czwartek, 9 lipca 2015

SUN DON'T SHINE



Mamy lipiec, a wraz z nim sezon wakacyjno-urlopowy. Ja również od kilku dni czerpię radość z przerwy od pracy. W końcu mam troszkę więcej czasu, aby zająć się blogiem, który ostatnio świecił pustkami. Wracając jednak do wakacji, te od zawsze kojarzą mi się z czasem, w którym można zaszaleć ze swoim wizerunkiem. Farbowanie włosów, tatuaże z henny, kolczyki itp. Jak pewnie zauważyliście już na Instagramie, także pozwoliłem sobie na zmianę fryzury. Podążając za trendami postanowiłem nieco zapuścić włosy i sprawdzić czy pasuje mi fryzura typu Top Knot a'la samuraj czy wiking. Więcej o tej fryzurze dowiecie się na blogu Łukasza Podlińskiego tutaj. Zdaję sobie sprawę, że taki kok u mężczyzny wzbudza sporo kontrowersji i komentarzy dlatego śmiało piszcie co o tym sądzicie pod postem. Pozdrawiam!



sweter - Hollister via americanoutlet.pl
spodenki - Abercrombie&Fitch via americanoutlet.pl
pasek - Levis
okulary - Jack&Jones via answear.com
buty - PepeJeans via answear.com

35 komentarzy:

  1. uważam , że bardzo Ci pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaki TY jesteś przystojny :) nieważne co masz na sobie, wyglądasz świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. a nie powinno być; sun doesn't shine?
    pozdrawiam Jacku i uważam, że ta fryzura nie do każdego mężczyzny pasuje, ale do Ciebie TAK :)
    jak zawsze schludny, ładny outfit.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tytuł pochodzi stąd https://www.youtube.com/watch?v=Rmii2BVy7bU
      dzięki za komentarz, pozdrawiam

      Usuń
    2. Jeśli miałoby to być ogólne stwierdzenie - "cecha" w tym przypadku słońca to wówczas poprawnie jest sun doesn't shine - Słonce nie świeci.
      Natomiast sun don't shine oznacza słonce nie świeć!
      Chcąc powiedzieć Aniu nie rób tego!, nie powiesz Anna doesn't do it, tylko Anna, don't do it!

      :)

      Usuń
  4. lepiej było z 'zaczeską na bok' ;d

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podpisuje sie obiema rekoma. Jack, wracaj do zaczeski na bok! :)

      Usuń
    2. zdecydowanie wracaj ! teraz wyglądasz na zaniedbanego.... a szkoda, bo fajny facet może tym wiele stracic

      Usuń
  5. ta fryzura odpada ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zakochałam się:-D jesteś mega przystojny!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ooo... Zakochałam się ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo mi sie podobaja takie fryzury. mysle,ze jeszcze lepiej by wygladala gdybys te najblizsze wlosy u gory rowniez zapuscil, troche rzucaja sie teraz w oczy jak lekkie upierzenie u kurczaka ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. problem w tym, że takie długie włosy to rok czasu zapuszczania, a efektu przejściowego z moimi włosami chyba nie przetrzymam, bo tak jak napisałaś puszą i stroszą się jak u kurczaka

      Usuń
  9. Mnie osobiście ta fryzura bardzo się podoba, chociaż nie od razu tak było, kiedy pierwszy raz zobaczyłam nieznanego mi chłopaka z top knotem i podgolonymi bokami, pomyślałam: WTF?! ale przekonałam się i teraz bardzo lubię takie fryzury, naprawdę fajnie to wygląda latem do prostych stylizacji, pasuje Ci:)

    OdpowiedzUsuń
  10. boski !!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. W tej fryzurze wyglądasz o wiele lepiej niż w poprzedniej, bardziej męsko :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mi tam się fryzura podoba. A'la Ragnar Lothbrok 😁😁

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie no sexy 👌🏻👌🏻 😉

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetna fryzura, trochę jakby grzeczne wydanie bad boya ;d Jack trzymam za słowo, pisz jak najwięcej, bo świetnie ubierasz myśli w słowa i inspirujesz do przemyśleń. I proszę też o kilka propozycji letnich przepisów, koniecznie, bo tracę pomysły na jedzenie do pracy ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Moim zdaniem w dzisiejszych czasach już nic nie wzbudza kontrowersji, wszystko już chyba zobaczyliśmy. Wracająć do koczka to sam jak miałem włosy ( gdzieś tak do łopatek) to też sobie robiłem takie kogczka i było mi w nim mega wygodnie. Przyszła pora studniówki i ściąłem włosy po całej długości, czasami tęsknię do długich, ale krótkie są lepsze :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Fryzura bardzo fajna! ale zarost do zgolenia, bo sprawia wrażenia zaniedbania.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I tak już jest bardziej ogarnięty, niż ostatnio. Aktualnie nie mogę go zbytnio zgolić, bo jestem opalony na twarzy, a jak zgolę brodę pewnie będzie się odznaczać

      Usuń
  17. Choćbyś miał na sobie worek to i tak zawsze wyglądasz rewelacyjnie. Jesteś typem osoby do której wszystko pasuje. Pozdrawiam Iwona

    OdpowiedzUsuń
  18. Co tu dużo pisać, z każdą fryzurą będziesz wyglądał świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. mi się podoba :) i fryzura i broda :D

    OdpowiedzUsuń
  20. a nie powino byc sun doesn't shine? pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. gramatycznie tak, ale to jest tytuł piosenki którego nie zmieniam. pozdrawiam

      Usuń
  21. Nie ukrywam, że nie zaglądałam tu dość dawno. Nigdy nie byłam aktywna, raczej należę do grona obserwatorów, ale jak dziś zobaczyłam post to musiałam się wpisać hehe :D Na pierwszy rzut oka to nie poznałam... Pierwsza myśl - co to za przystojny facet!!!? Potem przeglądam, sprawdza...a to Ty! No i powiem jedno - rewelacyjnie wyglądasz, nie tylko we włosach, ale i w tej brodzie <3 Męski, zadziorny, trochę niegrzeczny mężczyzna, z charakterem! ;) Mega mi się podoba i mimo, że jestem fanką zaczesu na bok, to w tym przypadku wygrywa stylówa na niegrzecznego :P
    Pozdrawiam/ Mojemalinowelove

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wielkie dzięki, zapraszam częściej :) pozdrawiam

      Usuń
  22. Do twarzy Ci w tej fryzurze! Wygladasz swietnie - zarost tez bym zostawila 😜

    OdpowiedzUsuń
  23. Mój mąż też robi sobie taką fryzurę, mi się tam podoba :P Jest po prostu inaczej. Nie objechany zwykłą maszynką :P tak trzymaj, oby więcej takich postów :)

    OdpowiedzUsuń
  24. A ja zapytam jak z zegarkiem poszukuje dobrego na prezent dla drugiej połówki tyle że nie wiem czy wybrać wellingtona czy polecasz coś lepszego? i która to tarcza? 40? Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. A ja mam takie pytanie - czy używałeś jakichś specyfików, które przyspieszyły porost włosów? :)

    OdpowiedzUsuń