poniedziałek, 20 lipca 2015

MOMENT 4 LIFE



Nie wiem czy tylko ja tak mam, ale praktycznie w każdą niedzielę wieczorem podsumowuję sobie miniony weekend. Zazwyczaj jestem zły na siebie, że znów nic pożytecznego nie zrobiłem. Spałem do późna, następnie impreza do rana i odsypianie straconego czasu w niedzielę. Z wiekiem jednak coraz mniej jest ochoty na imprezowanie i staram się wraz z przyjaciółmi znaleźć jakieś inne zajęcia. Ten weekend kończył mój urlop i już od czwartku wiedziałem, że trzeba coś zrobić, abym w niedzielę nie był zły na siebie. Korzystając z wolnego postanowiłem wysprzątać mieszkanie, wyskoczyć na piwko z przyjaciółmi, zaliczyć koncert, kilka wycieczek rowerowych, nocne hamburgery nad jeziorem, kibicowanie polskim siatkarzom, wspólne gotowanie w gronie przyjaciół, kino, pogawędkę z dziadkami na działce i szybką lekcję obsługi lustrzanki dla chłopaka Marzenki. I mimo, że nadal wiem, że sporo czasu uciekło mi przez palce, to cieszę się, że nie był to typowy imprezowy weekend.

Co do stylizacji, to z racji wakacji pozwoliłem sobie na nieco odważniejsze kolory w postaci miętowych spodenek. Zestawiłem je z koszulą, którą znalazłem na wyprzedaży w H&M. I chociaż nie przepadam za koszulami na krótki rękaw, to motyw żółwia bardzo przypadł mi do gustu, a cena którą za nią zapłaciłem jeszcze bardziej uświadomiła mi, że muszą ją mieć w swojej szafie.












fot: Laura Ogrodowczyk

spodenki Ralph Lauren - americanoutlet.pl
koszula, bransoletki - H&M
espadryle Pepe Jeans, pasek Mango Man - answear.com

8 komentarzy:

  1. Jacku, oglądając ostatnio "List w butelce" i obserwując rolę Kevina Costnera pomyślałam - on ma uśmiech jak ten bloger. Patrząc dziś na Twoje zdjęcia myślę, że faktycznie masz coś z Kevina ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. czarno- biale zdjecie super!
    moze powinnienes znalezc tez czas na jakas silke, zeby w takich koszulach raczki nie wygladaly jak chude witki :P
    i nie mowie zeby miec 50cm w bicku ale ladny ksztalt nadac, zarys miesni :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Był okres, że chodziłem na siłownie praktycznie codziennie, nawet miałem swego rodzaju obsesję na tym punkcie. Niestety z pewnych przyczyn musiałem z niej zrezygnować, efekt pracy po roku czasu zniknął. Mam nadzieję, że wrócę jeszcze na siłownie

      Usuń
  3. A mnie się akurat podoba taki "krótszy" rękaw. Masz fajne ramiona - nie są wychudzone, więc śmiało można je pokazywać - nawet nie musza być napakowane, bo i tak miło się patrzy :) A co do koszuli to myślałam, że to kwiaty ;) Czas...? Cóż.. zwykle po takim podsumowaniu wychodzi, że jednak można było lepiej go wykorzystać.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ciekawa stylizacja, lubię takie połączenia właśnie u facetów

    OdpowiedzUsuń
  5. Ile kosztuje ta koszula? Te spodenki jeszcze sa? Mężowi chciałam kupic :) super outfit ;) jak zawsze, jesteście wspaniala rodzinka, oglądam Was juz jakiś czas :) nigdy nie mam czasu napisac, gdyż mam małe dziecko i studia na głowie (tez studiuje prawo) ;)
    pozdrawiam serdecznie
    Jola

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja kupiłem na wyprzedaży za 20 lub 30pln, nie pamiętam już dokładnie

      Usuń
  6. Wiedziałam,że kogoś mi przypominasz. Wyglądasz jak alf. ;/

    OdpowiedzUsuń