piątek, 31 lipca 2015

HOW DEEP IS YOUR LOVE


Wakacje to okres, w którym rusza niezliczona ilość festiwali. Dzisiejszym wpisem trafiam w punkt z racji odbywającego się właśnie Przystanku Woodstock. Muszę przyznać, że trend na modę festiwalową bardzo przypadł mi do gustu. Ma on w sobie cechy, których brakuje mi na co dzień w moich stylizacjach. Pewnego rodzaju luz i niedbalstwo oraz łączenie ze sobą różnych, czasem skrajnych elementów. Przeglądając fotorelacje z letnich imprez coraz częściej mam wrażenie, że ma to coś wspólnego z fashion weekiem. Szczególnie kobiety prezentują się zjawiskowo. Według mnie znów potwierdza się teza, że moda zatacza krąg i wraca styl hipisowski. Dajcie znać w komentarzach jak wam ten trend się podoba. Ja już mam swój zestaw na Green Festival, który niebawem odbędzie się w Olsztynie.














fot: Laura Ogrodowczyk
buty - Levis - americanoutlet.pl
spodenki - Abercrombie & Fitch
koszulka, bransoletki - H&M
koszula Hollister - americanoutlet.pl
zegarek - danielwellington.com

18 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Dzięki, kto z Olsztyna lub okolic zapraszam. Do zobaczenia na plaży

      Usuń
  2. extra! baaardzo mi się podoba, pasuje Ci :)

    OdpowiedzUsuń
  3. W takim razie może do zobaczenia na Grennie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ta fryzura coraz bardziej mi się podoba:D

    OdpowiedzUsuń
  5. jakim aparatem zostały wykonanne zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Canon 700D ze kit 18-55 standardowy. Muszę zainwestować w lepszy obiektyw

      Usuń
  6. wyglądasz jak połączenie Bradleya Coopera i Ryana Goslinga :) bardzo fajna stylizacja, pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super kucyk!
    Ale mam pytanie: czy moda na samuraja nie jest aby passe?
    Btw, co sadzisz nt tej fryzury bez brody u młodego chłopaka?
    Pzdr

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja do pracy nie noszę koka. Myślę, że w pewnych kręgach taka fryzura nie jest zbyt dobrze odbierana. U mnie znajomi też ją komentują, ale ja i tak robię swoje ;) co do brody to moim zdaniem fajnie uzupełnia ona look, jednak widzialem osoby z kokiem bez brody i tez spoko to wyglada. Sam planuje z golić zarost. Wiec może niedługo pojawi sie jakis post w nowym wizerunku

      Usuń
    2. Ja do pracy nie noszę koka. Myślę, że w pewnych kręgach taka fryzura nie jest zbyt dobrze odbierana. U mnie znajomi też ją komentują, ale ja i tak robię swoje ;) co do brody to moim zdaniem fajnie uzupełnia ona look, jednak widzialem osoby z kokiem bez brody i tez spoko to wyglada. Sam planuje z golić zarost. Wiec może niedługo pojawi sie jakis post w nowym wizerunku

      Usuń
    3. Nie no, na Twoim miejscu bynajmniej nie przejmowałbym sie innymi bo wyglądasz naprawdę nieźle z samurajem. Czekam na zdj bez zarostu! ;)

      Usuń
    4. Zgadzam się, nie ma co przejmować się innymi. Zawsze będą gadać... Dla mnie bomba. Dalej rób swoje ;). No i Jacku zgoliłeś brodę, widziałam na vlogu. Muszę przyznać, że nigdy nie lubiłam dłuższego męskiego zarostu. Jednakże uważam, że Tobie dodaje on uroku i takiego fajnego zadziornego charakterku ;). Mam nadzieję, że ze zdrówkiem już lepiej. Pozdrawiam serdecznie. Karolina.

      Usuń
  8. Twarz modela ! :D Aż kusi mnie by ci zrobić zdjęcia pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń