ciekawe.org/2015/01/24/dokad-zmierza-ludzkosc-eksperyment-calhouna/,
    proponuje przeczytać faza D punkt 4

    OdpowiedzUsuń
  8. Mega słodki model, fajny styl. Super ujęcia - takie profesjonalne, a jednocześnie naturalne i bez wręcz "przyrysowania".

    Pozdrawiam,
    Paweł

    OdpowiedzUsuń