środa, 23 grudnia 2015

THIS TIME IT'S MY LIFE


Pisząc ten post czuję się jakbym czekał przed konfesjonałem na spowiedź. Robię rachunek sumienia i chciałbym wytłumaczyć, dlaczego tak długo mnie tu nie było. Powinienem żałować za tą przerwę i obiecywać poprawę. Jednak takie hasła już padały, tak samo jak obietnice przed księdzem, a i tak znów popełniam te same grzechy. Zresztą tej przerwy nie żałuję. Potrzebowałem czasu, aby nabrać dystansu do tego co robię. Dojrzeć do tego co piszę i zrozumieć, że Internet to nie mój prywatny dziennik.


Na przestrzeni tych kilku miesięcy miałem okazję skupić się na swoich potrzebach. Obrałem nowe cele do realizacji. Usilnie staram się je osiągać, chociaż wiem, że nawet jeśli dam z siebie 100% to nie zawsze mogę liczyć na sukces. Takie jednak jest życie, a ja muszę nauczyć się przełykać gorycz porażki. Wróciłem na siłownię, staram się o zmianę posady oraz ogólnie poukładać swoje życie.










 

Kurtka, spodnie - Calvin Klein via americanoutlet.pl
Koszula - H&M
Buty - Timberland via answear.com
Zegarek - DanielWellington.com
(hasło:jacek_ogrodowczyk daje 15% zniżki, ważny do 15.01.2016)

30 komentarzy:

  1. Nie szukasz drugiej połówki czasem..:)?

    OdpowiedzUsuń
  2. Przerwy są fajne, miło Cię tu znowu widzieć. Lubię czytać Twoje krótkie przemyślenia i lubię jak tytułami postów podsuwasz fajne piosenki ;) K.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nareszcie! Witaj z powrotem Jack ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nowe cele, to fundament samorozwoju. Bardzo dobrze, że zrobiłeś sobie przerwę. Dzięki temu, będziesz mógł bardziej skupić się na tym co najważniejsze :) Z okazji Świąt Bożego Narodzenia - WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO! :)Trzymam kciuki, aby tym razem Twój blog tętnił życiem :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Myślę, że to dobrze, że nie starasz się dawać nam niczego na siłę i piszesz wtedy, kiedy masz na to ochotę. Mam nadzieję, że w nowym roku uda Ci się zrealizować wszystkie plany. Mieszkam w Olsztynie już rok a w ogóle nie kojarzę tego miejsca. Wygląda trochę jak kotłownia na UWM. Wesołych świąt i szczęśliwego Nowego Roku! ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. jesteś bardzo mądrym i poukładanym facetem, teraz takich już coraz mniej...
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. zegarek i cała stylizacja świetna robota :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jack z całego serca życzę Ci jak najlepiej. Realizuj swoje a ja biore się za swoje !:)Pozdrawiam z Londynu Magda K.

    OdpowiedzUsuń
  9. Powodzenia! Wieleosób trzyma za Ciebie kciuki. A jak się nie uda tym razem, to spróbujesz ponownie. W końcu wszystko się świetnie ułoży.

    OdpowiedzUsuń
  10. Każdy czasem potrzebuje przerwy. Życzę Ci, żeby wszystko się w Twoim życiu jak najlepiej poukładało :) P.S. Świetna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jestem tu pierwszy raz i mam wrażenie, że więcej babeczek czyta tego bloga he he uśmiechnij się, będzie dobrze !😉

    OdpowiedzUsuń
  12. Wydaje mi się, że każdemu są potrzebne przerwy na przemyślenie życia i dojście do pewnych wniosków. Całkowicie się z Tobą zgadzam, że czasem nawet dając z siebie 100%, na końcu nie zawsze spotykamy sukces. Chociaż...czasem sukces jest czymś zupełnie innym, niż myśleliśmy na początku i pojawia się miła niespodzianka. Także życzę powodzenia w realizowaniu postawionych celów! :)
    P.S. Niezła stylówka. I te Timberlandy!

    OdpowiedzUsuń
  13. Wow, widać efekty Twojej pracy na siłowni, po przerwie, zmiany są naprawdę zauważalne. Na lepsze oczywiście. Super , tak trzymaj, fajnie , że wróciłeś. Mocno trzymam kciuki , aby udało Ci się zrealizować wszystkie cele :))

    OdpowiedzUsuń
  14. Jacku oglądając Cię na kanale vlogowym Laury widać jak poświęcasz się tej zmianie, zmianie na lepsze i widać efekty. Dzięki Twojej siostrze stałam się Twoją fanką i trzymam bardzo mocno kciuki za Twoje postanowienia! Tak czasami jest, że robiąc jeden krok w przód musisz zaraz zrobić dwa kroki w tył, lecz moim zdaniem to zawsze tylko po to by po prostu wziąć rozpęd i wskoczyć od razu na samą górę! :) Pozdrowienia dla Ciebie ! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. super to miejsce do zdjęć...pozdr

    OdpowiedzUsuń
  16. co za facet!!! wszystkiego dobrego :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jak dla mnie już teraz wyglądasz na całkiem poukładanego gościa - przynajmniej w kwestii stylówki ;) Trzymam kciuki za powodzenie wszystkich postanowień i zapraszam również w odwiedziny do siebie. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  18. Wow, nie wiedziałam, że masz bloga! ostatnio dokopałam się do jakichś starszych vlogów Laury i tam wyczaiłam, że masz swoją stronkę. Piękne zdjęcia, super stylizacje - żeby mój chłopak się tak chciał ubierać... ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. brawo, ustabilizuj swoje emocje i orientację, życie jest w realu, a nie na blogu, podziwiam.

    OdpowiedzUsuń
  20. a i widać że przytyłeś odżywki są ok.

    OdpowiedzUsuń
  21. No no Jacku, Timberki na propsie.

    OdpowiedzUsuń
  22. Najważniejsze są checi i pozytywne nastawienie do działania ;)Ja chodzę na siłownię już kilka miesięcy i to jest mój styl życia ;) dobrym motywem jest robienie sobie raz na jakiś czas zdjęc ;) po zobaczeniu zmiany motywacja rośnie. pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Masz dobry gust a do tego dobrze wygladasz

    OdpowiedzUsuń
  24. Może jakiś wpis na temat bielizny męskiej?to nieodzowna część garderoby więc zarazem i mody. A tak mało jest tego w internecie,
    Pozdrawiam,
    Z

    OdpowiedzUsuń