środa, 10 czerwca 2015

NOBODY'S PERFECT


Podobno nie ma ludzi idealnych, a tylko Bóg jest nieomylny. Ludzkim jest popełniać błędy, jednak ważne, aby wyciągnąć z nich wnioski i potrafić przyznać się do swojej winy. Ja również nie jestem święty, wręcz przeciwnie, za uszami mam więcej niż by się wydawało na pierwszy rzut oka. Mimo, że chyba nigdy nie odczepię łatki miłego chłopca, to czasem moje zachowanie jest bliższe typowi tego złego. Na szczęście, jestem świadom swoich win i prędzej czy później potrafię się przyznać do błędu i przeprosić za wyrządzone krzywdy. Wydaje mi się, że bardzo ważne jest być uczciwym w stosunku do wszystkich ludzi, bo prędzej czy później dopadnie nas karma, a nasze złe uczynki odbiją nam się czkawką.

" Słowo przepraszam, wielkie jak ten, który przebacza
Czasem jedno słowo wykracza ponad to, co oznacza
Zaraża przesłaniem, otacza człowieka uznaniem
Tak przyznanie do błędu się zmienia w formę sakramentu "












koszula Holister - americanoutlet.pl
spodnie TH - americanoutlet.pl
buty Reebok - answear.com
zegarek - danielwellington.com
pasek Levis - americanoutlet.pl

Dla wszystkich moich czytelników zainteresowanych zakupem zegarka Daniela Wellingtona na KOD: jacekogrodowczyk do 30 czerwca 2015r. macie rabat -15%. Warto też wspomnieć, że w letniej kampanii DW przy zakupie zegarka ze skórzanym paskiem można otrzymać dowolny pasek NATO gratis.

11 komentarzy:

  1. Poki co nie na kieszen studenta taki zegarek haha

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tanie nie są, jednak korzystając z promocji można powiedzieć, że kupuje sie 2 zegarki w cenie jednego :D

      Usuń
  2. jak na lokalną prowincję ok.

    OdpowiedzUsuń
  3. Myślę, że każdy z nas ma coś za uszami, o coś ma do siebie pretensje mniejsze lub większe, kogoś skrzywdził albo chociaż sprawił komuś przykrość - nie ma takiej możliwości, żeby przejść przez życie i nie mieć sobie do zarzucenia nawet najmniejszej rzeczy. Osobiście nigdy nie cofnęłabym czasu i nie zachowała się inaczej, bo gdybym zmieniła bieg wydarzeń, byłabym z pewnością w innym miejscu niż jestem teraz, jednak jest kilka rzeczy, do których już na tym etapie życia potrafię się przyznać, że mogło być inaczej - ale nie jest i nie będzie, więc po co teoretyzować. Myślę, że grunt to po prostu mieć świadomość i nie wchodzić 2 razy do tej samej rzeki, a nie rozpamiętywać i bić się w pierś w nieskończoność. I przede wszystkim mieć na swoim "koncie" przewagę tych dobrych rzeczy niż złych. Nie znamy się, ale raczej nie jesteś taki zły ;) Domeną ludzi rozsądnych i mających odwagę cywilną jest po prostu to, że potrafią przyznać się do błędu, podczas gdy pierwszy lepszy cwaniak uważałby, że jest białą kartką i przez całe życie nie popełnił żadnego błędu. I może też stąd ta łatka miłego chłopca? Mi od zawsze wszyscy mówili, że jestem znacznie dojrzalsza i uważają mnie za rozważną, poprawną dziewczynę, podczas gdy mam temperament i potrafię wyciągnąć pazury, a wtedy jest zdziwienie. Jestem marna w pisaniu komentarzy, bo objętościowo bardziej to przypomina posta, ale spodobała mi się konwencja Twojego bloga i osobiste przemyślenia, dlatego z chęcią będę dzielić się swoimi. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo cenie sobie takie komentarze, zawsze wnoszą coś nowego do mojego życia i często poszerzają mój sposób postrzegania wielu rzeczy, Dzięki, że się ze mną podzieliłaś swoimi odczuciami. Pozdrawiam.

      Usuń
  4. Co jak co ale przyznać się do błędu to chyba jedna z najtrudniejszych rzeczy w życiu. Wiadomo, że każdy chce mieć rację, a przyznanie się do porażki jest trudniejsze niż granie cwaniaka i machnięcie ręką za każdym razem, kiedy zrobi się coś źle. Jesteś fajnym facetem, chętnie poznałabym Cię w realu;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Post inteligentnie napisany.Calkowicie uniwersalny.

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajna koszula:) Tekst też ciekawy!

    OdpowiedzUsuń
  7. Pewnie że szkoda życia dla kilku komentarzy. Mądry świat ucieka z netu i stawia na indywidualizm, a blog, którego odwiedza kilku czytelników jest martwym tworem. I co z tego, że kilku będzie czekało, tęskniło, może nawet myślało, dyskutowało, tych kilku dla których trzeba się męczyć to marność. A może sama musisz zajrzeć w swoją duszę, wnętrze, sprostać pracy i samotności. Życzę zatem powodzenia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "A może sama musisz [...]"- co?! Przecież Jacek/Jack jest facetem, przejrzyj fotki, bo jednak okazuje się, że niezbyt uważnie to robisz jak dotychczas

      Usuń